Alt om opdræt og udstilling af katte

Alt om opdræt og udstilling af katte

Medlemmer: 149
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte
1.193 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Resultater fra Brædstrup udstillingen Resultater fra Brædstrup udstillingen

Ja jeg var jo kun afsted i dag med Loui (Golden Wolf) og det gik bare super godt.

Dommeren var hel vild med min lille (mange siger store, hehe) dreng..
Og ja, han fik da lige sit første CAC smiley

Er så stolt og glad og fortryder næsten at jeg ikke os skal afsted i morgen, men ja..
Vi skal snart afsted igen smiley
Tak for en dejlig lørdag, til jer der var med smiley

Hvordan gik det for jer andre??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Resultater fra Brædstrup udstillingen
  • #1   9. jan 2011 Ja det var en god dag :0) Min Floor blev Champion og er super stolt af hende :0)
    Havde mine 2 nye britter med og de fik simpelhen så meget ros at jeg var bange for dommereleven pia ville stikke af med mors mascot *GG* og de blev da også begge kaldt op til nomenering, men tabte til en ocicat.. øv men ellers en rigtig god dag men masser af dejlige mennesker :0)

• #2   9. jan 2011 Det har været en kanon god dag. med undtagelsen af de manglende KBL farvekoder. Så det blev en ommer.
    Fendi måtte nøjes med EX3, da hendes hale var for kort.

Zathura blev EX2 og fin en god udtagelse, desværre fik jeg ikke mulighed for at se hans bedømmelse pga. rodet med KBL farverne.

Jumanji blev farvebedønt til Rød sølv blotched tabby, han blev EX1 men tabte biv. Han fik bare så gode udtaelser.

Jeg er mega stolte af mine killinger, det var deres første udstilling og de klarede det bare så flot.

Tillykke til jer andre med de flotte resultater.

• #3   9. jan 2011 Athea fik Ex1 og fine udtalelser fra Rolf igår :o)
    I dag var jeg bare afsted og gå steward ved Dieter Filler - hvor jeg i øvrigt fik pæne udtalelser - LOL

• #4   9. jan 2011 Dk Amorito´s Nirvana (Niv) fik EX1, NOM og BIV. smiley Rolf syns hun var en smuk smuk kat!

Tillykke til jer andre smiley Og tillykke med din Champion Suz smiley

• #6   9. jan 2011 Heidi - Ej, det havde jeg da helt glemt! Vi skulle da ellers lige have hilst på hinanden! :o)

• #7   10. jan 2011 Kæmpe tillykke til jer alle sammen med de flotte resultater smiley

• #8   10. jan 2011 Hvordan kunne han få CAP og EX4 Heidi??

• #10   10. jan 2011 Heidi - Hvis han var blevet EX4 så havde der stået det og ikke CAP :o)

CAP er det samme som at han er den bedste i sin klasse (i sin farvegruppe). og det er altså det samme som EX1.

Der bliver uddelt EX1, EX2, EX3 og EX4 og alt derefter får så "bare" EX uden tal. EX1 er bedst, EX2 anden bedst osv.

Når se så når op i de klasser hvor de kan tjene certifikater, så kommer der til at stå certets navn i stedet for EX1, hvis din kat altså er den bedste i klassen.

Alle de EX´er dommeren har skrevet i selve bedømmelsen har intet med kattens placering at gøre, det er bare en forkortelse for Excellent coat, Excellent tail osv.

Var det forståeligt? :o)

• #11   10. jan 2011 Hov, glemte at så har han ikke fået en 4 plads, hvis der står CAP, så er han den bedste i klassen og har altså fået førstepladsen i klassen.

• #13   10. jan 2011 Ahh okay :o)

Jeg går nu ikke op i hva nummer man bliver i BIV, da det jo ikke tæller med mindre man rent faktisk vinder BIV´et :o)

Tillykke med CAP´et :o)

• #15   10. jan 2011 Jeg kan godt forstå du var forvirret, jeg havde været afsted RIGTIG mange gang før jeg fattede en bønne! :oD

Det skal nok komme med tiden Heidi og ellers er det jo bare at spørge, der er altid masser der gerne vil hjælpe :o)

• #17   10. jan 2011 Du skal bare ignorere dræberøjnene, de ville sikkert have gjort det samme hvis de ikke havde kunne høre deres kats bedømmelse :o)

• #18   10. jan 2011 Fik du så EX1 Heidi??? smiley

• #19   10. jan 2011 Heidi - Nej, slet ikke.. Jeg ville gerne have hilst, men jeg har nok ikke hørt at du sagde hej så. Det beklager jeg, øv :o(

• #20   10. jan 2011 Og stort tillykke med Sjartos CAP i øvrigt :o)

• #22   10. jan 2011 Heidi- Det var da dejligt! Tillykke med det smiley

• #24   10. jan 2011 Heidi - Jo, det kan du faktisk godt. Så længe den er søgt, så skriver du bare "Er søgt i feltet" og så kontollerer de lige at der faktisk er søgt på katten. En del af de killinger, der er med op udstillinger er der jo søgt stamtavle på, men det er endnu ikke kørt igennem systemet..

• #26   10. jan 2011 Heidi - Ok, denne gang så kom hen og prik til mig hvis jeg ikke lige hører at du siger hej! Jeg er ofte meget rundforvirret når jeg har nerver på til sådan en udstilling, men jeg vil bestemt gerne hilse og se din nye pige :o)

Jeg skal også til Fredericia i april med Athea, og skal lige se om Jako mon skal med, eller evt. Diego hvis han har fået pelsen igen smiley

Kommentér på:
Resultater fra Brædstrup udstillingen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce