{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

Killinger :D {{forumTopicSubject}}

Min dejlige bimse-pige fik to killinger i går - det var dog en lang og hård fødsel; efter at vandet gik kvarter i fire om natten, blev vi nødt til at tage til dyrlægen, da fosterhinden allerede blev spist af Hagar klokken elleve om formiddagen. Da vi kom op til dyrlægen, sagde hun det skulle være med kejsersnit (hun kunne ikke engang få en lillefinger ind). Derudover sagde hun at Hagar havde ildelugtende udflåd, så hun var sikker på at killingerne ikke overlevede.

Derefter besluttede jeg mig at Hagar skulle neutraliseres, fordi jeg ikke vil udsætte hende for det igen.

Da dyrlægen fik den første killing ud, begyndte veterinærsygeplejeren at give den noget at vågne op på, men den var helt blå. Til sidst fik hun gang i den, og den begyndte at pive - sikke en dejlig lyd! Men vi skulle blive ved med at give den hjertemassage, for at holde den i gang - vi var flere gange ved at opgive, men hver gang vi overvejede det, begyndte den at kæmpe igen smiley Så kom den anden killing, og den var bare frisk smiley
Den første killing begyndte til sidst at blive lyserød, så de havde det begge godt smiley

Desværre, da Hagar vågnede ville hun slet ikke kendes ved killingerne. Dyrlægen sagde at det var normalt, og at det ville blive bedre efter et par timer.

Det blev IKKE bedre, så jeg måtte give killingerne modermælkserstatning hver anden time og holde hænderne om dem, så de kunne holde varmen. Klokken seks om morgenen ville hun kendes ved dem, også overtog hun modermis rollen smiley .. Så fik jeg sovet lidt, og da jeg vågnede var hun stadig i gang smiley

Så jeg håber SÅ inderligt at lille Don Diego og De La Vega overlever - for de har virkelig været igennem en del smiley

Det blev en lidt længere historie smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killinger :D
Kommentér på:
Killinger :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce