{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.833 visninger | Oprettet:

få ikke leveret fra ikea århus :( {{forumTopicSubject}}

hej forum

har virkelig lyst til at skrige lige nu. men min nabo ville nok tro, der var noget galt.

skulle have haft leveret nogle møbler fra ikea århus i går. men der var sne, og bilen sad fast i sneen. det kan jo ske, og vi aftalte der blev leveret i dag mellem10:00 og 16:00. der blev så ringet og sagt i dag, at det ville blive ved 19-tiden i stedet. okay, jeg går så ud ved 19:15 og kigger efter bilen.

men intet overhovet fra dem. ingen bil og ingen lyd. så jeg ringer to gange, for at hører hvad der sker. begge gange får jeg at vide, at bilen er på vej, og der helt sikkert vil blive leveret i dag.

så da den blev 21:00, hvor de senest levere, bliver jeg bare så gal. jeg ringer til dem igen, men der er kun den der mærkelig bib bib bib tone. den der skæve en.

det er bare den værste service overhovedet, og at jeg selv skal ringe og forhører mig hvad der sker.

var ellers så glad, for har ingen bil. men det er nok sidste gang jeg handler hos ikea.

måske ændre det sig, når jeg er faldet lidt mere til ro. men er bare så gal lige nu.

undskyld at der ikke er så meget hygge over det her indlæg. men har brug for at rase lidt ud. har også sendt mail til dem, og vil lige finde ud af, hvor jeg kan klage henne. for det her slipper de ikke for.

ellers god aften til jer andre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  få ikke leveret fra ikea århus :(
  • #1   25. nov 2010 Kan da godt forstå at du er sur og frustreret når de ikke lader høre fra sig - især når de ikke overholder aftalen for levering.

    Jeg har aldrig selv fået leveret fra Ikea så ved ikke om det er "almindelig kendt" at de ikke har så god service indenfor levering. Grunden til, at vi altid har hentet selv - også i Århus ( bor i Aalborg) har simpelthen været pga deres leveringspriser, synes godt nok de presser prisen på det punkt.

    Heldigvis har vi nu fået Ikea heroppe, så vi er fri for den lange køretur smiley

    Håber du hører fra dem snarest og giv endelig en opdatering.


  • #2   25. nov 2010 nu har jeg tid til at give jer en opdatering smiley har samlet en hel masse møbler

    jeg får et opkald fra chaufføren ved 23-tiden, om at de er der nu. Jeg blev godt nok overrasket, da det var rimelig sent. Men jeg fik mine møbler, så lidt glad blev jeg smiley

    Men der manglede skabet til badeværelset, og det var noget, som jeg virkelig havde brug for. Så sendte mail igen, om den manglende vare. Tjekker så min mail i dag i skolen, men intet svar. Da jeg kommer hjem er der stadig intet. Så ringer til dem, og fortæller om det. Får så at vide, at den nok stadig er på bilen, som er på vej til Skive. Men heldigvis er leveringsbilen i min by lige på det tidspunkt, hvor jeg havde ringet til dem. Så vi aftaler, at de aflevere den til mig efter leveringen før mig.

    Ham som kørte i dag, sagde også, at de kørte rundt og ryddede op efter ham i går, så der har vist været problemer med ham i går.


  • #3   27. nov 2010 sikke da skrabet og nedladende at skyde skylden over på en kollega.. smiley

Kommentér på:
få ikke leveret fra ikea århus :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce