2.548 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Tandblegning Tandblegning

Nu sad jeg lige og så video på facebook som Linse Kessler havde lagt op, hvor hun bleger sine tænder.
Så er mit spørgsmål - hvor skidt er det for ens tænder? Nogen der har erfaringer eller er tandlæger?

Jeg mener bare at jeg har hørt at det skulle være skidt for tænderne, men hvordan ved jeg ikke helt. Så forleden at min tandlæge tilbyder tabdblegning. Så tænkte jeg at det ikke kunne være så skidt, men de skal jo også tjene penge.

Hvad siger I?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tandblegning
  • #1   19. feb 2013 Jeg siger at det er skidt. Og det siger min gamle dygtige tandlæge også. Det er slet ikke godt for emaljen.
    Og på mange ser det i øvrigt forfærdeligt ud med de unaturligt hvide tænder :-/.

• #3   19. feb 2013 Jeg vil starte med at sige at jeg ikke har fået bleget tænder, så har derfor ikke selv erfaring med det.
    Men hjemmelavet afblegninger, købte afblegninger til at lave selv derhjemme ville jeg gå i en stor ring uden om. Hellere forhører sin tandlæge omkring ulemperne ved det. Og de er nok også bedst til at vurdere hvordan tilstanden er på vedkommendes tandsæt før afblegning. Men jeg kunne ikke drømme om at udsætte mine tænder for det. Så heller selv sørge for at passe dem med tandbørstning og tandrensning ved tandlægen, og så undgå de ting som gør tænderne knap så hvide. smiley

• #4   20. feb 2013 Man bleger tænder med syre ...og det ødelægger emaljen... hvilke kan give flere huller... misfarvninger... følsomme tandhalse...skader på tandkødet... osv

Har du nogensinde set en cola-holikers tænder ??
    Eller en pige med bulimi tænder...

Jeg har også set billeder som Felis beskriver... phyyy det fik mig på helt andre tanker *S*

• #5   20. feb 2013 Du kan læse denne artikel :

http://videnskab.dk/krop-sundhed/de-hvide-taender-har-en-pris

• #6   20. feb 2013 Og her :

http://www.dinmund.dk/mundpleje/tandblegning/

• #7   20. feb 2013 Okay, regnede heller ikke med at det var sundt - det er kunstige ting jo sjældent. Men jeg kunne bare ikke helt forstå det når tandlægen tilbyder behandlinger.

Jeg kunne godt finde på det, hvis mine tænder var rigtig grimme. Det er de heldigvis ikke.

• Abdullah A
    Abdullah A Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #8   21. feb 2013 Diamantsmil i Odense tilbyder tandblegning med koldt lys i stedet for laser, hvilket gør behandlingen ganske ufarlig. Blegemiddel aktiveres af LED-lyset, som trænger ind i tandoverfladen og reagerer mod den misfarvede tandemalje. Gelen reagerer på tandoverfladen, hvor tandkødet og tandemaljen ikke angribes.

Du kan læse mere på
    www.diamantsmil.dk

Kommentér på:
Tandblegning

Annonce