{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.360 visninger | Oprettet:

Hjælp til sang ;'( {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

For ca. 24 år siden, mistede jeg min 'bror'. Og ja, jeg ved godt, jeg er 17 år og ikke kender ham, men alligevel er han kommet til at betyde meget for mig, og der går ikke en dag, hvor jeg faktisk ikke tænker på ham.

Han døde 3 døgn efter, han blev født... ;'(

Er der nogen af jer, der har en sang, som jeg kan bruge til mindes video om ham? Jeg kan desværre ikke downloade sange, da mit downloadings program ikke virker pt. Men kan i evt. sende den, eller skrive titlen på den, for så kan det være, jeg har den. Har nemlig rimelig mange sange... Det ville være en stor hjælp for mig! smiley

Tak på forhånd :')


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til sang ;'(
  • #1   1. jul 2011 http://www.youtube.com/watch?v=_zxezwScnfg

    den her er god


  • #3   1. jul 2011 nøøøj nr 3 var rigtig smuk der klemte tårene lige på.... mindede lige omm alle dem jeg har mistet...... snøft

  • #4   1. jul 2011 * Lisbeth *
    - Tusinde tak, det var rigtig sødt af dig! :')<3

    Rikke L
    Ja, det er virkelig ikke sjovt, at miste nogen man har kær! Jeg har mistet alt for mange :'(<3


  • #6   1. jul 2011 er der nogle i himlen
    http://www.youtube.com/watch?v=MLIh66cVP-M


  • #7   1. jul 2011 Kan i den grad følge det med at miste mange..
    I aug 10' døde min bedstemors mand af kræft. dagen før min fødselsdag d 5 nov 10' døde min moster af leversvigt. Tre dage efter, d. 8 nov, dør min onkel af kræft. d. 28 nov dør min kærestes bedstemor. D. 22. dec fik min svigermor en hjerneblødning. Min fars faster døde i marts af en hjerneblødning. D. 15. maj døde min bedstemor, og for tre uger siden døde endnu en onkel af kræft. D. 19. juni døde min fars tante.. Så i min familie kan vi også føle det!

    Er der nogle i himlen er en virkelig sød sang. Den blev sunget til min moster begravelse, og passede så fint. Nu ligger min bedstemor ved siden af hende, og håber på at de passer på hinanden i himlen smiley


  • #8   1. jul 2011 Årrh, det er jeg godt nok ked af at høre smiley

    Jeg har mistet:
    - Ja min bror, som døde få dage efter sin fødsel ;'(
    - Min kusine, som desværre blev død'født ;'(
    - Min morfar ;'(
    - Min farfar ;'(
    - Og var til begravelse i tirsdags, da vi fårrige (staves) fredag mistede min farmors 'kæreste'/ven ;'(

    Det er slet slet ikke til at bære ;'(
    Jeg er sønderknust inden i, for det er alle personer, som døde ALT for tidligt !! ;'(

    Sygdomme skulle afskaffes, og vi skal dø af alderdom! ;'(

    Men ja, det er en rigtig sød sang! Jeg kan græde til den hver gang jeg hører den ;(


  • #9   1. jul 2011 Ja det er sgu hårdt sådant noget.. smiley
    håber snart, at de finder en kur mod kræft..

    Når så mange dør får man også bare sådan en mærkelig følelse. En blanding af ligegyldighed og om "at leve livet, mens man har det". På nogle områder virker det hele dumt, fordi vi måske alligevel dør imorgen, men samtidig understreger det jo bare vigtigheden af at nyde det, mens man har det. Gider ikke hænge mig i slankekure osv. (heller ikke fordi jeg er tyk). Jeg gider ikke, hvis jeg døde i morgen, at jeg den sidste tid kun havde drukket vand og spist salat? Samtidig kan jeg også mærke, at jeg er blevet enormt meget skruk. Er klar til at få familie, hvilket nok også et eller andet sted er et urmenneske-instinkt på at man skal reproducere sig selv. Desværre er min kæreste bare ikke klar, selvom at vi har været sammen i fire år... Det kommer jo nok, må man håbe -inden det er for sent.


  • #10   1. jul 2011 Ja, jeg kan følge dig hundrede procent, og kunne ikke være mere enig !

    Jeg ved godt, at folk siger, man ikke skal gå og være bange for, at kræften rammer en, altså at man ikke skal gå og tænke på det. Men det gør jeg virkelig...
    Jeg er selv SÅ bange for, at min familie, eller for den sags skyld mig selv, bliver ramt på et tidspunkt. For i det øjeblik man bliver ramt/får afvide, at man har det, ved man ikke, hvornår det er slut.Man er rigtig heldig, hvis man opdager det i tide, og kan få gjort noget ved det...
    Kemoen slider jo også din krop op.
    Men jeg er en af dem, der er virkelig bange for at dø, og håber aldrig, min familie eller mine nærmeste dør fra mig på den måde...

    Kræft er noget af det værste jeg ved, og har miste 2-3 personer pga. det... ;'(


  • #11   1. jul 2011 Ja, håber at forskningen med frøer betyder, at de kan kurere den.
    Ja, hvis der skal være håb, skal de opdage det i tide, som en af mine naboer. Hun mærkede en lille knude, som var brystkræft. Hun kom i behandling med det samme, at det var konstateret og allerede to måneder efter var hun erklæret rask. Hun går selvfølgelig til kontrol. En trist historie om sådant noget er min tidligere bedste venindens onkel, som havde tarmkræft. Han blev erklæret rask, men et år efter fik han kræft i leveren, som han døde af 6 mdr efter.. Lorte sygdom!


  • #12   2. jul 2011 Ja, det er fandme en lorte sygdom !

    En min far kender, har de også lige fundet en kræftknude i hendes ene bryst, og hun kan allerede blive opereret på mandag. Så der er virkelig håb forude... smiley


  • #13   2. jul 2011 mie jeg har også mistet ALT for mange og har ikk meget familie tilbage.... smiley

    lisbeth ja der er så hørte en til min onkels begravelse men kan ikk huske hvad den hedder men smider den ind når jeg finder den for den er bare smuk....


Kommentér på:
Hjælp til sang ;'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce