{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.710 visninger | Oprettet:

teamfacinelli.com ny side!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Vil da godt lige reklamere for en ny Peter side.
den startede 1 Juni og Peter selv kender til siden.
har lagt et interview med Peter her, hvor Vicki som står bag www.teamfacinelli.com får svar på sit spørgsmål.

Anne

2010/06/05 - Opdateret 10:36 ET


Peter Facinelli

»Twilight"-stjernen Peter Facinelli
Torsdag, 3 juni, 11:00 ET
Skuespiller Peter Facinelli er sving markedet på læge roller - godt mindst to af dem. I 'Eclipse' den tredje film i Twilight Sagaen, der åbner 30. jun han er Dr. Carlisle Cullen, den rare patriarken af en klan af vampyrer, der begrænser hans blodtørst til vilde dyr. På TV er han Dr. Fitch Cooper, en arrogant hvis socialt akavet kirurg på Showtime's Nurse Jackie, hvis anden sæson wraps mandag den 7. juni. USA TODAY film reporter Susan Wloszczyna er vært for en chat med den travle skuespiller.

________________________________________

Kommentar fra Peter Facinelli:Hej alle! Susan Wloszczyna her. Peter skal slutte sig til os snarest.
________________________________________
c-by, Ohio:Peter, jeg elsker jeres handler i alt, hvad du gør! er der nogen drøm projekter, som du virkelig gerne vil tage fat på i fremtiden?
Peter Facinelli:I dont know, hvad fremtiden bringer. Jeg bare prøve at gøre de roller, jeg har ikke gjort før.
________________________________________
Gallatin. TN:Hvad er det ligesom at spille den smukke, hæderlig vampyr læge på Twilight, men så skulle dramatisk skifte personligheder, og arter, for at opnå en helt ny karakter for en tv-show?
Peter Facinelli:Jeg kan godt lide at spille kontrasterende roller. Det hvad der inspirerer mig til at handle. Hvis jeg ser tilbage på min karriere er jeg glad for at jeg har fået til at spille en lang række forskellige roller, fra Mike Dexter, at Van Ray i Fast Lane, at Dr. Cullen til Coop.
________________________________________
Orlando Florida:Hvilken rolle i din karriere har været de mest udfordrende?
Peter Facinelli:Dr. Cullen er smuk udfordrende. Dens svært at spille ham, fordi han er så stille. For at spille stille og ikke være stiv er en udfordring. Jeg forsøger at sørge for, at der er en ovn af følelser i henhold til denne stilhed vil til enhver tid, så selv gennem han stadig han er ikke stiv.
________________________________________
McLean, VA:Hvor godt har du håndtere synet af blod, før Twilight eller Nurse Jackie?
Peter Facinelli:Så længe det er ikke mit blod, Im ok med det lol.
________________________________________
Portland, ME:Coop har en "nervøs vane" af sensationsprægede kister og upassende seksuel kontakt, når han står over for. Tror han virkelig har denne mentale spørgsmål, eller er han bare foregiver, så han kan bebrejde hans kejtethed på nogle består "betingelse", og er virkelig meget bevidst, at han gør det?
Peter Facinelli:Nej Hans "seksuel Tourettes" er en meget reel ting for ham. Det er noget, der er pinligt for ham, og at han skal beskæftige sig med. Som sjovt som det er at se sin noget der er meget smertefuldt for ham.
________________________________________
Urbana, Illinois:Hej Peter, Hvad mener du nyder mest ved at spille Dr. Carlisle Cullen? tak Crystal
Peter Facinelli:Jeg elsker Carlisle, fordi han er en leder. Han er tålmodig, kærlig, medfølende. Jeg beundrer hans karakter styrke.
________________________________________
Boston, MA:PFach - fra previews det lyder som Carlisle har erhvervet en mystisk britisk accent i Eclipse. Hvor kom denne nye udvikling kommer fra. Hænge ud med Pattinson for meget?
Peter Facinelli:Jeg har altid spillet Carlisle med en "ordentlig" amerikansk accent. Kind of måde nedtones britisk accent. Han var oprindelig form England, men jeg troede, han ville have mistet accent til at passe i årenes løb er i Amerika. Jeg synes bare der er visse ord, der kan lyde lidt mere "korrekt", og taget ud af kontekst i traileren nogle mennesker har din bekymring. I dont spille ham mere "britiske" i Eclipse end nogen af de andre film. Men jeg tror, du kan tage den fyr ud af Storbritannien, men du kan ikke tage Storbritannien ud af den fyr.
