Elvis fans? {{forumTopicSubject}}
Ja er lige lidt nysgerrig her..
Da jeg var ung teeneager faldt jeg over det fantastiske musik fra den herlige Elvis Presley.. Min mor kunne slet ikke forstå min fascination..han var jo død for længst, og det var fra hendes unge dage osv.. Men jeg elskede musikken...Faldt jeg over noget i avisen klippede jeg det ud..
Hans musik har fulgt mig lige siden, både de gode gamle men også nogle remix (eller ja nogle der er peppet lidt op).
Så fandt jeg min kæreste som utroligt nok også var stor fan af Elvis (hvor stor er chancen lige for det?!)
Hører ik så meget af hans musik længere, men det kommer da over mig og så blir der skruet op og skrålet med
Vi er også enige om hvor vores bryllup skal holdes i danmark.. ja svært at gætte ik
(når vi engang skal giftes..)
Men mit spørgsmål er så:
Sidder her flere tosser som mig, unge som gamle som elsker lyden af Elvis Presley?
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Jeg er opvokset med Elvis, mine forældre var store Elvis fans og det har smittet af på flere af os børn deri blandt mig, jeg har hørt meget Elvis Presley musik og elsker stadig når jeg hører en sang.
Jeg har set rigtig mange af Elvis Presley's film og har også et par stykker på dvd..
Jeg har og har læst den biografi der blev udgivet for nogle år siden, super god bog...
Så ja der er klart en Elvis Presley fan her
jun 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 262
Kærestens mor er også Elvis fan, men ellers syntes folk mest vi er underlige, at vi er så unge (sys nu ik vi er SÅ unge mere hehe 27 og 29 år), og fans af ham.. Jeg kan slet ikke forstå hvorfor man ikke kan lide ham ...
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Men jeg syntes han lavede fed musik, men folk har jo forskellig musiksmag
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
Jeg fik for alvor øjnene op for hans musik da jeg selv begyndte at spille - eller det var nok dengang hvor Petshop Boys lavede deres version af "I can't help falling in love vith you".
Men nu svælger jeg når jeg hører / spiller det.
Mine favoritter er:
Can't help falling in love with you" (Den originale)
"In the ghetto" (tåreperser)
Og så har han lavet en version af "My Way" som er suuuperskøn:)
Hans stemme var helt fantastisk og hvis jeg havde været ung dengang han kom frem, havde jeg nok skreget i vilden sky, for han så sgu da godt ud.
Da han fik comeback med filmmusik var han ikke særlig køn at se på. Præget af misbrug og det siges jo også, at han ikke nød det på samme måde at lave film - eller medvirke og dermed tvunget til at lave noget bestemt. Han skulle have frie tøjler.
Trist at han døde i så tidlig en alder, men det var et årti med starten på LSD og alle andre giftige drugs.
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
jun 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 262
Og det sker stadig for så mange
Han udstålede simpelthen bare energi og kærlighed til musik, så man slet ik kan sidde stille eller lade være med at smile, for man blir bare så glad af hans musik (lige udover triste sange selvf.)
Elvis fans?