{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.181 visninger | Oprettet:

Min killing har 28 tæer... {{forumTopicSubject}}

Kære alle
Jeg har lige fået mig en lille ny killing efter at have været katteløs i et halvt år og som I nok har gættet er han poly...:-)
Jeg er fuldstændig vild med hans store poter og opdagede lige at der ikke er 6 tæer som jeg først troede men hele 7 på hver pote...
hvor mange tæer har jeres? er der noget jeg skal vide/være opmærksom på nu jeg har fået en killing med polydactyli?
kh. Mette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min killing har 28 tæer...
  • #1   28. aug 2011 hov... og hvor mange tæer er normalt for polydactale katte?

  • #2   28. aug 2011 Der er ikke "noget normalt" antal tæer på poly.
    Polydactyl betyder flere.

    Det lyder a meget hvis din har 7 stk tæer på alle 4 ben. Tror næppe han har 7 på sine bagben.
    Kom gerne frem med billeder ?
    Dog er det en mulighed, men af de få. Derfor vil jeg gerne se billeder..


  • #3   28. aug 2011 Skal nok lige få taget nogle...:-)

    hvad med temeperement kan læse at de har et andet sind?


  • #4   28. aug 2011 Poly kattene er ikke en race for sig selv, derfor kan man ikke skrive specifik om temperament.

  • #5   28. aug 2011 ok... i det lidt sparsomme materiale jeg har kunnet google mig frem til er der et par stykker der fortæller om at de polydactale katte er "mere energiske" eller noget i den dur...

    jeg kan mærke de 7 trædepuder på bagbenene men tror jeg må vente til dagslys med at tage billeder da tæsserne jo er mørke som pelsen...:-)



  • #6   29. aug 2011 har lige været ved dyrlægen som også talte 7 tæer på hver pote men sagde at man ikke kan være sikker på at nr. 7 er en "rigtig" ekstra finger før røntgen og at det kunne være en deling af en anden finger... hmmm... men se evt. billederne og sig hvad I tænker...

    Han er nu vaccineret og helt som han skal være... vægt 1, 52 kg


Kommentér på:
Min killing har 28 tæer...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce