817 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Lån Lån

Hej KG,

Er der nogen der kan hjælpe med gode ideer til steder at låne penge.

Vi ønsker, at låne til at samle vores gæld fra forskellige steder, men problemet ligger i, at jeg arbejder som ufaglært lige pt og snart skal studere og min kæreste studere. Så der er jo ikke så mange penge at rutte med. Og vi er under 25 år.

Vi er ikke interesserede i kommentarer om hvor dumt det er at skylde penge, osv. Det ved vi og har lært af det og ønsker nu at komme ud af det på eb overskuelig måde.

Håber der er nogen der kan hjælpe og/eller har erfaring.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lån
  • #1   18. okt 2012 Hvad med banken? smiley

• #3   18. okt 2012 Det er ikke fordi vi ikke har råd til at studere. Vi vil bare gerne samle gæld ét sted. Og dermed også få et større rådighedsbeløb.

• #4   18. okt 2012 Det er ikke fordi vi ikke har råd til at studere. Vi vil bare gerne samle gæld ét sted. Og dermed også få et større rådighedsbeløb.

• #5   18. okt 2012 Hov, nu kom mit svar to gange :s Det ved jeg ikke hvordan jeg fik gjort. Okay, så prøver vi banken. Troede faktisk bare at alle de der ge money bank osv var mere villige til at låne ud - ved godt de også er meget dyrer. Men når man nu har lån forskellige steder så var jeg ikke sikker på, at banken ville være med til det, men der er jo ikke andet for en at prøve smiley Tak for svar smiley

• #9   18. okt 2012 Vi har lige været det igennem.. jeg flytter over i min kærestes bank. hvor vi nu har fået fælles økonomi, og lavet et budget der er regnet og kigget igennem af 2 revisorer, og vi har fået lavet et lån i banken, så alt vores klatgæld osv blir samlet et sted. vi er færdige med al gæld om ca 3 år, havde vi ikke gjort det her, sad vi stadig med håret i postkassen om 5-7 år...

Så snak med banken og hav evt forældre med som støtte. Banken gik kun med til det ved os pga svigerforældrene var med og støtte (og de er revisor) og vi er altså 27 og 29 år..

Kommentér på:
Lån

Annonce