{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

HJÆLP PLZZZ! FORSVUNDET KAT! {{forumTopicSubject}}

Heii smiley
vil lige sige, at vores hankat, møffe, er stykket af ;(
Han er en stor gråstribet hankat som humper lidt, og derfor ikke kan "galoppere" smiley
Han forsvandt søndag D. 13/01 2013, fra møllevænget i Billund ;(
han plejer at komme hjem med ikke denne gang, og nu er det jo frøst og med sne ;(
Plzzz hold udkig og kontakt mig gerne på 42783005 for mere info eller hvis i har set ham eller kender ham smiley
Tusind tak på forhånd!<33

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP PLZZZ! FORSVUNDET KAT!
  • #1   23. jan 2013 Prøv inde på facebook og efterlys i diverse efterlysningsfiler grupper for dyr smiley håber du får din mis hjem igen

• #2   23. jan 2013 Der skulle ik stå filer hihi dumme Tlf

• #3   23. jan 2013 Led efter ham og bed naboerne kigge i skure og lignende, han kan være lukket inde. Sæt sedler, med billede op hos købmænd og andre butikker og hvor du ellers kan komme til det.

• #5   23. jan 2013 Tusind tak alle sammen
    Vi har ikke printer så kan ikke hænge sedler op smiley
    Vi har været rundt i hele byen samt spurgt alle på vores vej holde udkig osv smiley
    Der er fodspor til vores skur (var der 2 dage efter han forsvandt) men ingen nye, der efter smiley

• #6   23. jan 2013 Ahhh den der med printeren syntes jeg ikke er helt gangbar, det er da blot at lave en efterlysnings seddel i word og så gemme den på en usb-pind (dem kan du få til en 50'er) og så låne en computer af en ven eller familie, eller køre på bibloteket og så printe ud, hvor der er en vilje er der en vej..

Og jeg syntes klart det er med at få delt nogle sedler ud og få hængt dem op, i ved jo ikke hvor langt han er væk, og for at folk kan hjælpe så er et billed altså næsten en nødvendighed..

• #7   23. jan 2013 Min kat har lige været væk i 9 dage, men han kom heldigvis hjem igen (blev fanget i en mårfælde....længere historie).

Det jeg gjorde var:
    Efterlysning på alle tænkelige sider på nettet, dyrenes beskyttelse, katteregistre og facebooksider med dyreefterlysninger, samt kontakt eventuelle kattehjem/ internater/ dyrlæger.
    Dele sedler rundt til alle nærliggende husstande.
    Sætte en dusør på til den der finder katten. Jeg udlovede en dusør på 1.000kr. det gør at folk nok bliver liidt mere interesserede i at hjælpe.
    Jeg sendte mails rundt til alle klasser på min søns skole, så børnene kunne holde øje.
    Satte plakater op i det meste af byen...og har du ikke en printer, så lån en....det kan være alfa og omaga om du får katten hjem igen...
    I mit tilfælde var det uddeling af efterlysningssedler til mange husstande i mit område der gjorde at min kat kom hjem igen, da dem der fangede ham i mårfælden kunne huske at de tidligere havde modtaget en efterlysningssedel......havde de ikke det, havde nok bare lukket ham ud igen og så var han måske aldrig kommet hjem.....

Derudover kontaktede jeg en der kan telepati med dyr (Anette Røpke), så hvis man tror på den slags (ved godt at det er langt fra elle der gør), er det også en mulighed....Jeg havde en ide om at min kat var lukket inde, og det gav Anette mig ret i selvom jeg ikke havde fortalt hende om min fornemmelse....alt i alt passede det hun kunne fortælle fuldstændig.....

Håber i finder jeres kat. Det er simpelthen forfærdeligt når de bliver væk smiley

• #8   23. jan 2013 Altså, biblioteket tager penge for det, og DSV så har vi ikke råd til det smiley
    Og vi kender ingen andre med en printer (der virker).
    Vi har ikke råd til at love en dusør ;(

• #9   23. jan 2013 Nogengange kan du få en printer til 200-300kr. Kan det ikke lade sig gøre? Eller evt. en brugt.....

• #10   24. jan 2013 SÅ dyrt er det vist heller ikke at få printet nogle sedler ud på biblioteket eller et kopicenter. :-S.
    Man kan forresten lave nogle af efterlysningerne i mindre format - så der bliver to efterlysninger ud af én A4-kopi. Eller endda 4 stk, hvis det er til at lægge i folks postkasser.

MEN hvis der er potespor <b>til</b> skuret og ingen spor <b>væk</b> fra skuret, så finkæm lige det skur endnu engang! Kan være han er kommet til skade, og har gemt sig derinde.

Har du tjekket fremlysninger på www.dyrenesbeskyttelse.dk og lavet efterlysning der også?

• #11   24. jan 2013 DSV ikke smiley
    Der er potespor til skuret og væk igen, og der hvor han plejer at gå hen (naboens have) er der mange fodspor men de stoppede med at komme i onsdags i sidste uge smiley

• #12   24. jan 2013 Nå så misforstod jeg det med sporene.
    Men du bliver altså nødt til at lave nogle efterlysningssedler, og gøre de ting som Middi og Lille-mis nævner ovenfor. Og det haster.

Jeg krydser fingre for at katten snart bliver fundet i god behold!

• #13   24. jan 2013 vi har lige set ham idag, men kiggede bare på os da vi kaldte og gik igen, jeg løber ind, tager sko på og går ud og følger sporene men ingen kat længere smiley
    Men nu ved vi da at han er her smiley

• #14   24. jan 2013 Det var da mærkeligt :-S. Han må vel være sulten... Synes da I skulle stille noget mad ud til ham.
    Kan der være en grund til at han er gået hjemmefra?

• #15   24. jan 2013 Hmm det lyder da mærkeligt, han han fået et nyt mad sted??

Har i fået nogle nye dyr eller er der sket en forandring hjemme som skulle gøre at han ikke gider at være hjemme mere??

Ved min søster fik en tilløber, som var gået hjemmefra pga 2 fertile hunkatte i dens hjem, den var selv en hankastrat, og selv om ejeren 2 gange kom og hentede ham hjem søgte den hver gang hjem til min søster..
    Til sidst måtte ejeren hente den hjem og så sælge den, for det fungerede bare ikke...

• #16   24. jan 2013 Selv håndskrevet sedler duer smiley

• #17   24. jan 2013 Min moster stiller mad ud hver dag, men det bliver ikke spist smiley
    Nej, alt er som det plejer
    Maria D: tak, samt tillykke med barnet smiley
    Jette L : tusind tak, det er da det jeg gør, ong hvorfor er jeg så din at glemme det?? XD

• #18   25. jan 2013 Jeg forstår måske ikke helt - katten er fundet, men vil "bare" ikke komme ind?
    Så der stilles mad ud til din kat hver dag?

Nå, men du da må gerne opdatere når der er nyt.

Kommentér på:
HJÆLP PLZZZ! FORSVUNDET KAT!

Annonce