{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

økonomisk hjælp via fonter? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle.

Ville høre om nogle af jer kender til nogle fonter jeg kan søge til hjælp med betaling af opration?

Historien bag dette er at i tirsdags ude på min mands arbejde i svenstrup, hørte de en lille killing miave ude i busken uden for deres vindue..
Det viste sig så at være en lille trold på kun 8 uger. vi tog ham med hjem,men kørt lige forbi dr. dyr først og de syndes han så fin ud, var noget tynd, men have værken lopper, øremidder eller andre utøj.. han havde dog et lille sår på foden, ellers helt oki sagde lægen.

Så jeg fik ham vac og tog hjem.. nogle timer senere sætter jeg ham ned på gulvet fordi han gerne ville leje med vores anden killing og der ser vi så at tøffe som han er døbt ikke går rigtig på det ene bagben.. vi ringer straks til lægen, men de er gået hjem..

Ringer til dyrelægevakten og snakker med damen, som siger hun syndes vi skulle vente til dagen efter da det ikke så ud som om tøffe havde ondt. (Spiste,drak,gik på wc og spant)
Det gjorde vi så og tog tilbage til samme dr. dyr igen, som blev noget befibbet over hun havde overset benet... de mente så at hans knæ var ødelagt og han skulle aflives..
dette var jeg ikke helt med på og de førte mig vidre til min gamle dyrlæge i Aalborg, hvor de tog i mod os med det samme og tøffe blev rønkenfotograferet..
Det var så ikke tøffes knæ men en brækket lårdknogle som kom af at tøffes tidliger ejer har kylt ham ud af en bil!!
Nu var tidenkommet til at beslutte skulle tøffe dø elller leve.. og ja vi valgte i sammenråd med dyrlægen at tøffe i dag får sit ene bagben ambuteret, da det var for lille til at sætte skruger i.. og dyrelægen forsikret os om at tøffe ville få et helt normalt liv uden det :0)
Nustår vi så og skal betale 5000krog det gør vi glædeligt men kunne vi finde lidt tilskud ville det være dejligt også..

Derfor denne lange tråd:0) kender i nogle stedder man kan søge fonter til hjælp?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  økonomisk hjælp via fonter?
Kommentér på:
økonomisk hjælp via fonter?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce