{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

Problemer i klassen :( {{forumTopicSubject}}

Hej, derude!
Undskyld jeg opretter dette emne da det på ingen måde har noget med katte at gøre, men er simpelthen så ked af det! smiley
Det startede i april sidste år...
Min veninde Stella's mor døde, hun har haft det svært i klassen lige siden 2013 da hun kun vil være sammen med mig.
Men, jeg har en masse helt fantastiske veninder i min klasse men da Stella ikke kan lide dem har jeg svært ved hele tiden at være sammen med hende, og det resultere i at hun går alene selvom alle de andre piger går hen til hende.
Men så her i lørdags var jeg sammen med hende, det var rigitg hyggeligt og vi havde det sjovt.
Så kommer vi så i skole her om mandagen - jeg er sammen med hende, men så hiver min veninder mig med ind i en leg de har og Stella vil ikke være med - det resultere i hun går alene.
Nu mener Stella så at jeg vender øjne af hende vær gang hun snakker til mig, jeg ikke gider at være sammen med hende i skolen.
Men jeg har ikke vendt øjne af hende? Hun må da godt lige respektere at jeg også har andre veninder?
Men så bliver hun ved med at skrive inde på "Gnavergalleri" "næææ... Men det er nogen gange nogle fra min klasse er sådan at de kun vil være søde overfor en udenfor skolen, men i skolen vender de øjne.. " osv.
Men det der gør mig allermest sur er at sidste uge var vi også oppe og skændes pga. at jeg ville sælge min kanin men så syndes hun at jeg var en dårlig dyreeger...
Og nu ved stort set alle på Gnavergalleri det! Og de bliver ved med at skrive statuser "
Synes det er synd at der er forskel på om man er i eller udenfor skole, som afgør om man vil snakke med personen smiley "
Og det gør mig så irriteret at hun blander så mange ind i det! smiley
Håber i vil sige jeres ÆRLIGE mening om dette?
Hvad syndes i jeg skal gøre?

(STELLA ER IKKE HENDES NAVN!)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer i klassen :(
  • #3   29. jan 2013 Jeg tror at Stella er ked af det og føler at hun er mindre værd end I andre.
    DET ER HUN IKKE - for alle er forskellige og har forskellige oplevelser i bagagen.
    Jeg tror også at før end det er for sent og bliver til regulær mobning, så er der en lærer der skal gribe ind.
    Hvis I har det som man i gamle dage kaldte "Klassens time" så kunne det være et tema og så kan I måske løse det i fællesskab.
    Håber det bedste for både Stella og dig:)

• #5   30. jan 2013 Tak for jeres svar...
    Vil tale med alle pigerne, så vi kan få lavet en aftale om at der altid skal være nogle hvis Stella ikke har nogle i skoletiden smiley
    Jeg føler bare at jeg hele tiden skal være sammen med hende... Og hun konstant bagtaler mine bedsteveninder smiley

• #6   30. jan 2013 Jeg hørte nogle kloge ord i onsdags som jeg synes at i tøser skal tænke lidt over:

Man kan ikke lave om på andre, men man kan starte med at ændre sin egen adfærd:)

• #7   30. jan 2013 Hmmm... Tænker over det Marianne

• #8   30. jan 2013 Hvad mener du med il andet indlæg, "regulær mobning" det forstår jeg ikke...

• #9   30. jan 2013 Mobning er når én fra klassen enten bliver systematisk drillet, forfulgt eller at der aldrig er nogen der gider at lege med hende - eller ham.

Mobning er det værste der kan ske, idag opleves det både på Face, pr. sms. og selvfølgelig også i skolen - socialt.
    Mobning sætter sine spor i mennesker selv længe efter at de er blvet voksne.
    Derfor skal den onde cirkel brydes hos jer NU! Derfor skriver jeg også at jeg tror at hun har det skidt - det kan være at hun føler sig mindre værd end i andre, at hun har det dårligt derhjemme eller ikke trives i jeres klasse.
    Jeres problemer skal løses og der skal en voksen indover og det ville måske også være godt at tage det op til forældremøde, da forældrene har et stort ansvar for at deres børn ikke mobber andre.
    Selvfølgelig ville det være rart hvis I bare selv kunne snakke om det, men min erfaring er, at det ikke er nok.
    Jeg synes at det er rigtigt godt og modigt af dig at du tager emnet op. Få jeres yndlingslærer med ind over.
    Én de fleste kan lide og som er rar at snakke med.
    Held og lykke:)

• #11   30. jan 2013 Regulær = egentlig.
    Så er det hele vist med smiley

• #12   31. jan 2013 Marianne: Der er bestemt IKKE mobning i vores klasse, og vi har et meget stærkt fæleskab... Men hun bliver ikke holdt uden for overhoved! Tvært i mod, hun vælger bare at lukke sig ude...
    Problemet er at hun ikke vil være sammen med os, hvis der er andre end mig der går hen til hende så siger hun enten et eller andet hvor personen bliver ked af det eller bare går væk smiley Dog sker det kun hvis hun er i dårligt humør.
    Men ringer til hende... smiley Tak for jeres svar, det har hjulpet mig så meget!!

• #13   31. jan 2013 Måske er hun usikker overfor de andre - men ikke for dig?

Kommentér på:
Problemer i klassen :(

Annonce