{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kom i godt ind i det nye år?
  • #1   1. jan 2013 Jo tak , ganske godt smiley Asti blev passet af min nabo som sagde at hun havde taget det ganske køligt , så længe han sad ved hende med et par godbidder :b Desuden tog hun turen op i vindueskarmen og fik gardinet revet væk så hun kunne kigge ud :b Skøre mis smiley

• #2   1. jan 2013 Det er da kun skønt! smiley Dejligt med katte der tager det pænt. Mine to de kigger også bare dumt rundt når der kommer et brag, og så laver de ellers det de var i gang med. smiley

• #3   1. jan 2013 Kaizer sad og talte med nytårs raketterne... er lidt ked af jeg ikke fik optaget det, men sådan kan man jo altid tænke bagefter smiley

• #4   2. jan 2013 Mille trak sig meget tilbage, men virkede ikke som sådan bange for det udenfor(:
    Hun kiggede derimod meget på det kl 12(:

Se katten i hjørnet under gardinet(;

profilbillede
  • #5   2. jan 2013 Lunte havde sin første nytårsaften med os. Han er lige blevet et år men der hvor han kom fra var meget ude på landet så der har han ikke rigtigt oplevet så meget samtidigt med at han kun var en måned gammel 2011/2012 nytåret så vi siger hans første.. smiley Lunte var lidt sky i forhold til gæsterne (men sådan nogle larmer jo også, selvom vi kun blev 7) men da han havde vænnet sig til dem så sad han oppe i vindueskammen og kiggede ud.. eller tøffede lidt rundt for sig selv som han altid gør.. KL. 00 blev det dog straks værre og han løb skrækslagen ind under vores seng og kom først ud da det var stillet af.. dagen efter var han meget kontaktsøgende men ellers kom han fint igennem.. Næste år skal han have noget der lige beroliger ham til kl.00 men vi vidste jo ikke helt hvordan han ville have det så det ved vi nu...

Vi mennesker kom godt ind i det.. hyggeligt og roligt og god mad..

• #7   2. jan 2013 Det lyder da bare super.

Jesper: Kunne godt forstille mig at du havde en lidt anden tilstand end dem. smiley

Kommentér på:
Kom i godt ind i det nye år?

Annonce