{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.411 visninger | Oprettet:

Kvinder vs. Katte {{forumTopicSubject}}

<b>Morten Mauritson mener, der er en sammenhæng mellem katten, der miauwer foran soveværelsesvinduet og de sædvanlige udfordringer mellem mænd og kvinder.

</b>Det startede egentlig meget uskyldigt med, at mine sønner blev venner med en kat, der blev inviteret indenfor på tun og vand.

Samme nat stod den og miauwede foran mit soveværelsesvindue fra klokken 4. Det har den gjort i 3 dage nu.

Og her til morgen toppede den sit eget påfund ved at banke på terrassedøren med sine fine små poter. Jeg åbnede selvfølgelig for at lukke den ind – men så gik den sgu. Og pludselig indså jeg, hvad det er, mange mænd og kvinder slås med.

<b>Kvinder vs. katte
</b>Herhjemme lyder min kone faktisk kælenavnet ”katten”, fordi hun har meget brug for fred og gerne vil ligge og sove i fred og ro på det varme fyr – i stedet for den varme fyr.

Derfor står det lysende klart, hvad det er den ”rigtige” kat vil fortælle mig. Den vil fortælle mig, at kvinder gerne vil gøre opmærksomme på sig selv, så vi får lyst til at lukke dem ind i vores liv. Men vi skal sgu’ ikke bare åbne døren.

Vi skal stadig diske op med et eller andet, der er spændende. Den ”rigtige” kat kan lokkes med tun og vand – den hopper kvinder ikke på.

Jeg ser især kattens opførsel som et tegn, fordi vi efterhånden nærmer os kobberbryllupsdagen, og jeg må indrømme, at jeg nok er den, der glider mest ind i hverdagslivet, mens fruen ofte pudser sin pels og viser sig frem fra sin bedste side.

Så nytter det jo ikke noget, at jeg sidder her som en anden Onslow og ligner et ubagt franskbrød og håber, at det er nok til, at hun bevarer interessen.

<b>Opråb
</b>Så denne klumme er faktisk et opråb til alle dem, mænd som kvinder, der måske tager partneren for givet ved blandt andet at lade som om, at den samme frisure, det samme tøj, den samme væremåde og de samme samtale-emner er sexet nok til at holde den andens interesse fanget.

Jeg ved, at jeg må tage mig lidt sammen, hvis jeg gerne vil holde på min lækre kattekvinde. I denne uge ragede jeg så mit lange hår af – og ændringen i sig selv er nok til, at der pludselig er helt andre boller på parforholdssuppen.

Så jeg kan ikke sige det højt nok: Husk magien, nyhedsværdien, de små overraskelser og de forandringer, som mange af os har en tendens til at glemme, når forelskelsen er overstået. Måske er det derfor, der er så mange kærlighedsforhold, der dør!?

Det ved parterapeuterne sikkert en masse om. Jeg ved bare, at jeg skal tage mig sammen. Og jeg øver mig ved at lære af den kloge kat, der så tydeligt viser mig, at den ikke er tilfreds med en åben dør. Det er sgu’ nok heller ikke nok for min kone på 12. år…


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kvinder vs. Katte
Kommentér på:
Kvinder vs. Katte

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce