{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

Farver {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen.

Det er ikke fordi der sker det vilde herinde i vores gruppe, men jeg har jo altså heller ikke selv været på banen før nu smiley

Håber I kan hjælpe mig.. Jeg er ret ny inden for racen MCO og har faktisk ingen kendskab til farverne. Jeg kunne godt tænke mig om der var nogle som ville komme med bud på farven på min Mindy.
Er det rødcreme med hvidt eller er det bare creme eller er det cremesilver.. Vil I prøve, at komme med et bud ? Jeg ved godt det er svært når det er billeder, for det kommer også an på farverne på jeres skærm, men prøv alligevel. Jeg synes selv at hun er mere rød på billederne end hun er i virkeligheden. Jeg synes iøvrigt, slet ikke hun er rød, derfor kunne det være cremesilver eller creme med hvidt. Hendes søster er Zindy. Hun er blå/silver tabby tror jeg nok det hedder eller er det helt hen i vejret ?

Håber I vil hjælpe mig, da jeg altså er lost og når jeg har killinger til salg føler jeg mig lidt dum, når jeg ikke kan sige deres korretkte farver :-))

På forhånd tusind tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farver
  • #1   10. mar 2010 Uden at være sikker i mit svar, vil mit bud ligge på Creme Silver. (:
    Ud fra billederne i hendes profil, ser hun lysere ud end de andre røde katte og det 'lyse' står knap så meget frem i hvid, men nærmere silver. -Så vil tro hun er Creme Silver. (:

Mindy er Blue Silver Blotched Tappy. (: Det er jeg sikker på, for min Scarlet er helt magen til. (:

• #2   10. mar 2010 Hej Sandra.

Tusind tak for dit svar. Jeg synes også selv, at hun er creme silver... Men var jo ikke sikker... Og det var da også dejligt, men en helt korrekt farve betegnelse på Zindy. Nu må jeg hellere få det skrevet i min bog smiley

• #3   10. mar 2010 Selvtak Yvonne. (: Jeg har selv været i tvivl om min Scarlets farve, da jeg fik hende for omkring 2 1/2 år siden. smiley Så kender ALT til dit problem.
    Ja, skynd du dig hellere at få det skrevet i hendes sundhedsbog. Når du først har skrevet det i hånden, glemmer man det ikke igen. smiley Ellers kan man i hvert fald finde det igen. *LOOL*

Knus

• #4   2. jun 2010 Hej. hvis der er nogen der er gode til maine coon farver har jeg alvorligt brug for hjælp til nogen farver.
    Har et album med billeder af 5 killinger i kan se på smiley

• #5   23. okt 2010 Zindy er rigtig nok Blå Sølv Blotched Tabby og Mindy Creme Sølv Usp. Tabby smiley Ved du Hvordan deres forældre ser ud? Det kan måske hjælpe til med at finde ud af hvilken Tabby Zindy er smiley

• #6   23. okt 2010 Maja hvad farve er forældrene?

Der ser ud til at være noget Rød Sølv, Blå Sølv og Blå Sølv Tortie alle Tabby smiley

• #7   23. okt 2010 Den på det første billed er muligvis uden Sølv.

Prøv at puste dem ned i pelsen, hvis de er hvide i bunden er de Sølv smiley

Kommentér på:
Farver

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce