HyggeHjørnet

HyggeHjørnet

Medlemmer: 770
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte
1.055 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Fireårig bølle smidt ud af skolen Fireårig bølle smidt ud af skolen

<b>Fireårige McKenzie Dunkley nåede kun at gå i skole i fire måneder, før han blev stemplet som en bølle og udvist.

</b>En dreng på fire år er blevet den formentlig yngste nogensinde til at blive smidt ud af en britisk skole.

McKenzie Dunkley’s lærere på Sacred Heart Catholic Primary School i Preston i Lancastershire tog den usædvanlige beslutning efter at have opgivet at styre den tilsyneladende uregerlige dreng, skriver en række britiske medier.

Ifølge avisen har drengen slået lærere, da han blev hevet væk fra lyskontakter, som han blev ved med at tænde og slukke. I et andet tilfælde har han sparket en lærer.

<b>Mor: Han er et dejligt barn
</b>Drengens mor har sagt, at hun ikke kan genkende beskyldningerne:

»Han har været i vuggestue fra han var ni måneder gammel, og der har aldrig været problemer, der har aldrig været nogen aggressive udbrud,« siger Shelley Dunkley til Daily Telegraph.

»De siger, at han forstyrrer de andre, og at han er umoden, men han er ikke fem år før til maj. De beskriver ham som en bølle, men jeg tror, at de behandler ham som om, at han er ældre. De siger at han ikke vil lytte og gør, hvad han har lyst til, men han er kun fire år og er først ved at vænne sig til skolen. Der er intet galt med ham. Han er et dejligt barn,« forklarer moderen over for avisen.

<b>Flere voldelige elever
</b>Den nationale forening af skoleledere siger, at sagen er meget usædvanlig, men lærerforeningen siger, at det er et voksende problem, og at voldelige børn på et tidspunkt har fået to ud af tre lærere til at overveje at forlade professionen.

I skoleåret 2006-07 var der 1.540 mindre skolebørn, som blev suspenderet, en stigning på 50 pct. på et år. I to ud af tre tilfælde var der tale om angreb på lærere eller andre elever.

/JP

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fireårig bølle smidt ud af skolen
  • #1   24. nov 2009 herre gud, det er et barn...... mon ikke de skulle se på deres måde at have undervisning på.
    Jeg håber da at alle 4 årige børn er umoden.... de skal da have lov til at have deres barndom....
    Hvis han er aggresiv og de ikke kan styre ham, burde de finde ud af hvorfor i stedet for at smide ham ud...

• #2   24. nov 2009 jeg ser det som et råb om hjælp fra den lille dreng, han var/er utryk og ved ikke hvordan han ellers skulle vise det...
    jeg ville mene at han nok havde bedst af at ha været et ekstra år i børnehave, så han rigtig kunne mærke hvordan det er at være stor, og få bygget en kæmpe selvtillid op.....

4 år og i skole, det er alt for tidligt, jeg ville aldrig sende et barn i skole som 4 årig med mindre at det var et vidunder barn...
    børn er børn og det skal de ha lov til at være... hilsen en pædagogmedhjælper...

• #3   24. nov 2009 Det er simpelthen uhyggeligt..... kender lidt til stuationen, min dreng er en anden dreng når han er i skole end han er herhjemme.... han har lige fået diagnosen autist. man smider dem da ikke bare ud!!!!!!!!

• #4   24. nov 2009 Det kan da ikke passe ??? det lyder utroligt en på 4 år ,sikke noget , i stedet for at hjælpe ham smiley

• #5   25. nov 2009 har et barnebarn på snart 4 år (dreng) kan VIRKELIG ik se ham i skole...dèt ville da være Forfærdelig.....han er da slet ik moden til det..de er jo BØRN og gå i børnehave !!!!! vores egen søn gik børnehaveklassen om han var slet ik moden til 1 klasse...og Gudskelov vi lod ham være barn Aldrig fortrudt det...

• #6   26. nov 2009 Det skal de da også have lov til at være Rille ,det andet er grotesk syntes jeg smiley

• #7   28. nov 2009 Nemlig....

• #8   28. nov 2009 ja mon ikke , 4 år smiley

Kommentér på:
Fireårig bølle smidt ud af skolen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce