{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.729 visninger | Oprettet:

hvordan fik du din hittekat {{forumTopicSubject}}

jeg er den lykkelige ejer af en hittekat.

på mit arbejde havde der gået en lille sulten og meget kælen kat rundt i næsten 2 uger, vi kunne alle se at han blev mere og mere tynd og så til sidst helt for pjusket ud.

efter et aften møde hvor vi alle havde beslutte os for at ringe til dyrelægen for at få ham afleveret i sikkerhed i stedet for at gå rundt mellem 150 børn (jeg er pædagog medhjælper) og alle de biler, valgte han at følge mig hjem, jeg sagde ikke noget til det, da jeg tænket det var bedre han kom ind et sted så vi kunne nemt fange ham og komme til dyrelægen, jeg bor heldig vis tæt på mit job og kalde kun på ham en gang da han var stoppet op midt på en rimelig stor vej, ellers gik han lige ved min side.

da jeg kom hjem til manden sagde jeg "se hvad der har fulgt mig hjem" og min mand smeldtede helt (men ville ikke akende det) i låbet af aftene faldt vi begge fyldstændigt for ham og besluttede at vi måske skulle beholde ham hvis han ikke var for syg.
dagen efter ringede jeg til dyrelægen og fik en tid til at få ham tjekket. han var en rigtig fin mis syntes hun, men han var forkølet. vi lød ham blive så han kunne blive kastareter øremærket og få det han havde brug for, dagen efter hentede vi ham.

vi har selvfølgelig fremlyst ham på mange måde efter hans tur ved dyrelægen. men ingen har hentvendt sig. så det er blivet min mis.

jeg elsker ham højt og ville ikke kunne undvære ham...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan fik du din hittekat
  • #1   17. sep 2009 Jeg har fået mine 3 på hver sin måde:

    Maxi sad kold, forpjusket, tynd og højgravid på mit foderbræt og spiste fuglefrø. Hun var så sulten at hun ville æde hvad som helst. Hun spiste sne for at få vand. Hun var rædselslagen for mennesker og havde et brændmærke på ryggen. Tilsidst kontaktede vi kattens værn for at få hende indfanget, vi kunne jo ikke komme til hende. Vi betalte for hende på kommunen og så blev fælden sat op. Dyrens beskyttelse lavede så en indfangning og fik fanget hende før os, de sterreliserede hende og aflivede killingerne inden vi opdagede de havde hende. De ville ikke udlevere hende til os, men med kattens værns hjælp fik vi vores misser med hjem. Meningen var at hun skulle være inde til hendes sting var helet, men damen nægtede at forlade matriklen så siden har hun været selvvalgt indekat. Hun er en dejlig nussemis idag og virkelig MORS mis!

    Feya fik vi da hun var 4 uger gammel. Nogen havde smidt hende i et brændende sankthans bål hvor en af vores bekendte så reddede hende ud. Så endte hun som flaskekilling hos os.

    Feline blev fundet i en skraldespand i en plastikpose sammen med sine døde søskende. Hun var ca. 3 uger og også hende flaskede vi og fik et hængenussedyr ud af.

    Jeg har de dejligste missere, der nyder at lege med hinanden og os. Så jeg kunne ikke ønske mig bedre.


  • #2   11. okt 2009 Vi fik en henvendelse fra en nabo der ved jeg har katte, der spurgte om vi manglede en sort killing. Nej det gjjorde jeg selvfølgelig ikke. De ville ikke beholde ham, men fremlyste ham i hele omegnen. Ingen henvendelser. Så besluttede jeg mig for, at give ham et hjem, og har aldrig fortrudt. Han er bare så sød og kælen. Neutraliseret, for han skulle jo nødige være med til, at producere flere hjemløse killinger. -Og så er han vildt madglad.

Kommentér på:
hvordan fik du din hittekat

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce