Til alle i hedehusene. {{forumTopicSubject}}
Jeg sad i dag på Hedehusene station da der kom en mand hen og begyndte at rive den af foran mig.
Han var iført en sort hættetrøje og et par sorte arbejdsbukser med grå lommer.
Han havde skægstubbe og briller, et meget rundt hoved. Han var mellem 173 og 180 høj.
Han kørte efterfølgende væk i en sort station car af mærket opel eller mazda - det var lidt svært at bedømme.
Min veninde, jeg havde besøgt der siger at, det ikke er første gang det er sket og at det ikke kunne betale sig at ringe til politiet, fordi de bare ville affeje det, fordi jeg ikke er mindre årige.
Nu tager jeg det heldigvis ikke så tungt, men det kunne jo ske for et barn der blev meget forskrækket og ked af det, så ville lige sende en advarsel.
God dag
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Oplevede det samme engang for mange år siden. Kiggede bare foragteligt på fjolset og sagde: " Jeg ville dælme ikke gå og vise den frem, når den ikke er større. Du risikerer jo at nogen dør af grin". Han skyndte sig at pakke stumpen ind og forsvinde
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Ida jeg ville nu nok alligevel ringe til politiet og fortælle om oplevelsen, de bør optage rapport..
okt 2012
Følger: 1 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 133
Heidi jeg har givet dem et kald, men bor der ikke så jeg ved ikke om der bliver fulgt op på det.
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.750
Da tog politiet det meget alvorligt.
Hun så fotos af mænd,der før havde følt behov for at
Vise kalorius frem
De fandt ham også
Og sejt gået Marianne
okt 2012
Følger: 1 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 133
Til alle i hedehusene.