{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Brug for hjælp, tisser indenfor! {{forumTopicSubject}}

Ja det er en længere historie, men min hankat (kastrat) havde for et lille års tid siden stress, han slikkede en del af sin pels af, jeg var til dyrlæge med ham og fik Zylkéne kapsler til ham, hvilket hjalp, pelsen kom igen og alt åndede fred og idyl.. Nå men i perioder er han lidt små stresset igen også får han nogle af de piller og falder til ro. Nu har jeg så i kampen mod hans stres skiftet vores almindelige kattelem ud med en elektronisk kattelem, dvs jeg har fået Basse og Simba chippet så det kun er dem der kan komme ind (dvs nu kommer der ingen fremmede katte ind og æder deres mad)- men men men han vil simpelthen ikke bruge den!! Jeg har prøvet ALT!! Den giver et lille bip og et lille klik og jeg tror ikke han kan lide det.. Det resultere så i at han pisser alle vejne herinde og det er sgu ulækkert, han vil ikke engang bruge kattebakken, han er iøvrigt sund og rask, blev tjekket ved chipningen.. Aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre, lige nu kan jeg kun se en udvej og det er en aflivning og det vil jeg bare ikke!!

Er der mon nogen af jer fantastiske mennesker herinde der kan hjælpe os????

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Brug for hjælp, tisser indenfor!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce