{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
379 visninger | Oprettet:

Nogen der har været i Tokyo? søger råd {{forumTopicSubject}}

Hej KG smiley

Jeg vil rigtig gerne til Tokyo, og planlægger at rejse derhen næste sommer, hvor jeg har ferie.

Men er der nogen, der har været der, og kan anbefale hotel og sådan. Eller kender et godt billigt sted at bo?

Jeg ved at det er lidt dyrere, at flyve direkte, men er lidt bange for, om bagagen kan blive forsinket og sådan. Men er der nogen, der har gode erfaring med stop under flyrejsen? Jeg ville blive glad for at høre noget positivt om det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der har været i Tokyo? søger råd
  • #1   22. sep 2012 Hejsa

Hvad er dit formål med at besøge Tokyo ?

Når du søger på fly så søg på de dage der ikke er oplagte for forretningsrejsende = billiger.
    Min erfaring med at rejse rundt i verden 80-100 dage om året, er at forsinket bagage ikke er det store problem uanset om man rejser direkte eller via. diverse skift.

Og du skal være opmærksom på at Tokyo er en dyr by uanset hvor og hvordan du vil bo.

• #2   23. sep 2012 okay, havde tænkt på at kigge på hostel, for fandt et som lyder hyggeligt.
    Jeg vil bare gerne derhen på en ferie, og se nogen ting, for jeg lytter til en del japanske bands, og har læst meget om japan og tokyo, så nu vil jeg gerne hen og se stedet smiley Det bliver i juli måned næste år, men ved ikke hvornår forretningsrejsende rejser

• #3   5. okt 2012 Du kan bruge f.eks. amadeus.net eller travellink.com til at se hvor når det er billigst, et hurtigt check gav knap 1K £ direkte og 495£ med et stop (aeroflot) 2-18 juli.

Kommentér på:
Nogen der har været i Tokyo? søger råd

Annonce