{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

pyha, så er der brugt penge {{forumTopicSubject}}

men ikke på missen.

nej, jeg skal starte på professionsbachelor i international Handel & markedsføring (godt nok et langt navn....)
Så jeg har været på bogshopping, og suk hvor er det dyrt. selviom jeg egentlig tror jeg er sluppet ok billigt fra det.
ud fra den bogliste jeg har fået kan jeg se at jeg ved ikke bare at bestille det fra den boghandel der er tilknyttet skolen, så har jeg sparet omkring 1000 kr.
Og så er alle bøgerne stadig helt nye.

så bliver der måske også penge til nye briller smiley
en ny bærbar må jeg nok kigge lidt længere efter endnu smiley
Det er sqi dyrt at begynde at studere igen!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pyha, så er der brugt penge
  • #1   23. aug 2010 Ja, det er vildt dyrt at skulle investere i bøger. Et godt råd kan være at købe dem brugt, på pensum.dk - det kommer så an på hvor vigtigt det er at de er nye og uden noter.

Jeg kan huske vi fik at vide at vi nok skulle regne med at bruge 10.000 kr på bøger i hele vores studietid (sygeplejerskestudiet). Det kan de så godt gange op med 3!

Hvis man vil, kan man også gå sammen nogle stykker og hjælpes ad, med at kopiere bøgerne fra skolens bibliotek. Men det tager så også flere eftermiddage og det skal gøres hver gang, inden semesterstart..

Held og lykke med din nye uddannelse.

• #2   23. aug 2010 jeg skal også starte på uddannelse, lærer seminaret. Glæder mig rigtig meget smiley Men det er dyrt at tage en videregående uddannelse. Har fået at vide, at vi skal regne med 2500,- pr. semester. Så jeg må også vente lidt med den nye bærbar. Havde nemlig overvejet meget at købe en mini bærbar. Den er nem at have med i tasken, da den ikke vejer så meget. Så kan jeg have min yndlings taske med smiley

Held og lykke med din uddannelse smiley Det lyder spændende. Men vil godt vide, hvad for en boghandel har du købt dine bøger hos, når du har sparet så meget? For det ser ud til, at man kan spare en del smiley

• #3   23. aug 2010 jeg kender godt pensum.dk men i dette tilfælde kunne jeg ikke rigtig bruge dem.
    de fleste bøger var udgivelser fra i år så der var ingen brugte. men der var flere engelske bøger, så jeg har købt dem over amazon.co.uk
    der var 2 danske som jeg købte på boghuset.dk

• #4   24. aug 2010 Da jeg studerede, gik jeg i vores lille lokale boghandel med boglisten, jeg betaltr ca 3000 kr for bøger, som kostede 1500 kr mere gennem skolens bibliotek/boghandel. Så man kan sagtens opnå nogle gode rabatter, hvis man kan få bøgerne til indkøbspris i boghandlen, som jeg gjorde.

Kommentér på:
pyha, så er der brugt penge

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce