{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

En hilsen til vores R.I.P dyr {{forumTopicSubject}}

Hej nu har jeg læst rigtig mange tråde, hvor folk må aflive deres elskede katte, hunde ect. pga sygdom eller andet som har gjort at det var bedst at give dem fred.

Har læst endnu flere med katte der er fundet i vejkanten eller andre steder.

Jeg har set og læst om hunde der bliver groft mishandlet, heste der brækker benet og må aflives. Kaniner og marsvin som bliver brændt og halshugget.

Så på baggrund af alt dette og meget andet kunne jeg godt tænke mig at i alle, hvis i har lyst , smider en " R.I.P" , en hilsen eller hvad i måtte have lyst til. Til de dyr der har betydet noget for jer, uanset race, str, køn eller alder, men som desværre ikke er her mere.

I må også gerne ligge en hilsen til den kat der er blevet ramt af en bil udenfor jeres hoveddør, eller den hund som blev smidt ud over en bro.....eller det marsvin som måtte lide en forfærdelig død ved at brænde.

Og så må jeg hellere linke til The Rainbow Bridge, hvor de alle sammen er idag :o)

http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html

/Jeanette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En hilsen til vores R.I.P dyr
  • #1   22. apr 2010 det er helt sørgeligt at læse dit link.... og hvor er det grufuldt alle de dyr der må lide..
    sender en kærlig tanke til dem alle..
    og til mine egne R.I.P. dyr.., sender jeg "lidt af mig selv" og tænker på dem med smil.., for de var bare skønne..
    måske ses vi igen????


  • #2   22. apr 2010 Sender en kærlig tanke til de katte vi har mistet til vejen, i er savnet. :o(

  • #3   22. apr 2010 Sender en tanke til de katte og hunde jeg har mistet igennem tiderne. I har alle en meget speciel sted i mit hjerte, og vil aldrig blive glemt.
    I har været med til at gøre mit liv, så meget rigere og bedre.

    R.I.P mine elskede dyr.


  • #4   22. apr 2010 Fik helt tåre i øjnene ..
    R.I.P til dem alle , og til min elskede rottweiler , Boss smiley


  • #5   22. apr 2010 Sender en tanke til alle de dyr jeg har mistet igennem tiden.
    I er alle savnet og har en helt speciel plads i mit hjerte.

    R.i.p mine dejlige dyr

    Sender også en tanke til alle de mishandlede og efterladte dyr.



  • #6   22. apr 2010 Sender en kærlig tanke til alle dyr der er gået bort.
    Både dem der oplevede kærligheden fra et menneske, men især dem der oplevede os mennesker fra den værste side.

    Sender en kærlig tanke og kys til min gamle golden retriver Cita.

    Og sender en ekstra stor kærlig tanke, mange kys og kram til min skønne hankat Pudsig, tak for 20 fantastiske år hvor du fulgte mig fra nyfødt til voksen. Du vil aldrig nogen sinde blive glemt og du er ofte i mine tanker. Du var, er og vil altid være noget helt specielt. Til vi ses igen - på gensyn.


  • #7   22. apr 2010 jeg vil gerne sende kærlige tanker til Snuller min forælders 13årige lab som vi mistede lige før jul sidste år, og til pjuske min og Bo's første. mine dræv hamstere Motormusen 1 og 2 + Oste. og alle de hunde vi mistede igennem min barndom Luske, Snuller, Nanok og papkassehunden. I er alle elskedet og savnet. jeg vil også benytte lejligheden til at sende en tanke til alle de dyr i verden der er død efter mishandling.

  • #8   22. apr 2010 Sender også en kærlig tanke :'O( Og min elskede Bamse R.I.P I love you.. Hilsen mor smiley

  • #9   26. apr 2010 Ved godt dette ikke skulle være en hvil i fred tråd, men jeg fik min dejlige røde kat Peter aflivet i torsdags pga massive blæresten :o( Jeg græder over ham endnu :o(
    Men han havde så ondt, at det var synd at holde ham i live :o(
    Nu har han ikke ondt mere og vi har lavet det smukkeste gravsted til ham i bunden af haven.
    Må du hvile i fred Peter, du var højt elsket og du er savnet.


Kommentér på:
En hilsen til vores R.I.P dyr

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce