Legater dødelig syge, hjælp søges. Legater dødelig syge, hjælp søges.
Troede aldrig i livet at jeg skulle stå i så frygtelig en situation, MEN det kom jeg så alligevel til.
Min søster på 21år, fik konstateret livmoderhalskræft for 1år og 4 måneder siden, har nu fået tilbagefald, og der er ikke mere lægerne kan tilbyde.
Vi må bare nyde den sidste tid hun har tilbage (hvor længe det så end er).
Vi som familie vil utrolig gerne give hende en fantastisk sidste tid, og er i den forbindelse ved at undersøge hvilke legater man kan søge. Hun har altid drømt om at komme ud at rejse, så vi vil bare så gerne give hende denne oplevelse....men hvor søger man den form for legater henne?
Syns vi har søgt nettet tyndt, men der er ikke lige noget syns jeg....
Håber inderlige at nogen kan hjælpe.....
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 414
Må jeg være så nysgerrig at spørge om hvilken form for kræft du har haft og hvordan du kom over sygdommen?
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Ja, det var cancer i underlivet, jeg var 33 og fik fjernet det hele og fik efterfølgende kemo. Men jeg havde og har en veninde, der kunne hjælpe med en masse vitaminer og den slags, men det var meget hårdt, især fordi jeg havde 2 meget små børn på det tidspunkt.
Jeg håber virkeligt at der kan findes noget, der alligevel kan hjælpe din søster. Det er somme tider nødvendigt at kigge ud over de danske grænser for behandling. Jeg håber i vil forsøge.
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 909
http://www.danmark.legater.nu/tips.aspx
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Desværre er der mange legater der bliver holdt hemmelig fra nettet... så i skal have fat i bogen. Det er et kæmpe arbejde, men er stensikker på at i sagtens kan få til en ordenlig ferie.
Jeg stod lidt i samme situation som 22 år og med sidste stadige inden livmoderhalskræft... og meget akut (blev opereret to dage efter svar) og går stadig til 1/2 årlig kontrol.
Jeg håber virkelig det bedste for din søster og for jeres familie!!!
Legater dødelig syge, hjælp søges.