{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.109 visninger | Oprettet:

Hvad er der galt med mig? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens..
Jeg vil lige starte med at sige at jeg godt ved at jeg bør opsøge en læge, men at jeg simpelthen ikke kan lige nu.

Jeg stod op i morges, og var meget træt. Havde lidt hovedpine, men ikke noget der er værd at tale om. Jeg gjorde mig klar, og kort tid inden jeg ville smutte i skole, fik jeg det som jeg stadig har det nu.

Jeg er ekstremt tissetrængende (hvilket jeg tror kommer af den kaffe jeg har drukket til morgen), er meget svimmel, og ryster så snart jeg spænder i en muskel. Da jeg umuligt kunne komme i skole i den tilstand sidder jeg hjemme nu. Min mave brokker sig, fordi der mangler føde i den, men jeg kan simpelthen ikke spise noget uden at få kvalme. Har ligget i sengen efter jeg bestemte mig for at blive hjemme, men har rejst mig nu.
Sidder og nipper til et stykke brød i ny og næ, og prøver at få den svimmelhed til at stoppe. Kan heller ikke falde i søvn, selvom jeg er monster træt.

Hvad kan det være?
Jeg er lidt bange for om det kan være tegn på at jeg er gravid, og har også tænkt mig at spørge lægen om hvad det kan være, men jeg tænkte jeg lige ville høre jer ad?

Er på p-piller, men som det jo er bekendt er de heller ikke 100% sikre..

Er meget bekymret... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er der galt med mig?
Kommentér på:
Hvad er der galt med mig?

Annonce