Slankepiller! Slankepiller!
Jeg vil høre om nogen har erfaring med disse typer slankepiller
Alli
XL-S Medical Fedtbinder
Xl-S Medical Kulhydratblokker
Jeg er godt klar over at det ikke er den smarteste måde at tabe sig på, men jeg har et stort problem med at tabe mig.
Jeg er psykisk syg og får noget medicin som giver vægtøgning. Jeg lever sundt og fedtfattigt, spiser også en del grøntsager og frugt (helt efter bogen 300 g grøntsager og 3 stk. frugt om dagen). Dyrker også motion. Der sker bare ikke en dyt, tværtimod har jeg taget på, dog ikke så meget som førhen hvor jeg ikke tænkte så meget over hvad jeg spiste. Men alligevel...der er da røget nogen kiloer på.
Havde ellers tabt mig 10 kg i foråret/forsommeren, men så blev jeg indlagt på psyk. og der kom jeg over på noget nyt medicin som har vægtøgning som bivirkning! Pissetræls!! Siden juni har jeg taget 10 kg på...sgu da helt godt gået, synes jeg grrrrr
Jeg har så gået og tænkt at måske kunne jeg tabe mig hvis jeg fik noget hjælp fra et af ovennævnte produkter, så jeg vil gerne høre om nogen af jer har erfaringer med produkterne, om nogen har tabt sig på dem.
Jeg skal helst tabe mig mindst 10 kg.
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 33 Svar: 426
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 10 Emner: 41 Svar: 661
Så det skal man ihvertfald lige være forberedt på.
jul 2009
Følger: 5 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 59 Svar: 667
Dem jeg fik, var den mest almindelige (lig lige mærke til at det er den MEST almindelige) bivirkning, psykoser, angst og depression...
Jeg ville være ENORMT forsigtig!
Jeg tog dem ikke, alene af dem grund at jeg ikke turde kaste mig ud i risikoen for disse bivirkninger...
Fik til gengæld en plan fra en diætist, og har pr. dags dato tabt 20 kilo på 24 uger!
nov 2004
Følger: 31 Følgere: 30 Katte: 3 Emner: 42 Svar: 255
De to andre er vist nok medicinsk udstyr og deres virkning vil jeg umiddelbart sige er noget mere tvivlsom..
Men der er desværre ingen nem smutvej til vægttab
sep 2012
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 24 Svar: 520
Men jeg har hørt forfærdige historier om at man er nød til at have ble på når man tager de piller, fordi fedtet kommer ud af numsen og man ikke selv kan styre det.
mar 2011
Men kunne stadig godt tænke mig at høre om nogen herinde har tabt sig på en af de produkter jeg nævner i oplægget.
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 668
mar 2011
sep 2012
Jeg tabte mig 10 kg på 3 måneder ved at føre kostdagbog og tælle kalorier.
Jeg kørte desværre død så de er på igen
Men det gælder om at vide hvor meget man må putte i munden, og så efter hver bid drikke vand - så spiser man ikke så meget!(:
Mit problem består mest i mine portioner og så mine sukkeranfald til tider, men portierne er værst!
mar 2011
Maria, du har vel ikke en kostplan liggende fra dengang hvor du tabte dig?
sep 2012
Men jeg første ikke en decideret madplan. Jeg brugte denne kalender http://www.kostkalender.dk/ som jeg betalte for, har den stadig idag(:
Ifølge den måtte jeg spise 23 brikker pr. dag. En brik er 60 kalorier (:
En marsbar svare til 4-5 brikker, så du kan godt se at det kræver noget ikke?(:
Jeg startede dagen med en Actimel og noget frugt.
En müslibar til snack og evt en lille yougurt.
Og så spiste jeg lidt frugt i løbet af dagen og så aftensmad.
Nogen gange frokost derhjemme.
Jeg var VIRKELIG dårlig til at spise morgenmad, noget jeg idag ikke kan uden, spiser dog stadig ikke frokost.
Men kostkalenderen kræver planlægning, og du kan som med Nupo kuren spare point op, til fx en fest i weekenden. Den er skide god til hvis man godt vil lære hvad ens mad egentlig indeholder, men det er ikke noget jeg vil råde dig til at køre efter i over to måneder, det bliver simpelthen for surt!
Bogen er bygget op sådan at de første sider forklare hvor meget du må indtage i forhold til vægt og ønsket vægttab. Efter det kommer der alm. kalendersider hvor du skriver ned hvad du spiser og udregner kalorier. Bagerst i bogen er der et stort register over mad og drikke og hvad det indeholder af brikker.
Skal lige nævnes at jeg blev AFHÆNGIG af Pepsi Max i den periode, fordi jeg fandt ud af at jeg kunne drikke ca 100 af dem for at bare ramme en enkelt brik
sep 2012
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 35 Svar: 532
jun 2010
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 12 Svar: 59
mar 2011
jan 2013
Følger: 1 Svar: 1
mar 2011