3.272 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Dyrlæge i eller omkring Vejle Dyrlæge i eller omkring Vejle

Hej

Vi flytter til Vejle i morgen og kender intet til området.
Er der nogle af jer der kender en dygtig og rar dyrlæge i Vejle/omegn (vi har ikke bil så det skal være til at komme til).

Ikke at jeg står og skal bruge en her og nu, men vil gerne have fundet en Inden det bliver nødvendigt smiley

Mvh Karina - og Bassil

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge i eller omkring Vejle
  • #1   1. apr 2011 Tag telefonbogen =D
    det gjorde jeg, da jeg boede i vejle, grunden til jeg siger det er fordi jeg ikke kan huske hvad de hedder dem jeg ringede til men de var rigtigt søde =D
    og hvis du tager nogen stykker fra telefonbogen, kan du også finde ud af hvad for nogen der billigst, hvis det indtracer dig =D

• #2   1. apr 2011 pedersen smiley

• #3   1. apr 2011 Centrumklinikken i Flegmade havde min gamle hund i 16 år, min kat i 5 år og min hund i de første mdr. :o)

Eneste grund til jeg er skiftet er at jeg er fraflyttet Vejle.

Han er lidt speciel. Han virker nærmest genert i kontakten med mennesker og mumler. Men med dyrene er han rigtig god.

• #4   1. apr 2011 Og ellers er der en del omkring emnet her: http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=454555

• #5   1. apr 2011 Maria: Du kan også ende med at vælge den billigste dyrlæge også kendt som Dr. Dyredød og det med god grund. Man skal passe meget på når man vælger dyrlæge ...

• #6   1. apr 2011 Jaa =D det er derfor man besøger dyrlægen inden man gøre noget. Har jeg altid gjort, eller så lyttede jeg til hvad andre hade sagt omkring den dyrlæge. Syntes heller ikke man skal tager den første og bedste dyrlæge, man skal undersøge tingene ordenligt, men ligemeget hvad vil der altid være nogen som har noget i mod den dyrlæge man vægler, og med hensyn til det med prisen går jeg heller ikke ind for det skal være det blligeste, men heller ikke det dyreste, for så vil jeg godt nok snydt for jeg kunne selv se da jeg flyttede til aalborg hvor stor pris forksælen var på dyrlægerne her, så jeg endte med at besøge en masse, eller snakkede med dem og ved det fandt jeg til sidst min egen dyrlæge som er fantastskik syntes jeg.

• #7   1. apr 2011 Havde min lille hunkat inde til steri, samt øre tattoo og vacc. Det var noget af en blandet oplevelse jeg fik på Vejle Dyrehospital. Det gik fint med at aflevere hende, men da jeg skulle hente hende neaj det var skisme ikke tilfredsstillende. For det første vidste de hvornår jeg ville komme og hente hende, men måtte alligevel vente 20min på ingenting. Dyrlægen der så tog sig tid, virkede stresset og talte ned til mig og havde ikke tid til mine spørgsmål og ville egentlig bare have mig ud af døren. Derudover havde de barberet min fine lille missekats lange smukke hår af i ørene og så havde hun grøn sværte mere eller mindre i hele hovedet og ekstrem tæt på det ene øje. Så alt i alt fik jeg det billigere end trekantens dyrlæger, men betydelig dårligere service og utilfredsstillende udført arbejde... Dog skal der lige siges at vet. eleven var virkelig sød og tog sig tid.

• #8   1. apr 2011 Karina:havde næsten præcis samme oplevelse. Jeg kan ikke anbefale Vejle Dyrehospital (brugte dem fordi min dyrlæge havde ferie).

Djaxa sad efter operationen i et bur halvbedøvet og der var iskoldt i rummet da døren ud til var åben og bedøvelsen havde jo i forvjen gjort hende kold.
    Hun havde grøn sværte over det hele og hun havde pillet sin krave af.

Jeg kom der aldrig igen. De var arrogante og fortravlede.

• #9   2. apr 2011 Egtved Dyrlægerne kan 100% anbefales! smiley

Vi har brugt dem i 2-3 år nu til hesten, og ca 1 år til katten, og vi har aldrig haft en dårlig oplevelse med nogen af dem. smiley
    De er super søde, hjælpsomme og vores dyr er helt vilde med dem, og så er det ikke fordi de er så dyre igen. smiley

Og det skal lige siges at vi bor i Give, så der er lige et stykke til Egtved, men det er hele køreturen værd! smiley

http://www.egtveddyrlaegerne.dk/

• #10   2. apr 2011 Jeg kan varmt anbefale <b>Dyrlæge Pedersen</b>...
    Både jeg og hele min familie er bruger ham...
    Og vi har kun haft gode oplevelser der...
    Pedersen selv kan godt virke lidt stram i betrækket, og mange føler sig direkte utilpas første gang de er i selskab med ham...
    Men med tiden opdager man at han faktisk er en rigtig behagelig mand, og jeg synes han er nem at snakke med...

Noget jeg rigtig godt kan lide, er at han har "åben konsultation" nogle timer hver eftermiddag, hvor man bare møder op uden tidsbestilling, hvis man lige har lidt han skal kigge på, en vaccination, en chipning, klipning af klør, eller hvis ens bette pus har noget andet bøvl..

Det er kun ved større indgreb som neutraliseringer eller hvis du har en hel flok killinger/hvalpe der skal sundhedstjekket og vaccineres, at du skal ringe og bestille..

Derudover er han også billig, og man kan altid lave en afdrafsordning!

Men du kan jo kigge hans hjemmeside og læse mere om ham:

http://www.dyrlaege-pedersen.dk/

Han er desuden også tilknyttet Givskud Zoo ;0)

• #11   2. apr 2011 HOLD DIG LANGT FRA PEDERSEN .
    Jeg sætter ikke mine ben hos Pedersen, det har jeg mine dyrs liv for kært til. Den mand burde være lukket for mange år siden.
    Der sker simpelthen for mange fejl medicineringer, fejl operationer og andet mærkeligt der oppe. Bla. også derfor han IKKE er tilknyttet Givskud ZOO.

• #13   3. apr 2011 Pinky Babs: Hold da op! Det ser da ikke for godt ud. Må man spørge hva hun fejlede? smiley

• #15   3. apr 2011 Der vil jo altid være solstrålehistorier og nogle knap så kønne historier tilknyttet alle dyrlæger!!!

Og jo, han er STADIG tilsynsførende dyrlæge i Givskud!

• #17   4. apr 2011 $ Pinky Babs $

Jeg er selvfølgelig rigtig ked af at høre at det gik så galt med din hund...

Jeg har bare aldrig oplevet noget skidt derinde...
    Kun småting som utydelige øremærker..
    Men det kan man ligesom se gennem fingre med...

Og ingen jeg kender har oplevet noget skidt...

Så enten har vi bare været heldige...

Eller også er det jer andre der har været meget uheldige..

Jeg vil ikke dømme ham, før jeg selv (forhåbentligt aldrig) oplever noget...

• #18   6. apr 2011 Pinky Babs: Hold da op! Sikke en tur. Men det er da godt at høre hun er 100% rask igen. smiley

• #19   7. apr 2011 Pinky
    Hvilken dyrlæge opererede hende ?

Kommentér på:
Dyrlæge i eller omkring Vejle

Annonce