998 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Acne killer Acne killer

Hej,

Jeg vil høre om der er nogen der har erfaring med acne killer eller lignede der skulle fjerne bumser og hudorme.

Jeg er altid skeptisk med sådan noget, fordi det stort set aldrig har hjulpet, men der er mange positive kommentarer omkring det på nettet.

Men er der nogen herinde der har personlig erfaring?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Acne killer
  • #1   14. jan 2013 Min erfaring er at det hjælper mere at holde sin hud ren, undgå at proppe alt muligt i hovedet (også make-up), spise sundt og leve sundt.

• #3   14. jan 2013 Hormoner har også bedst af luft ikke af alt mulit underligt smiley

• #7   14. jan 2013 Sofia
    Går du med makeup? Altså foundation, pudder etc?
    I så fald, hvad bruger du til at rense din hud med om aftenen? Og fjerne makeuppen med? smiley

• #9   14. jan 2013 Må give C C D ret. Jeg bruger dog produkterne enkeltvis fra Matas egen serie ''de stribede''. Her i den kolde tid får jeg tør hud, så bruger jeg skrubbe-masken fra Matas, samt deres lækre ''Cold-creme'', som beskytter huden.

• #10   14. jan 2013 Matas specialcreme(serie) til uren hud er også god og ikke mindst billig:-)

• #12   27. jan 2013 Hej, undskyld, at jeg ikke rigtig har været her på mit indlæg, men det skyldes de første svar. Det var ikke lige min dag da jeg læste dem,og det var i virkeligheden heller ikke svar på mit spørgsmål.

Nej, jeg bruger ikke særlig meget make-up. Jeg bruger, mascara, eyeliner og en rouge - that's it.

Jeg var bare interesseret i at høre om det hjælper. Jeg er udemærket klar over, at minus make-up og sund kost og motion hjælper. Men det er jo ikke lige altid det bliver gjort.

Men nu når jeg ikke bruger særlig meget make-up så renser jeg også sjældent min hud med noget specielt. Ved ikke om det ville være en god ide.

• #14   27. jan 2013 Jo, det tror jeg godt man kan. Ja, man kan da give det et forsøg smiley

• #16   27. jan 2013 Jeg har tendens til bumser om vinteren, så bruger jeg alt i en rens fra og den creme til urenhed fra Matas. Renser morgen og aften, også selv om jeg ikke har haft makeup på. Det virker. Nu ved jeg ikke hvor slem dit er men, jeg tror kun det kan blive bedre, af at få huden renset:)

Kommentér på:
Acne killer

Annonce