{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.183 visninger | Oprettet:

min skøre kaffe slikkende kat. {{forumTopicSubject}}

idag (onsdag) kom jeg tidligt hjem fra arbejdet (lækkert med en tidlig dag) og tænkte nu skal det være rigtigt dejligt at være hjemme sammen med min kat som sikkert bare ville ligge og hygge lidt hos mig........
....men....
da jeg kom hjem så jeg at det lille kræ havde væltet "fars" kaffe kande og vores askebærer som ikke var blivet tømt så der var kaffe og aske over alt på bordet gulvet sofaen sengen og tv´et..... møj kat... så jeg måtte til at gøre rent selvom jeg har møj ondt i ryggen og er mega meget træt da jeg har arbejdet 20 timer på to dage.
da jeg var ved at være færdig hopper katten op og vælter alle vores cd´er og dvd´er ned så flere af dem går i stykker.....
der knækker jeg under, jeg sætter mig på sengen og tuder pga smerter og træthed, missen sider og kigger lidt på mig og lige pluselig sprænger han op og river mig på halsen og ansigtet jeg springer selvfølgelig op mens jeg råber AAAVVVVV...kort efter, så sætter jeg mig ned igen og tuder vidre så gør den kat det samme igen selvom han blev meget forskrækket sidst, jeg hoppede op igen og gik ud på wc´et og lukkede døren efter mig (den står altid åben når vi er der ude) jeg kunne høre på ham at det ikke lige passede herren at jeg var der ude og han ikke var, men efter lidt tid gik jeg ind og satte mig foran pceren... han sad længe og kiggede på mig, og jeg ventede faktisk på at han skulle angribe mig igen, men han lagde sig på mine føder og gav mit ben et lille slik mens han spandt.... og lagde sig så til at sove
...skøre kat...

jeg tror/ved han har slikket kaffe i sig måske ikke direkte men så da han har vasket sig selv...

jeg tror ikke har har kunne tolke mine føgelser oven på den kaffe for han viser altid empati (er jeg lidt ked kommer han og trøster mig)

stakkels kat han må ha været så forviret over hvad der skete med han...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min skøre kaffe slikkende kat.
  • #1   7. okt 2009 Sikke da en grim slutning på dagen...
    Som sådan tror jeg ikke han har taget skade af evt kaffe, men man ved selvfølgelig aldrig... Og er da utrolig væmmeligt at han lige frem angriber dig mens du sidder og er ked af det....
    Men håber der er faldet ro på og du må heller få vilet dig lidt, husk det er kun dig selv der kan passe på din krop... Og du får kun en chance... Så værn om dig selv... smiley


  • #2   8. okt 2009 maj.
    jeg bliver meget hurtig glad igen, jeg skal bare lige ud med en masse vrede på en gang måske i 5 minuter så er jeg glad igen...

    jeg er desvære ikke så god til at passe på mig selv, jeg har hele ugen holdt mig kørende på meget stærke smertestillende piller har tager flere end jeg burde... ups....
    jeg kan mærke på mig selv at min krop ikke kan klare mere og jeg er ved at bukke under med stress, men jeg har bare ikke tid/samvittighed til at være syg. vi er ikke særlig meget personale på mit job og kan vi kan ikke kalde flere vikare ind, de er alle i brug...(jeg arbejder i en stor integreret instituation = 150 børn i alderen 0-6... jeg er ved alle de helt små ca 40 stk) vi har allerede fået mange forældre klager over at der er alt for mange vikare og for lidt af det faste personale...
    men dem er jeg rigtig god til at passe på, bare ikke mig selv...



Kommentér på:
min skøre kaffe slikkende kat.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce