HyggeHjørnet

HyggeHjørnet

Medlemmer: 770
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte
1.729 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

220 fede fra DK smidt ud af datingside 220 fede fra DK smidt ud af datingside

<b>5000 mennesker har ædt så meget i julen, at de ikke længere er smukke nok til datingsitet BeautifulPeople. 220 af de julefede er danskere.

</b>Det har sin pris at tage for sig af julebordet. Det må omkring 5000 mennesker erkende, for de er ikke længere smukke nok til at lede efter kærester på datingsiden BeautifulPeople.com, der kun optager attraktive mennesker.

For at få sin profil på datingsiden skal man godkendes af de personer, der i forvejen er sluppet igennem nåleøjet. Får man ikke stemmer nok, er man for grim, og på den måde sikrer BeutifulPeople.com efter eget udsagn, at siden kun har smukke kæresteemner i sin stald.

Her efter jul er der imidlertid opstået problemer. For en del af de smukke har lagt nye billeder på deres profil, og billederne viser, at de ikke længere er så smukke, fortæller CNN.

De har taget på i julen og er nu så overvægtige, at andre, der har formået at holde igen med julegodterne, har klaget til selskabet bag BeautifulPeople.com med krav om, at der gribes ind.

- Som forretning er vi kede af tabet af et medlem. Men der er den kendsgerning, at vores medlemmer kræver, at der opretholdes en høj standard. At lade fede tumle rundt på siden er en direkte trussel imod vores forretningsmodel og imod det koncept, der er grundlaget for BeutifulPeople.com, siger Robert Hintze, som har grundlagt datingsiden.

Derfor har Hintze smidt omkring 5000 julefede medlemmer ud. Blandt dem er ifølge CNN 220 danskere. De fleste tidligere smukke kommer dog fra USA - det er 1520 - mens også 832 briter nu er tidligere medlemmer.

Ifølge BeutifulPeople kan de omkring 5000 mennesker forsøge at blive optaget igen, men de skal så stemmes ind af de tilbageværende, slanke medlemmer.

/Søndagsavisen

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  220 fede fra DK smidt ud af datingside
  • #1   6. jan 2010 ej hvor latterligt.
    selv om man måske er overvægtig kan man da godt være smuk.
    jeg ville aldrig oprette en dating profil på en side der kun går efter det ydre, det er alt for overfladisk til mig...

godt jeg ikke er på dating markedet mere...

• #2   6. jan 2010 blev selv tilbudt at blive medlem der inde, men øhhh nej tak, for det første er jeg forlovet og søger bestemt ikke andet.
    og for det andet syntes jeg det er et dybt latterligt koncept, bare fordi man har sul på sidebene er man så ikk smuk, hmm det tror jeg da nok lige man er.

Det er en af de sider der får folk til at stikke 2 finger i halsen, for er man tynd er man smuk.
    Forkert igen, vi er alle smukke på hver vores unikke måde.
    De burde lukke siden ned, efter min mening. smiley

• #3   6. jan 2010 Jeg har intet imod konceptet overhovedet, men vejede jeg 20 kg mindre ville jeg ikke have lyst til at finde en kæreste der fuldt bevidst udelukkende søgte kærester et sted hvor udseendet er altafgørende..

• #4   6. jan 2010 Latterlig Datingside....efter min mening,at man KUN kigger på det ydre,er ski da for lang ude !!! de må være Meget selvglade de mennesker...

• #5   8. jan 2010 Hvad skete der med erotisk buttet?? Hahaha...
    Ej.. Dum side.. Men måske også lidt sjovt hvis man dater udfra konceptet..?

• #6   9. jan 2010 hehe.. jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til det.. smiley

nettet er overfladisk, og man må jo bare finde sig i det, eller oprette en side hvor man ikke kan stemme hinanden ind osv..

• #7   12. jan 2010 -Sådan er det jo også her på kg (: her stemmer vi også hinandes katte ind, om det må oprettes..

kan da godt se at det er meget overfladisk.. men sådan er det jo bare.. man kan ikke gøre andet end at finde sig i det ..

og hvis det er en hjemmeside for primært "smukke menesker" og de smukke menesker ikke kan accepterer at man har lidt på sidebenene, så må man jo tabe sig, eller affinde sig med det..... det er bare nettet.. sådan er det desværre...

• #8   13. jan 2010 Jeg gad slet ikke være sådan et sted uanset hvad jeg vejede. Synes det er et mærkelig koncept. Men altså fred være med det - hvis folk ønsker at date folk som de mener er smukke så lad dem om det. To smukke mennsker kan også få grimme børn hehe Kan ikke helt se pointen i det. Desuden er der sgu mange af dem der er derinde, som slet ikke er smukke i mine øjne. Og det hele handler jo om, hvis øjne der ser.

Jeg tænker - hvem sidder og bedømmer dem skal ind. 15 piger på 20 år, som synes det er hip at have hanekam eller være solbrun. Det er for stereotyp.

Går helt bestemt ind for skævheder. Synes da ofte at det er det, som skiller folk fra hinanden og som gør dem smukke.

Min mening er, at de folk som er blevet smidt ud kun skal være glade for det :o)

• #9   13. jan 2010 der er jo sikkert også andre dating sider hvor andre ikke må være med, mener at der er en med overvægtige menesker, der kan alm./undervægtig jo ikke være med..

der er også dating sider for folk med kæle dyr osv.