________________________________________
Walden NY:Min datter er interesseret i at handle, hun er 13, hvor skal hun begynde, hvordan fik du din start?
Peter Facinelli:Alle har en anden vej. Jeg vidste ingen i den fungerende industri vokser op. Jeg har aldrig gjorde en spiller Til college. Jeg var ikke udtalt, da jeg var yngre, og jeg hadede at være centrum for opmærksomhed. Men jeg havde en drøm om at blive skuespiller. Jeg gik til NYU og studerede teater. Jeg har lært et håndværk. Og begyndte min karriere lige ud af college. Mit råd har altid været at undersøge håndværk, der handler, hvis du ønsker at være en skuespiller. Der er mange store skoler, der underviser handler. NYU er én af dem.
________________________________________
Chillicothe, MO:Love Nurse Jackie. Er der en masse latter og fraklip fra over toppen Boob sensationsprægede scener eller Zoe scener? Hold op det store arbejde!
Peter Facinelli:Der er en ud tage de vil sætte på sæson 2 dvd, hvor jeg kunne ikke stoppe grine i en scene. Jeg skulle til at levere en linje med en straight ansigt, men det indebar at sige: "I morges havde jeg en kat's bagende i mit ansigt", og billedet af, der gjorde mig ikke være i stand til at komme igennem den scene uden lo. Det gik i ca tyve minutter. Jeg gjorde ondt. Jeg ønskede ikke at le, men jeg couldnt stoppe. Nogle af der skriver gør mig grine højt, når jeg læser det, og det svært at holde masken, nogle gange.
________________________________________
Detroit, MI:Hvad var din foretrukne bil på det sæt af "Fastlane"? Har du får til at holde / købe nogen af dem?
Peter Facinelli:Jeg elskede at gå ind i "slikbutik. Hver uge havde vi en ny udvælgelse af køretøjer. Jeg elskede den gamle 70's muskel biler. Jeg er også elskede motorcykler.
________________________________________
Atlanta, GA:Har du set "Buffy" og i bekræftende fald, hvordan ville det Twilight vamps matche op med Spike og Angel?
Peter Facinelli:Aldrig set en episode af buffy.
________________________________________
Milford, ct:har du oprindeligt til audition til Carlisle? eller har du audition for en anden rolle i sagaen og få en callback for Carlisle?
Peter Facinelli:Jeg gik op for Carlisle fra få gå. Jeg tror, Billy Burke gik op for både Carlise og Charlie oprindeligt.
________________________________________
Herndon, VA:Carlisle faktisk får lov til at vise sine kampfærdigheder i denne Twilight film. Har du gennemgå en særlig uddannelse for at komme i form?
Peter Facinelli:Vi gjorde seks uger kamp uddannelse og arbejdede sammen med en træner at holde sig i form, så vi kunne udføre slaget sekvens. Cant vente med at se det hele skåret sammen.
________________________________________
Chicago, IL:Vil du venligst slip på linjen "Animal Attack" i en af dine scener i den næste sæson af Nurse Jackie? Det ville gøre min dag!
Peter Facinelli:vil forsøge. lol
________________________________________
Omaha, NE:Hvem inspirerede dig til at fortsætte som din karriere?
Peter Facinelli:Da jeg var yngre så jeg en film kaldet Butch Cassidy og Sundance Kid med Paul Newman og Robert Redford. Disse to aktører, og at filmen var min inspiration til at ønske at blive skuespiller.
________________________________________
Chemnitz, Tyskland:Hey, jeg vil bare gerne vide, hvis du forladt kommer til Tyskland i efteråret? Og kender du når den 3. sæson af Nurse Jackie kommer ud endnu? Jeg elsker at serien og jeg er meget ked af den anden sæson er næsten slut igen ... PS: Jeg ville bare fortælle dig, at du er min yndlings skuespiller og all-time favorit Cullen - TEAM Carlisle!
Peter Facinelli:Tak u. Sæson 3 af Nurse Jackie begynder optagelserne i september. Det vil prob luft næste forår. Jeg håber, u nydt sæson 2. Vi havde en blast filme i denne sæson.
________________________________________
Florissant, Missouri:Hvilken karakter er du mere ud? Fitch eller Cullen?
Peter Facinelli:Jeg tror, jeg har kvaliteter både. Jeg vil gerne tro, jeg havde Carlisle medfølelse, og jeg ved, hvad dens gerne være en patriark af en familie. Men jeg har bestemt Coops 'legesyge, og kan goofy til tider. Men de er så tydeligt adskiller sig fra mig på flere måder end tilsvarende.
________________________________________
Aliso Viejo, CA:Hvilke aspekter af Carlisle har du drøfte med Stephenie Meyer? Var der nogle elementer, det tegn, hun var stejlt på at se i din skildring?
Peter Facinelli:Jeg mødte Stephanie et par uger efter at jeg havde startet optagelserne. Så karakter jeg skabte, var allerede sat på film. Jeg var bare håbet på dette punkt, at hun kunne lide, hvad jeg gjorde, fordi det var for sent at ændre det.
________________________________________
Santa Maria CA:Hvis Carlisle kunne have en effekt som Edward eller Alice, hvad ville du gerne have?
Peter Facinelli:Jeg tror, jeg gerne vil flyve ... Måske jeg kunne blive til en flagermus og flyver ... lol
________________________________________
Brooklyn, NY:Det er meget beundringsværdigt, hvordan du håndterer at være en mand og en far, du synes at være overalt. Er afbalancere dit liv en udfordring?
Peter Facinelli:Det absolut bliver udfordrende til tider. Jeg rejser meget mere nu, og dets aldrig let at skulle forlade børnene, selv om et par dage. Og dens drastisk forskellige redskaber. Sidste uge var jeg i London på en bedømmelse røbe, da jeg fløj hjem og var i en RV park med min kone og børn i vores autocamper, denne uge Im i NY at gøre et velgørenhedsarrangement, og i morgen Ill være coaching mine døtre fodbold praksis. Jeg tror de mange roller jeg spiller på film stammer fra de mange roller jeg spiller ion virkelige liv.
________________________________________
Warren, MI:Hvis du kunne lave en film, hvad skulle det så være om? Hvad ville du gerne have folk til at se?
Peter Facinelli:Jeg skrev et script, at jeg vil være stjernespækket i kaldes Loosies. Vi skyder det i juli. Dens en bout en hurtig, løs fyr, der er en lommetyv i NY, der får en pige gravid, og må tage ansvaret for sit liv og vokse op, fordi hes ved at være kommet far. Jeg skrev også en TV film om Hallmark Channel, at min kone vil blive stjernespækket i. Hun begynder at filme næste uge. Meget spændt.
________________________________________
Atlanta GA:Har du virkelig tweet?
Peter Facinelli:Jeg kvidre. Nogle gange for meget. lol
________________________________________
Bristol, England:Hej! Jeg vil gerne spørge Peter, om han nogensinde tager tid ud til at kontrollere hans fan sites, og hvad hans fans siger om ham på dem? Vicki www.teamfacinelli.com
Peter Facinelli:Jeg så, at dette websted kun blev oprettet. Tak for at sætte det sammen. Im glad jeg endelig har et hold af mine egne. YAY!
________________________________________
Kronblad, MS:Er du konstant flyver over hele landet, da Frk. Jackie er filmet i New York og du bor i Californien?
Peter Facinelli:Nurse Jackie kun film tre måneder ud af året, så dens som at gå på stedet for at skyde en film. Jeg synes dog, flyver hjem nogen dage har jeg slået fra, så jeg flyver frem og tilbage ofte. Når vi skudt Eclipse, var jeg gør NJ på samme tid. Så jeg var nødt til at flyve fra Vancouver til NY til LA for at se min familie hele tiden.
________________________________________
Safford, Arizona:Når du startede i Fastlane på Fox, har du nogensinde forvente at få en Vampire læge?
Peter Facinelli:Nej, men jeg har aldrig forestillet mig at dykke over biler i læderbukser befor jeg fik Fastlane either.lol
________________________________________

Kommentar fra Peter Facinelli:Susan igen. Tiden er gået. Tak for den store spørgsmål og tak til Peter tager fri fra sin læge opgaver hos os!
________________________________________


























Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  teamfacinelli.com ny side!!!!!!!!
Kommentér på:
teamfacinelli.com ny side!!!!!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce