Forum kategorier
Indlæser...
Sortering
|
|
---|---|
Ny i gruppen!
Hejsa!
Jeg er lige blevet medlem af gruppen, men kan se at mange af indlæggene er gamle. Er gruppen død? Det ville ...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
12. sep 2013
Visninger:
1.234
|
aktivering?
Hej, jeg har en indekat som noglegange farer rundt og ikke kan få ro i røven (dog ikke så ofte længere, men det sker st...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
30. jan 2012
Visninger:
870
|
Konkurencen i januar måned
Ja jeg er i den heldige situation at jeg skal på ferie til australien fra den 2 januar og 3 uger fram. Derfor får jeg n...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
29. dec 2009
Visninger:
452
|
Så er det stemme tid
Ja så er det blevet stemme tid. Husk at dem der har en kat med i konkurencen skal stemme og dem der ikke har er mere en...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
20. dec 2009
Visninger:
541
|
Konkurance i December måned
Ja så er emnet fundet til denne måneds konkurence og det er "Det mest fjollede billede, med tungen ud af munden".
Husk...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
2. dec 2009
Visninger:
1.239
|
Så er vinderen blevet fundet
Ja så blev vinderen fundet og det blev Chinaco og Scarlet eget af Sandra -*Nu med 4 MCO babyer! * Så et stort tillykke ...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
1. dec 2009
Visninger:
414
|
Så er det stemme tid
Ja så er det blevet tid til at stemme på de dejlige katte der er med i denne måneds konkurence.
Husk at alle der har e...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
20. nov 2009
Visninger:
402
|
|
|
konkurence i november.
Ja så er emnet blevet fundet til denne måneds konkurence og det er kærlige katte. Husk at i max må have to billeder med...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
3. nov 2009
Visninger:
530
|
Så er vinderen fundet
Ja så blev vinderen af oktober måneds konkurence fundet og det blev Tærte ejet af Lotte J. Så et stort tillykke her fra...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
1. nov 2009
Visninger:
1.076
|
Så er det stemme tid
Ja så er det blevet tid til at stemme på alle de dejlige katte der er med i denne måneds konkurence.
Husk at dem der h...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
20. okt 2009
Visninger:
381
|
Konkurence i Oktober måned.
Da det ver min egen kat sonja der vant i september måned, så kan jeg jo starte denne måneds konkurence med det samme og...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
2. okt 2009
Visninger:
606
|
Så er vinderen fundet.
Ja så er vinderen blevet fundet og det blev så min egen kat sonja der vant. Så et stort tillykke til min lille misse tø...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
2. okt 2009
Visninger:
1.099
|
Så er det stemme tid.
Ja så blev det jo d. 20/9-09 og der med stemme tid.
Husk at alle dem der har en kat med skal stemme, men dem der ikke ...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
20. sep 2009
Visninger:
364
|
|
|
Konkurence i September måned.
Ja så er emnet til denne måneds konkurence fundet og det er "Din kats mest uskyldige look"
Husk at i max må have 2 bil...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
2. sep 2009
Visninger:
462
|
Så er vinderen fundet.
Ja så blev vinderen fundet i august månes konkurence og det blev Chinaco og Scarlet eget af Sandra T.
Så et stort till...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
1. sep 2009
Visninger:
503
|
Så er det stemme tid.
Ja så er det blevet tid til at stemme mellem alle de dejlige katte der er med i denne måneds konkurence.
Husk at hvis ...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
20. aug 2009
Visninger:
421
|
Konkurence i August måned.
Ja så starter vi denne måneds konkurence og emnet er putte billeder, altså billeder hvar din kat putter med dig en ande...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
1. aug 2009
Visninger:
525
|
Vinderen er fundet.
Ja så blev vinderen fundet og vinderen blev min egen kat Sonja så et stort tillykke til min dejlige mis.
Da det er m...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
1. aug 2009
Visninger:
514
|
Ros til jer alle her inde.
Ja jeg ville jo lige rose jer lidt her inde for i har nemlig alle stemt i konkurencen af dem der havde en kat med og de...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
26. jul 2009
Visninger:
459
|
Stemme tid.
Ja så blev det tid til at stemme i denne måneds konkurence. Husk at alle der har en kat med skal stemme men i andre der...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
20. jul 2009
Visninger:
395
|