{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

Nytår? {{forumTopicSubject}}

Mig og min kæreste skal ikke holde nytår hjemme iår, men kattene er stille og rolige og har ikke noget imod fyrværkeri eller andet.
Men det er ikke det der er mit store problem.
Kattene er jo indekatte og jeg er SÅ bange for indbrud?!
Ikke det at mine ting ville blive taget/rodet rundt/smadret, men simpelthen at indbrudstyvene jo ikke lige tænker; hov de her katte, de må ikke løbe ud ..

Hvad gør I (hvis i ikke skal være hjemme?)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nytår?
  • #2   11. dec 2012 Åh alarm smiley
    sådan en har jeg faktisk, den er bare ikke installeret endnu.

    Vi kommer til at have to biler i indkørlsen og lyset tændt og tv'et ligeså ..
    men er stadig nervøs!


  • #4   11. dec 2012 jeg kender godt følelsen og tror det mest effektive er. Installere en alarm og gør INTET for at skjule, at i har en alarm. Det skræmmer de fleste tyve

    Jeg frygtede det også sidste år (til jul) og tog min kat med ud til mine forældre. Var simpelthen for ræd for at hun ville løbe væk
    Og tro det eller ej, men en af mine naboer havde indbrud (Boede meget kompakt med mine naboer i noget rækkehuslignende helt plant ved jorden) Det kunne ligeså godt have været min lejlighed

    Så når jeg kommer ned og bor ved jorden igen, så skal der installeres alarm på dag 1


  • #5   11. dec 2012 Husk det er lige så slemt med indbrud juleaften, jeg er ikke hjemme i 5 -6 timer smiley men det er naboen og jeg gør alt for, at det ser ud som om jeg er her smiley

  • #6   11. dec 2012 Susan, vi kan ikke blive hjemme smiley
    Og fordi jeg er ekstra nervøs er at det tit er jul og nytår hvor der blvier begået flest indbrud smiley

    Jul er heldigvis ikke noget problem, der er min kæreste hjemme med hele sin familie smiley


  • #8   11. dec 2012 Nej, de skal være hjemme smiley
    - er ikke meget for kattepension smiley


  • #10   11. dec 2012 Jeg har ikke prøvet en kattepension, men har heller ikke hørt dårligt om dem.
    Jeg synes bare ikke at man kan sammenligne katte og hunde hvad det angår. Har tit fået passet min hund i hundepension, men kattes temperament er i min optik bare ikke det samme som en hunds hvad flytning osv angår.
    Vil ikke sætte dem i et lille bur i op til flere dage hvor de kan se/lugte andre katte på den måde. Nu har jeg selv set hvordan min hankat opfører sig når han er i bur med en anden hankat ved siden af smiley not good!

    Nej, tak - det er også dejligt smiley det var det jeg søgte.


  • #12   11. dec 2012 Med det menagerei jeg har her er jeg altid hjemme nu nytårsaften...Jeg er pens. så jeg har ikke længere fast aftenvagt.
    Mine 4 katte får lov til til dagligt at gå ind og ud af huset som de vil. Men nytårsaften så skal de være permanent inde fra kl. 15.
    Indbrud her, NOpe...De 4 schæferhunde skal nok skræmme enhver væk...Og også div indbrud hos mine naboer...
    Det er ts. som selv må afgøre hvad hun vil...


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.367
    #13   11. dec 2012 Det er da også forsent nu, hvis man skal have sin kat i kattepension. smiley

  • #15   11. dec 2012 Du kan købe et Her vogter jeg skilt med en hund på. Få fat i en gammel hundekurv og sæt den så tyvene kan se den fra vinduet. Læg måske også store pinde og en tennisbold ved døren eller i forhaven.
    Måske det kan få dem til at tænke sig om inden de går ind smiley


  • #16   11. dec 2012 Cecilia det største problem er kattene smiley men det du foreslår kan nok holde fremmede væk,, men et billede af kattene forhindre ikke, at de kan løbe ud hvis nogen åbner en dør,,,, desværre ikke smiley

  • #18   11. dec 2012 Ja og en gø maskine :D. Har set sådan en robot hund som lignede en schæfer, der både bevægede sig og gav lyd, spøg til side, jeg er også ked af når mine er alene, trods en god nabo.

  • #19   11. dec 2012 Louise, det var faktisk en rigtig god idé og har også overvejet det, men ingen kan smiley

Kommentér på:
Nytår?

Annonce