{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Killingers alder? {{forumTopicSubject}}

Hej

Nu er jeg den heldige, som igen har fundet killingere. 2 bedårende, legesyge og veltilpasse killinger ude i vores træ stak/dynge. Denne gang er jeg så heldig at missemor kommer engang i mellem og kigger til dem. Jeg har dog sat vand op til dem.

Så nu er mine spørgmål.

Hvornår plejer missemor at forlade sine killingere i naturen?
Kan ikke huske fra Miv, men hvornår plejer killingere at spise tørkost?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killingers alder?
  • #2   26. jun 2009 Hun har da ikke forladt dem ,kommer hun ikke engang imellem og giver dem mad eller er de så store at de kan spise selv ,hvor gamle er de ,mine missemødre ligger ikke ved sine hele tiden ,men kommer og går smiley

• #3   26. jun 2009 Jeg vil umildbart skyde dem til 7-8uger. Jeg har prøvet at give dem lidt tørfoder og de spiser det uden at kny og vandet drikker de gladeligt.
    Jeg så missemor i går ca 8 timer efter hun kom slæbende med dem og har så ikke set hende siden, men derfor kan hun jo godt ha' været forbi. Den ene killing er bare så kælen og spinner og leger med mig og den anden holder sig 1 meter fra mig og vil ikke snakkes med, bare kigge på. Kan dog godt lege lidt hvis jeg har et langt græsstrå. Hvis den vil snakke med mig, skal den have lov til selv at komme hen til mig, men den er nu sød :o)

• #4   26. jun 2009 <b>Sys det er vigtig at du lader missemor komme til dem hver gang hun vil.

• #5   26. jun 2009 Så kom missemor tilbage, dejligt :o)

Nej de har ikke boet der hele tiden. Jeg så hun kom slæbende med den ene i går og et par timer efter var den anden killing der også.

Og ja selvf skal missemor komme til dem. Det vil da være tosset andet :o)

• #6   26. jun 2009 Kan du komme til at følge efter hende for at se om hun har flere killinger et andet sted også smiley

• #7   26. jun 2009 Hmm nej det tror jeg ikke jeg kan. Hun er lidt sky overfor mennesker. Jeg stod ude i gårdspladsen, fordi miv havde fanget en mus, så den skulle jeg da selvf se, hehe. Hun kom rundt om hushjørnet og stivnede så da hun fik øje på mig, men blev stående og kiggede på os. Men ellers plejer hun at stikke af, når hun ser mig. Så tror kun hun blev stående på grund af Miv. De er gode venner. I øvrigt også den samme hunkat vi så dengang Miv var lille bitte.

• #8   27. jun 2009 Ja så er det jo ikke så nemt ,kan jeg godt se ,men det er jo også lige meget hvis hun passer dem alle ,eller er der kun de to hun er kommet med smiley

• #9   27. jun 2009 Der er kun de to, hehe :o)

• #10   27. jun 2009 Er hun kommet igen smiley

• #11   28. jun 2009 I dag er der kun en killing. Der er tre ting der kan være sket. Et : missemor har hentet den. to: den er blevet spist af en høgefulg. Eller at den sidder fast inde i træ dyngen og nu er død af udmattelse.
    Så håber da det er nr et. I dag har jeg fået lov til at tage den sky killing op og sidde og nusse den lidt bag ørene og på maven. Har fjernet den flåt den havde imellem bagbenene. Den spiser og drikker flot. Har taget et billed af den og lagt ind. Den er lidt større end dens bror, altså den forsvundne killing. Tror også denne er en hanmisser.

• #12   28. jun 2009 hvor gammel tror i den er?

• #13   28. jun 2009 Ved nærmere eftertanke kan ræven jo også være kommet forbi. Missemor er ikke set i to dage nu.

• #14   29. jun 2009 opdate

Har været ved dyrlægen i dag for at få noget killinge foder til den. Det var ved 10 tiden i formiddags. Her kl 13 kom missemor forbi ude i gårdspladsen og så måtte jeg jo skynde mig ud med den lille missedreng. Hunkatten plejer ellers at være meget sky, men jeg måtte komme 2 meter fra hende. Killing blev sat på jorden og jeg gik tilbage, så hun kunne komme til. Det var bare genkendelse ved første øjekast og killingen fulgte pænt med da hun gik. 20 meter fra mig sætter hun sig ned og nusser og vasker den lille og den for en slurk mælk og så går de videre :o)
    Dog måtte jeg konstatere at missemor er gravid igen.

Kommentér på:
Killingers alder?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce