{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.511 visninger | Oprettet:

Åh hvor jeg sys det fedt! Det køre bare :D {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo siden maj måned været på 'kur' / livsstil ændring og det køre stadig super ! Er nu oppe på at have tabt 20,6 kg , og det vil sige at jeg nu kun mangler 7,8 kg for at nå mit første mål smiley Mit første mål er i første omgang at nå ned på en normaltvægt af 75 kg. Det er så fedt at tænke på at jeg nu er nede på 82,8 i stedet for mine 103,4 kg. jeg vejede til at starte med ! Og hvor er jeg bare flov over jeg har vejet så meget smiley Det er både sikkert og vidst at jeg ALDRIG skal være så tyk igen ! Og jeg er så glad for mit nye liv smiley Ville bare lige dele min glæde med jer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh hvor jeg sys det fedt! Det køre bare :D
  • #1   21. nov 2011 WOW Pulleh - meeeeeeeega godt gået!!!
    Ej hvor bliver jeg helt stolt af dig, selvom jeg ikke kender dig smiley

    Jeg er også igang!


  • #2   21. nov 2011 Jamen det er os bare så fedt smiley Jeg har det så godt med det smiley Her den anden dag fandt jeg et billed fra da jeg blev student for 3 år siden snart, og FØJ hvor var jeg da klam :s kæmpe dobbelthage og det hele , kan slet ikke forstå jeg har set sådan ud smiley

  • #3   21. nov 2011 Men hvordan går det så med dig Maria Cecilie ? smiley

  • #4   21. nov 2011 Det var også billeder fra min studentertid der fik mig igang smiley

    Jamen er først lige startet op for alvor her i sidste uge, men har smidt 2 kilo i sidste uge!
    Og er begyndt til spinning en gang om ugen samt bodupump en gang om ugen - ud over mit normale træningsmønster i fitnesscenteret smiley
    så synes det går riiiigtig godt.

    Min kæreste er også kommet med på den, så nu får vi også kun sund mad derhjemme!

    Har du et par tricks der har virket for dig som jeg måske kunne få? smiley


  • #6   21. nov 2011 Hvor er det fantastisk, Pulleh...

    Tænk, at du nu kan købe almindeligt tøj ! smiley

    Det må være svært at vænne sig til - på den god måde ;))


  • #7   21. nov 2011 Anne W : Det var faktisk os det min mor sagde smiley haha smiley Og nu kan jeg dele tøj med min mor smiley det er lidt fedt smiley
    Jamen jeg har jo faktisk ikke gjort det helt vilde , jeg motionere hver dag i en eller anden form , enten en tur på Flex Fitness hvor jeg spinner, bodyspinner, Zumba'er eller bodytoner men ellers tager jeg en lille løbe tur smiley ellers har jeg fået et par råd fra min kollega som osse er udannet diætist . Jeg skal spise ris og grøntsager og derudover skal jeg have en dag i ugen hvor jeg spiser mere end normalt og det har faktisk virket , det går ind og øger forbrændingen smiley


  • #8   21. nov 2011 Okay så en dag om ugen skal man have en "overspise dag" bare med sunde madvarer? smiley

  • #9   21. nov 2011 Ja mere eller mindre , dog kan denne dag osse indeholde kage smiley

  • #10   21. nov 2011 Hahahah smiley
    Det må blive min fredag så!


  • #11   21. nov 2011 Men det er jo ganske simpelt, fordi du "tænker anderledes" - osse kaldet "livstilsændring" smiley
    Det kan gøres meget individuelt, tror jeg; ingen fast opskrift:

    I virkeligheden er det vel et spørgsmål om at tage sig selv alvorligt, at være god ved sig selv ved at gøre gode ting for sig selv: spise sundt, bevæge sig, osv.
    I stedet for at straffe sig selv med chips, fastfood og dvd'er på sofaneseren smiley

    Man får det så godt med sig selv - blir så glad for sig selv. Og så er man inde i den rigtige spiral med overskud til at behandle sig selv endnu bedre..

    Jeg er ikke så god til det med at tabe mig, men er altså heller ikke decideret overvægtig - og sikkert på din mors alder smiley
    Til gengæld sidder jeg netop og glæder mig over, at jeg for 5 år siden holdt op med at ryge - og slet ikke savner det: SIKKE EN FRIHED !


  • #12   21. nov 2011 må jeg låne din tråd til at komme med et glædes udbrud også? smiley

    Har tabt 7 kilo, og kan nu passe de bukser som er en størrelse mindre... Har desværre kun dette ene par, og de er ved at gå i stykker... men iiiih, en fed følelse!!! smiley

    Og så lige en hyldest til * Pulleh * Verdens bedste chear-upper!! smiley Du er fantastisk, når jeg er ved at tabe modet smiley TAK!


  • #13   21. nov 2011 Det da osse utrolig flot, Jeanne.... :-))

    Er det 3 måneder du har været i gang nu ?

    Tænk, at 7 kg kun er én størrelse - ville ha troet det var mere......



  • #14   21. nov 2011 Ja det er bare så flot Jeanne smiley Er glad for at du kan bruge min hjælp smiley Vil altid være her for dig smiley

    Oveni handlen til jer andre var jeg i dag nede og købe bukser i dag , jeg gik som sædvanlig ned til afdelingen med de store størrelser , finder mig et bare super fede jeans i størrelse 42 og tænker dem må jeg da lige prøve , men ak , det var ALT for store sejlede i dem ! Jeg spurgte så efter hjælp og hun sagde så at jeg da skulle ned i en mindre størrelse! jamen jeg er slet ikke vant til det !
    Hun fandt et par i størrelse 34 , osse for store , men da 33 kom på sad de perfekt smiley Og de kommer nok til at blive for store , men de er så fede smiley Det er så fedt at kunne komme i en normal størrelse! Det har jeg nærmest aldrig kunne


  • #15   21. nov 2011 7 kilo på... 8-9 uger... så det passer nok meget godt smiley (Synes stadig det er noget fantastisk lækker mad i den kur... mums)

    Jeg ved ikke om 7 kilo ikk nærmere burde være 2 størrelser... men jeg er pære formet, så fedten sidder om røven på mig smiley Har tabt mig meget fra navlen og op... smiley Det kan have noget at sige *GG*


  • #16   21. nov 2011 Tillykke til jer begge smiley SUPER fedt! Det er bare det FEDESTE når der kommer synlig forskel!
    Et lille bitte glædesudbrud her: Mine overarme ser ikke så spaghetti agtige ud mere, men der er faktisk kommet mulder på smiley Og så kan jeg endelig komme helt ned i split! (ikke spagat). Tænk at det kan gå så hurtigt med de mulder og den smidighed..


  • #17   21. nov 2011 Ja det er dejligt Thilde smiley

  • #18   21. nov 2011 Thilde hvad laver du, siden du bliver så smidig?

  • #19   21. nov 2011 Det er det der Stripfitness ;P Og så bare ordentligt udstræk efter diverse andre hold og træning.

  • #20   21. nov 2011 Nåårh ja... Det var det jeg synes så så sjovt ud

  • #21   21. nov 2011 Spørg hellere, hvad Thilde IKKE laver !!! smiley

    Jeg er i øvrigt stadig under overvejelse m.h.t at købe en hoola-hoop ring, men ville gerne prøve en først.
    Og de har desværre ikke en, hvor jeg træner..
    Men tror jeg køber en næste gang de har portofri hos "den intelligente krop"..
    Tror den er rigtig sjov sådan en..


  • #22   22. nov 2011 Anne W : Det er kanon godt med den hulahopring smiley Den er virkelig go' for taljen , vil dog sige at de hold jeg har været på med det har gjort ret så nas , fordi vores træner , virkelige får hele kroppen med smiley Men husk osse kun at bruge den en smule i starten , men får nemlig nogle rigtig grimme blå mærker smiley Og de gør ondt! Nu står jeg næsten hver dag når jeg er på FlexFitness og bruger ringen inden holdet starter smiley
    Men Anne , de fåes da ret billigt i bilka og føtex og de er vidst ganske udemærket


  • #23   22. nov 2011 Det var godt at vid, det med Føtex og Bilka - selvom vi ikke har nogen i nærheden:(
    Ved du, om det er den for begyndere, de har ?
    For mig er det et spørgsmål, om jeg kan tåle det i ryggen - jeg har fået stivgjort to lændehvirvler, så ved ikke, hvor meget det provokerer.
    Kunne derfor godt tænke mig at prøve først. På den anden side, hvis den ikke er så dyr, kan jeg bare forære den væk, hvis ikke den er go' smiley

    Men har nu på fornemmelsen, at den kunne være god - minder bevægelsen ikke om den til mavedans ?
    Det er nemlig en dejlig bevægelse for mig smiley


  • #24   22. nov 2011 Har sat sådan en hullahop ring på min jule ønskeseddel smiley

  • #25   22. nov 2011 Ku være jeg osse sku sætte den der, men tvivler på jeg får den smiley

  • #26   22. nov 2011 Jo man vrikker lidt med røven og rundt smiley Følger nærmest ringen hele vejen rundt . jeg mener at man kan få en på 1,2 kg hvilket ikke er så tungt . Den jeg bruger er på 1,5

  • #27   22. nov 2011 Vægt og størrelse kommer an på hvor øvet man er.
    Omkring halvdelen af min juleønskeseddel er træningsting fx. "Korte spinningsbukser, fitness-sko (ikke løbesko), Drikkedunk med bideventil, Hullahop til medium/øvet, yoga måtte, Håndvægte 10-15 kg, puls-ur til cykling" ak ja.. og diverse gavekort til sportsbutikker. Eventyrsport smiley


  • #28   22. nov 2011 Jeg må os erkende jeg er blevet ret meget træningsfreak smiley jeg træner 6 gange om ugen smiley men jeg elsker det smiley

  • #29   22. nov 2011 yaaay... jeg har lige modtaget en hættetrøje med reklame fra det fitness center jeg bruger...
    Det er bare SÅ fedt, nu når jeg ikk må træne alligevel (Ironi kan forekomme)

    IIh, hvor jeg gerne snart vil være klar til at træne igen... så jeg kan indhente Pulleh i vægttab smiley


  • #30   22. nov 2011 Hihi Jeanne smiley det kommer smiley Og fedt med trøjen smiley

  • #31   22. nov 2011 Ja... trøjen er fantastisk... jeg har ønsket mig den i et stykke tid... og min dejlige veninde, som også er instruktør dernede har givet mig den, i før-julegave.

    meen, det gør bare jeg kommer til at savne det endnu mere smiley


  • #32   22. nov 2011 Jeg er nede i centret hver dag for det meste. I hverdagene før fanden får sko på og før jeg skal i skole og så 6 dage om ugen er det også om aftnen smiley Lige om fredagen er det 3 gange på 1 dag.. men forsk. muskelgrupper ellers ville jeg aldrig blive stærkere smiley

  • #33   22. nov 2011 Øv med trøjen Jeanne smiley
    Jeg vil også gerne have sådan en hættetrøje smiley Må lige se lidt nærmere på hvad sådan en koster..


  • #34   22. nov 2011 jeg tror nok at min kostede 300 kr. med tryk Key2Fitness
    Men det er jo sikkert forskelligt fra center til center smiley
    Og jeg kan ikk være 100% sikker på prisen... det er jo trods alt en gave smiley


  • #35   22. nov 2011 Jah smiley For tror nemlig ikke man kan få et hættetrøje for de point, man opsparer i mit center. Dog nogle andre rigtig fede ting såsom drikkedunke, håndklæder, quickdry sokker, ole henriksen produkter (!!), tasker osv osv smiley Men en hættetrøje ville være rigtig rar at have smiley Jeg gør skam gerne reklame for mit center, (gør jeg dog allerede ved nogle andre ting) smiley

  • #36   22. nov 2011 Kan du ikk spørge dem... Hvis du nu reklamere lidt ekstra om du så ikk må få en? *gg*

  • #37   22. nov 2011 Ku da godt ske, jeg turde prøve det ;P

  • #38   22. nov 2011 Det værste der kan ske er du får.et nej smiley

  • #39   22. nov 2011 Må du STADIG ikke træne ?
    Der må da være noget du kan tåle...
    Jeg måttet ikke træne de første tre måneder efter min (store) rygoperation. Og jeg gik med krykker, fordi de havde klemt en nerve i ryggen, så jeg ikke kunne løfte venstre fod..
    Men det første jeg gjorde, da jeg kom hjem fra operation i Tyskland var at få min fys hjem til mig.
    Han lavede et program til mig, hvor ryggen ikke var direkte involveret og kom derefter hver 14.dag og justerede programmet.

    Det er den slags fysser er uddannet til smiley

    M.h.t. hoola-hoop ringe, er det vel den lette, man ska ha som begynder ?
    Og Thilde kender du noget til dem, de har i Føtex og Bilka ?

    Måske jeg bare ska ofre portoen - der er F..... langt til Bilka !


  • #40   22. nov 2011 Ja, det med træningen var til, Jeanette smiley

  • #41   22. nov 2011 Må du STADIG ikke træne ?
    Der må da være noget du kan tåle...
    Jeg måttet ikke træne de første tre måneder efter min (store) rygoperation. Og jeg gik med krykker, fordi de havde klemt en nerve i ryggen, så jeg ikke kunne løfte venstre fod..
    Men det første jeg gjorde, da jeg kom hjem fra operation i Tyskland var at få min fys hjem til mig.
    Han lavede et program til mig, hvor ryggen ikke var direkte involveret og kom derefter hver 14.dag og justerede programmet.

    Det er den slags fysser er uddannet til smiley

    M.h.t. hoola-hoop ringe, er det vel den lette, man ska ha som begynder ?
    Og Thilde kender du noget til dem, de har i Føtex og Bilka ?

    Måske jeg bare ska ofre portoen - der er F..... langt til Bilka !


  • #42   22. nov 2011 Det med træningen var til Jeanne smiley

  • #43   22. nov 2011 Nej har skam kun kigget på dem i sportsbutikker.
    Jeg synes dem jeg har set i bilka og føtex ikke har samme struktur (altså det bølger ikke så meget ud og ind i ringen) som dem i sportsbutikkerne, og de skulle vistnok have en stor del at sige i selve mavetræningen og muskulaturen.
    Jah vil mene den letteste er til nybegyndere, og de tungeste er til øvede. Selve størrelserne er jeg ikke heeelt inde i. En lille snurrer hurtigere rundt dog.. De tunge kan give rigtig rigtig ondt i musklerne og blå mærker hvis man ikke har nogle gode hårde modstandsdygtige mavemuskler smiley


  • #44   22. nov 2011 Nej må stadig ikk træne... De kan ikk finde ud af hvorfor jeg har så ondt... Skal til reumatolog til februar... Men der er godt nok længe til.
    Jeg går også sygemeldt lige nu, fordi jeg har så ondt.
    Det er mega træls!


  • #45   22. nov 2011 Sikke noget L... smiley
    Hvor har du ondt henne ?


  • #46   22. nov 2011 Jeg syns det lyder ulogisk, at det skulle være lettere, når DEN var lettere - men skal nok prøves smiley


  • #47   23. nov 2011 De kan osse fåes i kvickly , den har jeg selv prøvet og den er faktisk go' nok til hjemmebrug smiley

  • #48   23. nov 2011 Anne - det er vel fordi du ikke skal bruge så mange mavemuskler med at få den rundt smiley mave-ryg og indre core er jo meningen med sådan en hulla hulla smiley

  • #49   23. nov 2011 Så er jeg sku oppe på 21,3 kg smiley Det køre da bare der ud af smiley De sidste 7 til mit første mål blir da en leg smiley Sys jo ikke engang jeg gør noget for det smiley ELSKER min nye livsstil smiley Det er fantastisk !

  • #50   23. nov 2011 \o/

  • #51   23. nov 2011 Min hofte var skæv og fik sat den på plads... Men døjer stadig med smerter. Og kan ikk finde ud år hvorfor.

  • #52   23. nov 2011 Hos en kiropraktor, Jeanne ?
    Lyder slet ikke rart smiley
    Bare du dog kunne få en form for afklaring... Hvad med fysioterapi ?
    Man kan jo dårligt gå, når man har noget med hoften...

    Det kan godt være, at det er lettere at holde den i gang, hvis den ikke er så tung, Thilde.
    Dødirriterende, at jeg ikke kan prøve, inden jeg køber...
    I øvrigt er jeg ved at købe løbesko på Løbeshop, og der har de osse hoola hoop ringe smiley


  • #53   23. nov 2011 Jeg fik den sat på plads hos lægen, han kan nogen tricks. Og så går jeg mellem 2 gange om ugen til 1 gang hver 14 dag til kiropraktor.
    De vil ikk sende mig til fys, for de mener ikk de kan gøre mere.


  • #54   23. nov 2011 De vil nok vide, præcis hvad, der er i vejen, før de sender dig til fys.
    Men det er da utrolig flot, at du taber dig, selvom du går derhjemme; det må være svært smiley
    Frygtelig lang ventetid. Har selv prøvet det og endte med selv at betale mr.scanning og at blive opereret i Tyskland. Så gik der kun omkring et år ;))

    Må være hårdt for humøret smiley


  • #55   23. nov 2011 Jeg kæmper også lidt... Har lyst til at sige fuck det hele... Men pulleh har været rigtig gid til at hjælpe mig når jeg skraber bunden smiley det er dejligt!
    Og jo humøret er sådan lidt... Både og. Kæmper en bravt kamp, da jeg har tendens til depression... men det gider jeg helt ærligt ikke... Så jeg fighter for et godt ord. smiley


  • #56   23. nov 2011 Man skal heller ikke græde og spildte kropsdele!! Du klare det kanon Jeanne smiley 7 kg !? Og så selvom man ikke kan en skid , det kunne jeg IKKE ha gjort
    Det er så flot! Og der er da ingen grund til overhovedet at 'overveje' depression , det kan da ikke betale sig smiley alt skal nok blive godt igen smiley


  • #57   23. nov 2011 Selvfølgelig skal det det smiley bare en dag af gangen

  • #58   23. nov 2011 Ja, en dag af gangen.....men man har osse lov at være trist en gang i mellem......
    Ellers blir det hele for kunstigt.Når der nu er grund til det smiley

    Nogle gange kan det være godt at sige til sig selv: hold da op, hvor er det hele noget lort i dag.............Men heldigvis har jeg det bedre i morgen...
    Gi sig selv lov til at være rigtig ked smiley Så vender det igen smiley


  • #59   23. nov 2011 Nårh ja, men sådan nogen dage tror jeg alle har... Depressive eller ej. smiley

  • #60   23. nov 2011 Præcis......men nigen mere end andre !
    Og det er sværere,at få humøret op, hvis der er en konkret grund, og hvis man ikke bare kan løbe en tur i skoven eller gå hen i Fittnesscentret og blive tilfreds med sig selv efter en god indsats.
    Men utrolig flot som sagt, at du stadig er i stand til at tabe dig; det havde jeg ikke kunnet smiley


  • #61   23. nov 2011 Jeg bukker og takker... og kæmper lidt ekstra for at tabe et kilo mere smiley

  • #62   23. nov 2011 : D

Kommentér på:
Åh hvor jeg sys det fedt! Det køre bare :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce