6.139 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Slankepiller! Slankepiller!

Jeg vil høre om nogen har erfaring med disse typer slankepiller

Alli
XL-S Medical Fedtbinder
Xl-S Medical Kulhydratblokker

Jeg er godt klar over at det ikke er den smarteste måde at tabe sig på, men jeg har et stort problem med at tabe mig.

Jeg er psykisk syg og får noget medicin som giver vægtøgning. Jeg lever sundt og fedtfattigt, spiser også en del grøntsager og frugt (helt efter bogen 300 g grøntsager og 3 stk. frugt om dagen). Dyrker også motion. Der sker bare ikke en dyt, tværtimod har jeg taget på, dog ikke så meget som førhen hvor jeg ikke tænkte så meget over hvad jeg spiste. Men alligevel...der er da røget nogen kiloer på.

Havde ellers tabt mig 10 kg i foråret/forsommeren, men så blev jeg indlagt på psyk. og der kom jeg over på noget nyt medicin som har vægtøgning som bivirkning! Pissetræls!! Siden juni har jeg taget 10 kg på...sgu da helt godt gået, synes jeg grrrrr

Jeg har så gået og tænkt at måske kunne jeg tabe mig hvis jeg fik noget hjælp fra et af ovennævnte produkter, så jeg vil gerne høre om nogen af jer har erfaringer med produkterne, om nogen har tabt sig på dem.
Jeg skal helst tabe mig mindst 10 kg.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slankepiller!
  • #1   28. nov 2012 Ps. Vil også gerne høre hvis nogen af jer har god erfaring med andre produkter smiley

• #2   28. nov 2012 Jeg ved ikke om de virker men har prøver sådan en alli pille på et tidspunkt og vil sige det er ikke det mest behaglige i verden om morgenen efter da jeg vågnede løb der nærmest fedstof ud af min behind som jeg ikke selv kunne styre.

Så det skal man ihvertfald lige være forberedt på.

• #3   28. nov 2012 Jeg ville tale med lægen om det...
    Dem jeg fik, var den mest almindelige (lig lige mærke til at det er den MEST almindelige) bivirkning, psykoser, angst og depression...
    Jeg ville være ENORMT forsigtig!

Jeg tog dem ikke, alene af dem grund at jeg ikke turde kaste mig ud i risikoen for disse bivirkninger...
    Fik til gengæld en plan fra en diætist, og har pr. dags dato tabt 20 kilo på 24 uger!

• #4   28. nov 2012 Alli er godkendt som lægemiddel og forhindrer en del af fedtet i at blive optaget. Man skal dog følge en stram kostplan for at forhindre bivirkninger - fx fedtdiare og så er den til folk med et bmi over 25 mener jeg at det er. Men det er en god ide at tale med lægen da det kan påvirke andet medicin mv..
    De to andre er vist nok medicinsk udstyr og deres virkning vil jeg umiddelbart sige er noget mere tvivlsom..
    Men der er desværre ingen nem smutvej til vægttab

• #5   28. nov 2012 Tror vi er på samme medicin(:
    Men jeg har hørt forfærdige historier om at man er nød til at have ble på når man tager de piller, fordi fedtet kommer ud af numsen og man ikke selv kan styre det.

• #6   28. nov 2012 Hej, tak for jeres indlæg. Jeg har også læst noget om det der med risiko for diarre, men det skulle kunne undgås ved at følge den diæt Alli anbefaler. Jeg er jo i forvejen på diæt, så måske jeg kan undgå det uden at ændre så meget. Ved det ikke. Har aldrig før prøvet sådan nogen produkter, hmm jo forresten, prøvede engang Letigen, før det blev forbudt, og der tabte jeg mig rigtig meget. Men dem kan man jo ikke købe mere, og efter at have læst om alle de farlige bivirkninger der var, ville jeg heller ikke turde.

Men kunne stadig godt tænke mig at høre om nogen herinde har tabt sig på en af de produkter jeg nævner i oplægget. smiley Eller andre produkter smiley

• #7   28. nov 2012 Jeg kender et par der har været på allipiller, med et meget moderat vægttab som følge. 1-2kg om måneden ca hvis jeg husker rigtig. Ville selv ikke synes det var værd det. Det er jo i princippet bare en 'fedt antabus', hvis du spiser fedt får du ondt i maven og får fedtdiarre. Hvis du spiser fedtfattigt vil du ikke mærke det store. smiley

• #8   28. nov 2012 Tak for det Jennie. Jeg spiser allerede fedtfattigt nu men taber mig ikke smiley

• #9   28. nov 2012 Det tager tid - men du skal også tænke på portionerne(:
    Jeg tabte mig 10 kg på 3 måneder ved at føre kostdagbog og tælle kalorier.
    Jeg kørte desværre død så de er på igen smiley
    Men det gælder om at vide hvor meget man må putte i munden, og så efter hver bid drikke vand - så spiser man ikke så meget!(:

Mit problem består mest i mine portioner og så mine sukkeranfald til tider, men portierne er værst!

• #10   29. nov 2012 Hmmm ja, kan godt være du har fat i noget der Maria. Portionsstørrelserne. Et af de problemer mine piller giver mig, er at jeg ikke kan mærke mæthed, så i virkeligheden kan det godt være at jeg simpelthen spiser for meget. Selv om det er fedtfattigt, kan det vel godt give vægtøgning hvis man spiser for meget af det fedtfattige. Jeg har ønsket mig en bagevægt i julegave, og hvis jeg får den, vil jeg begynde at veje min mad, så jeg kan tælle kalorier.

Maria, du har vel ikke en kostplan liggende fra dengang hvor du tabte dig?

• #11   29. nov 2012 For meget af det fedtfattige feder jo også(:

Men jeg første ikke en decideret madplan. Jeg brugte denne kalender http://www.kostkalender.dk/ som jeg betalte for, har den stadig idag(:

Ifølge den måtte jeg spise 23 brikker pr. dag. En brik er 60 kalorier (:
    En marsbar svare til 4-5 brikker, så du kan godt se at det kræver noget ikke?(:

Jeg startede dagen med en Actimel og noget frugt.
    En müslibar til snack og evt en lille yougurt.
    Og så spiste jeg lidt frugt i løbet af dagen og så aftensmad.
    Nogen gange frokost derhjemme.

Jeg var VIRKELIG dårlig til at spise morgenmad, noget jeg idag ikke kan uden, spiser dog stadig ikke frokost.
    Men kostkalenderen kræver planlægning, og du kan som med Nupo kuren spare point op, til fx en fest i weekenden. Den er skide god til hvis man godt vil lære hvad ens mad egentlig indeholder, men det er ikke noget jeg vil råde dig til at køre efter i over to måneder, det bliver simpelthen for surt!

Bogen er bygget op sådan at de første sider forklare hvor meget du må indtage i forhold til vægt og ønsket vægttab. Efter det kommer der alm. kalendersider hvor du skriver ned hvad du spiser og udregner kalorier. Bagerst i bogen er der et stort register over mad og drikke og hvad det indeholder af brikker.

Skal lige nævnes at jeg blev AFHÆNGIG af Pepsi Max i den periode, fordi jeg fandt ud af at jeg kunne drikke ca 100 af dem for at bare ramme en enkelt brik smiley

• #12   29. nov 2012 Med den kalender behøves du heller ikke en vægt (:

• #13   29. nov 2012 At tabe sig medde piller så er det billigere at købe magneisa SLANKEPILLER hjælper IKKE kun fornuftig kost og motion

• #14   29. nov 2012 Husker du at få nok proteiner? Det er dem der mætter, så de er ret vigtige. Det kan også hjælpe at skifte tallerkenen ud med en mindre.

• #15   29. nov 2012 Jo synes jeg er ret go til det med proteiner

• Michael K
    Michael K Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #16   28. jan 2013 Slankepillen Phen375 - http://track.moreniche.com/hit.php?w=168081&s=157&a=12469 Jeg modtog min bestilling til tiden og pillerne virker rigtig godt.

• #17   29. jan 2013 Tak for tips men synes de er alt for dyre

Kommentér på:
Slankepiller!

Annonce