-der er mange regler, og denne side mener at man skal have lov til at stemme hinanden ind.. det er der jo ikke så meget at sige til, og der er da sikkert også mange af dem der netop har den dating side for at finde "perfektion" .. og ikke gider støde på overvægtige menesker i deres søgen på kærligheden..

nettet er noget overfladisk noget.. det hjælper ikke at lukke siden.. der er også andre med fordomme smiley

• #10   13. jan 2010 man kan nu altså godt både vare flot og tynd samtidig med at have noget imellem ørene (=

• #11   14. jan 2010 Man kan være smuk og intelligent, uanset hvad man vejer smiley
    Det er selve konceptet der er lidt til at grine af hehe

Feks. er KG for folk med katte, men folk uden katte kan da sagtens få konto alligevel. Det samme med Farmerdating, selvom du ikke er landmand eller ejer en ko kan man sagtens få profil derinde. Det kan man ikke på ovennævnte datingside.

Min pointe med det jeg har skrevet tidligere er også, at hvem er det der sidder og bedømmer lige i det øjeblik at der er en der ansøger. Er det en flok teenage tøser fra Hellerup Gymnasie eller er det 20 voksne kvinder? Jeg vil mene at der er stor forskel. Man kan jo være "!uheldig" at blive bedømt af meget unge mennesker, som har et meget "ungt" syn på hvordan folk skal se ud.

Desuden er det øjnene der ser. Hvad jeg synes er smukt og hvad Missemor synes er smukt er garanteret MEGET forskelligt. For smukhed kan ikke måles og vejes. Det er helt individuel.t

• #12   14. jan 2010 der er da også dating sider for store menesker.. der kan de tynde jo heller ikke være med, synes ikke rigtig der er en forskel ?

• #13   14. jan 2010 Ja det er der - men hvornår er man stor? Der er ingen regler for HVOR meget man skal veje for at være medlem sådan et sted.

Vi er enige om at sitet hedder beautifulpeople ikke? Det hedder ikke skinnydating....altså betyder deres koncept at man kun er flot hvis man er tynd, slank. Men det har jo intet med beautiful people at gøre? Smukke mennesker kommer jo i alle str og faconer. Så det ville jo være bedre hvis sitet hed - skinnypeople.com.

• #14   14. jan 2010 Deres site og koncept er total misvisende og har intet hold i virkeligheden. Derfor synes jeg at det er til at grine over.

• #15   14. jan 2010 når man er overvægtig, er man stor..

jeg kan godt se at det er et problem at man sender et budskab om at man skal være tynd for at være smuk..

men nettet er overfladisk.. man bestemmer jo selv om man vil være med på sådan en side, jeg ville personligt ikke..

• #16   14. jan 2010 Carina J - er man stor når man er overvægtig? Hvordan vurdere du det? Kan sagtens vise dig billeder af folk som du ikke vil anse for at være overvægtige men som er det iflg BMI. Det kan man ikke sige.

Min lillesøster er en flot pige - det hele sidder pænt på hende. Men hun er da ikke på sin ideal vægt - altid. Dvs så er hun overvægtig? Hun er model i sin fritid og bruger str m. Det kan man slet ikke vurdere på den måde.

• #17   14. jan 2010 har heller ikke sagt noget om BMI.. personligt mener jeg man ikke skal gå for meget op i den, men det er et udmærket udgangspunkt for personer der ønsker at slanke sig.. BMI er ikke præcist, da den fortæller om man er overvægtig, normal eller undervægtig i forhold til sin højde og vægt, men muskler vejer mere end fedt ! så derfor udtaler jeg mig ikke om BMI, når jeg snakker overvægt..
    Jeg kan sagtens se på en person om han/hun er overvægtig eller ej, det kan ses ved øjemål og ikke ved data og fordi en udregning fortæller mig at en person er overvægtig ! det kan tydeligt ses om personens kurver består af knogler og muskler eller fedt og (soda)vand ,,

• #18   14. jan 2010 Tror ikke du forstår hvad jeg mener. Du kan da ikke vurdere hvornår et menneske er overvægtig? Du kan synes det - men det er da ikke sikkert at det er korrekt.

Desuden er det jo ikke det at denne datingside har af navn - det hedder stadigvæk beautifulpeople - for mig, står der intet i den sætning om at man skal være tynd eller slank for at være smuk. Det giver jo ingen mening. De skal da finde et navn som passer til deres koncept. De vil ikke date folk der vejer mere end de synes er korrekt. Det har intet med smukke mennesker at gøre.

• #19   14. jan 2010 Nej men de skal vurderer ud fra deres egen mening om folk er smukke nok til at kunne være med på hjemmesiden, og der er jo åbenbart et flertal der ikke finder de overvægtige smukke (er ikke enig) ..

-ja navnet er forkert, men det er jo ikke dem der administrere hjemmesiden der bestemmer hvem der skal ind, det er brugerne..

• #20   15. jan 2010 Jeg så en af dem der var blevet smidt ud her efter jul og jeg kunne sgi ikke se at han var overvægtig overhovedet. Måske er det bare en undskyldning for smide de "mindre pæne" ud. Aner det ikke smiley

• #21   15. jan 2010 måske.. ja...

ingen anelse..

Kommentér på:
220 fede fra DK smidt ud af datingside

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce