Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Damprenser?
  • #2   23. sep 2012 Ville SÅ gerne have sådan en.
    Med sådan en er det også LANGT nemmere at sterilisere et hjem ved fx giardia.

• #3   23. sep 2012 Jeg har en - har haft den et års tid og har kun brugt den 2-3 gange. Men ville nok have brugt den noget mere, hvis den kunne stå et lettere tilgængeligt sted end i et besværligt trapperums-skab. Men er altså ikke såååå imponeret over den. (en Kärcher)
    Har brugt den til at rense malede vægge. Det var den da nogenlunde til. Og køkkenbord en enkelt gang, men klud og sæbevand er altså nemmere til almindelig rengøring.

Kemikalier ?.... Det behøver man jo ikke til almindelig rengøring. Og kalkfjerner og knofedt til brusekabine slipper man alligevel ikke for med en damprenser.

Den eneste grund til, at jeg ikke har sat den til salg på dba er, at den skulle være god i tilfælde af lopper.

• #4   24. sep 2012 Jeg har en Kärcher SC 1020, og er super glad for den! I første forsøg kom vi ikke af med giardia, så købte vi denne og et hjalp! Har haft den lånt ud til en ryger, det brugte den på væggene, hvor nikotinen endte med at løbe ned af væggene.
    Mht til kalk, så tager den ikke det.
    Den er af og til på tilbud i Harald Nyborg til en 500-mand smiley

• #6   24. sep 2012 Den damper kun.

• #10   24. sep 2012 Nå ja, og det med kludene, der bliver pladdervåde og snavsede og skal skiftes, synes jeg også er bøvlet. Havde næsten glemt jeg havde den, men nu er jeg blevet så inspireret, at jeg snart vil hitte apparatet frem fra skabet og give vægge, gulve og køkkenbord en tur.

• #12   24. sep 2012 Tæpperenser?!

Er sådan en mon for stor til at transportere på cykel?
    Bruger man noget kemisk middel til den?

(spørger fordi jeg kunne tænke mig at få renset kradsetræerne)

• #16   24. sep 2012 Tænkte nok det var noget giftigt stads :-/, så jeg vil nøjes med klud og sæbespånevand.

Kommentér på:
Damprenser?

Annonce