{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

Argh hadder gruppearbejde >:( {{forumTopicSubject}}

Jeg er startet på lærer seminarium, som jo er en videregående uddannelse. Jeg troede så, at der ville blive mere selvstændigt arbejde, når man jo skal ud i arbejde bagefter, og vise, at man er et selvstændigt menneske, som kan arbejde selvstændigt, og ikke hele tiden skulle spørge andre om råd. Hvis man er heldig at finde noget smiley

Men nej. Der er bare hele tiden gruppearbejde smiley Jeg hadede det så meget i folkeskolen og gymnasiet. Jeg er en meget selvstændig person. Jeg kan mærke at hele min krop siger fra. Men hvad kan man gøre?

Det værste var i dag, hvor vi havde notat teknik. Hvem laver notater i grupper!!??? Jeg kan i hvert fald ikke lave notater sammen med andre, og det var så uudholdeligt, for man er jo tvunget til det.

Nu overvejer jeg så meget på om, jeg mon skal bede om at blive overflyttet til et af de der selv-studier, som foregår over internettet. For jeg ved ikke, hvor meget jeg kan holde til. Hvis de også forlanger gruppearbejde ved forelæsningerne, så siger jeg altså fra.

Gruppeeksamen var også grunden til, at jeg fik en møg karakter i matematik i folkeskolen, fordi lærerne gik rundt til de forskellige grupper, og så derfor ikke, når jeg sagde noget. Virkelig smart, eller hva?

Er en lærers job ikke også meget selvstændigt? Eller er det mig som er helt galt på den :S

Men hvordan har I andre det med at arbejde i grupper? Er jeg den eneste, som ikke kan finde mig til rette i sådanne situationer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Argh hadder gruppearbejde >:(