Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til spørgsmål
  • #2   27. nov 2012 Okay smiley hun er 12 uger.

• #3   27. nov 2012 Jeg ville gå til en anden dyrlæge, hun når at blive fertil og det er ikke godt, en god dyrlæge kan sagtens gøre det nu, langt de fleste rasekatte solgt til kælekatte er fikset før du får dem og det er mellem 12 og 16 uger, og som regel har de så haft en uge til at komme sig i hos opdrætteren.

• #4   27. nov 2012 Tak for svar jeg vil prøve og høre en anden dyrlæge og så få det ordnet inden alt for længe, vil lige lade hende falde til da hun lige er flyttet ind i søndags smiley

• #5   27. nov 2012 Det lyder som en god ide, så kender hun dig og hjemmet før hun skal ordnes.

• #6   27. nov 2012 Os sådan jeg har det smiley
    Og så kender hun de andre 2 misser os.

• #7   27. nov 2012 Jeg ville nu smiley Eller om en måneds tid.
    Killingen kommer sig LANGT hurtigere over en operation (og især sterilisation) end en ungkat eller voksen.
    Er killingen smertedækket ordentligt efter operationen er den frisk og frejdig igen måske 3-4 timer efter smiley
    Og hvis hun piller i såret anbefaler jeg en hjemmelavet bodystocking (nemt at lave ud af mikrofiber strømper) frem for en skærm om halsen.

Jeg er af den overbevisning, at hvis dyrlægen nægter før killingen er 6 mdr eller ældre, er det fordi de er for fummelfingrede til at lave operationen. Og så er det i hvert fald ikke en dyrlæge jeg ville tage vores kælerotter til for de kommer altså ikke op på 2 kg smiley

• #8   27. nov 2012 Hvis jeg igen har en kat som skal opereres vil jeg prøve med den strømpe metode smiley jeg skal så bruge en mega strømpe, Manne blev så usikker da han havde skærm på 2 gange i foråret.

• #9   27. nov 2012 Mange tak for jers hjælp.
    Jeg vil gøre det om en måned ca. Så hun lige falder til her først. smiley

Kommentér på:
hjælp til spørgsmål

Annonce