{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.502 visninger | Oprettet:

Anden gruppeanmodning sendt {{forumTopicSubject}}

I forlængelse af at medlemstallet nu har rundet 200 har jeg sendt anden anmodning til Admin om opdeling af markedet i form af et forslag til forbedring af søgemulighederne i markedet.

Anmodningen ser således ud:

"I min egenskab som hjælpeadministrator af gruppen "Opdeling af marked i tavle/tavleløse katte" sender jeg hermed på vegne af gruppens nu 201 medlemmer forslag om forbedringer af søgemulighederne i markedet på Kattegalleri.dk

Gruppen blev oprettet den 15. september 2010. Formålet med gruppen er alene at arbejde for en opdeling af markedet på nærværende forum, således brugerne får mulighed for at søge i annoncer med stamtavle og uden stamtavle.

Ved at muliggøre at brugerne kan søge i markedet på katte med stamtavle, katte uden stamtavle eller begge dele, vil brugervenligheden af markedet forbedres samt vildende markedsføring og diskussioner omkring de annoncerede kattes ægthed kunne reduceres. Dette vil overordnet kunne bidrage til en forbedret brugeroplevelse for brugerne, der benytter markedet på Kattegalleri.dk

Jeg skal gøre opmærksom på, at tilsvarende forslag til forbedring af søgemulighederne i markedet blev sendt den 18. september 2010 på vegne af gruppens daværende 108 medlemmer.

Med venlig hilsen
Glenn P"


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anden gruppeanmodning sendt
Kommentér på:
Anden gruppeanmodning sendt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce