{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

Falsk youtube-mor! Hvad mener du? {{forumTopicSubject}}

<b>Kritikken rasler nu ned over både det danske turistbureau VisitDenmark og skuespilleren Ditte Arnt Jørgensen efter, at det er kommet frem, at videoen på Youtube med den danske kvinde Karen, der søger faderen til hendes barn August, er falsk.

</b>VisitDenmark forsvarer kampagnen med, at den viser de danske kvinder som ansvarsbevidste og i stand til at bruge de sociale medier.

<b>Hvad mener du VisitDenmarks reklamefremstød på Youtube?

Fremstiller det danske kvinder som billige og er det helt forkasteligt?

Synes du, at det er en sjov og kreativ idé, som på en effektiv måde har gjort resten af verden opmærksom på Danmark ?

Eller synes du at videoklippet får danske kvinder til at fremstå ansvarlige og frigjorte?

</b>Link til reklamen:
http://www.youtube.com/watch?v=S-SSHxGGpjM

Link til parodi på reklamen: http://www.youtube.com/watch?v=MXdbNWJaif4

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken, badeværelse og vinduer i Rødovre 1.600 kr.
  • Hylder i skab 1.100 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Køkken Electriker opgave 1.750 kr.
  • Køkken VVS opgave 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Falsk youtube-mor! Hvad mener du?
  • #1   18. sep 2009 hi hi hi
    jeg troede faktisk at det var ægte....
    nå pyt, jeg er nok lidt naiv...

jeg hælder nok til at det er positivt for danskerne.
    jeg ser en ansvarsbevidst handling og en "sjov" reklame, jeg syntes bestemt ikke at den får de danske piger til at virke billige...
    de fleste har jo prøvet en engangs-erfærre hvor man ikke når at få hele navnet eller byttet telefonnummer og det er ikke kun i danmark det sker men de meste af verden....

• #2   18. sep 2009 Jeg synes heller ikke den er i orden. Helt ærligt, det videoen handler om, er det som der altid har været oppe i medierne som problemer ved den nuværende danske kultur: at unge drikker for meget og er for løse på tråden.

Hvis de ville vise at vi danskere har følgende positive egenskaber:
    hygge
    ansvarsbevidsthed
    frigjorthed
    mulighed for at bruge danske medier
    så skulle de nok have valgt at fremstille det på et lidt mere positivt og også så det var til at få øje på det direkte budskab i stedet for at fremlægge det som noget skjult............... smiley

Jeg skammer mig...

• #3   18. sep 2009 Hm.. ja jeg hoppede så også på at den var ægte, naiv eller ej. Ligner stadig et spørgsmålstegn, så har vist ikke den store mening om den.

Kommentér på:
Falsk youtube-mor! Hvad mener du?

Annonce