{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

tattovering skrift tegner søges {{forumTopicSubject}}

hej Kattegalleri

manden og jeg skal forloves og til sommer gifter vi os

jeg vil have skrevet hans navn og har kigget rundt efter den helt rigtige skrift som skal udstråle kærlighed, evig troskab og selvfølgelig være femminin

og ved her inde er der mange der er super dygtige til at skrive og tegne

vil i ikke være søde at lave en hvor der står

Steffen Steffensen

håber i kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tattovering skrift tegner søges
  • #1   1. jan 2013 jaaah har prøvet men de har ikke lige det jeg vil ha

• #2   1. jan 2013 Navne tattoo er aldrig smart, med mindre det er børnenes.. Jeg er personligt glad for den der hedder charmed, den er min datters navn skrevet med, desværre af en dårlig tatovør:-(
    tjek skrifttyperne i diverse skriveprogrammer, der er uendelig mange at vælge imellem, prøv evt at Google fonte....
    Hvad med at få hans underskrift, så er han rigtig "med"

• #3   1. jan 2013 prøv i word ! hvis du bare skriver navnet og kigger igennem de forskellige skrifttyper smiley

print den ud du godt kan lide og giv den til tatovøren smiley

• #4   1. jan 2013 Hvis du endelig skal have hans navn, så ville jeg da synes at hans underskrift ville være det helt optimale smiley

Jeg ville dog ikke få tatoveret navnet... Jeg ved godt at det (forhåbentligt) er til døden jer skiller... Men, det er alligevel ikke 100% sikkert - Jeg hepper dig på jer! smiley
    Hvad med datoen for jeres forlovelse, eller datoen i bliver gift...? det betyder stadig noget, men det er ikke navnet du render rundt med, i tilfælde af at det nu skulle gå galt...

• #5   1. jan 2013 Jeg har treenigheds tegnet for min ex, vores datter og mig. Vi er jo forbundet for altid, så det passer mig fint. Jeg valgte med vilje noget som jeg vidste jeg kunne leve med hvis vi gik fra hinanden - og det gjorde vi jo så nogle år senere;-)

• #6   2. jan 2013 Hvis det bare er skrift du skal have lavet, så se evt på denne hjemmeside:
    http://www.dafont.com/
    Den bruger min tatovør og gætter på der er mange andre som også gør. Hvis du så finder en skrift som minder meget om det du gerne vil have lavet, kan du jo altid få tatovøren til at rette lidt i skriften, fx hvis bogstaverne skal være tykkere eller andet.

Pøj pøj med det.

• #7   18. jan 2013 Ikke for at blande mig i sine private forhold

Men for 3 måneder siden lavede du en debat om din kat diva som var nedkommet og der kom du ind på at du og kæresten var gået fra hinanden

Skal du så nu giftes med en anden og have tatoveret hans navn? Lyder ret forhastet, smiley

Som sagt, vil ikke blande mig, jeg undres bare

Kommentér på:
tattovering skrift tegner søges

Annonce