{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

killing fundet 5220 {{forumTopicSubject}}

Poster her da min veninde har fundet en killing i bredagerløkken, 5220. den forklaring hun giver er at den er primært sort med lidt orange/rødt og hvidt i pelsen, mest på maven. hun mener killingen er 10-12 uger gammel, hunkat. den havde et rødt halsbånd på og blev fundet kold og forfrossen og fyldt med lopper, den er blevet loppebehandlet nu. men nogen der mangler en killing i det område så skriv endelig,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  killing fundet 5220
  • #1   5. okt 2009 Hvis ikke veninden allerede har gjort det, så bed hende kontakte lokale dyrlæger og internater/kattehjem for at høre, om ejeren har efterlyst hende der.
    Og fremlys killingen og tjek efterlysninger på www.dyrenesbeskyttelse.dk og www.forsvundnedyr.dk og opslag i lokalområdet.




  • #2   5. okt 2009 der er gang i en process med opslag og dyrlægebesøg, men den skulle lig være loppefri smiley men tak:)

  • #3   11. okt 2009 hun har lige fundet sin ejer her for 5 min siden smiley super dejligt hun fandt hjem igen smiley

  • #4   12. okt 2009 <b>Aii hvor godt med en lykkelig slutning

  • #5   12. okt 2009 ja det er dejligt. vi var ude og hænge sedler op den anden aften. og dagen efter var der nogen der bankede på døren, en af sedlerne var blæst ned og landet lige foran deres hoveddør. hun havde åbenbart været væk i to uger, hun var stukket af lige efter de havde fået hende hjem. så det var super dejligt hun kom hjem igen.

  • #6   12. okt 2009 Tak for opdatering. Og tak for jeres indsats. Uden jeres sedler osv. var ejeren måske aldrig blevet fundet. Så må vi håbe, at ejeren passer bedre på missen fremover ... og selv efterlyser, hvis den skulle løbe væk igen.

  • #7   12. okt 2009 ja man kan håbe. ved hvor ked af det jeg ville blive hvis det var en af mine der blev væk på den måde. og hvis nogen havde taget den ind uden at fremlyse den var jeg nok blevet temmelig gal hvis jeg fandt ud af det (har prøvet det en gang).
    men dejligt lille karla (som hun så hedder) fandt hjem igen.
    tænk at miste sin kat efter den har været væk i to uger og få den hjem i go foderstand og loppe og ormebahandlet. smiley


Kommentér på:
killing fundet 5220

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce