{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lægge kartoffler??
  • #1   1. mar 2013 Son jeg har forstået, kan du bare bruge en almindelig kartoffel der er spiret... Vær obs på at blad/plantedelen er giftig, vist nok også for katte...

• #2   1. mar 2013 Du finde den kartoffelsort du godt kan li... aspars kartoffel er rigtig lækker.
    Du kan finde finde dem hos plantorama og andre gartnerier....

De kartofler du kan købe i supermarkeder er "behandlet" med noget spirrehæmmende eller er avlet til ikke at kunne spire ret godt... så de ender somregel bare med at rådne i jorden.

God fornøjelse *S*

• #4   1. mar 2013 Ps det er lidt svært at se hvor stor kassen er... Men tror ikke der er plads til mere end 2-3 planter i den kasse... og det giver ca kun til en gang aftensmad eller to smiley

"Tidlige kartofler sættes med 30 cm afstand i rækken og med 40 cm mellem rækkerne – "

Tror du vil få mere glæde af kassen til krydderurter eller lækre tomater *S*

http://www.havenyt.dk/artikler/koekkenhaven/groensager/kartofler/77.html

• #6   1. mar 2013 jeg skal ha noget der er nemt =S og har en lille kasse og 1-2 store nemlig

og jeg er ikke meget hjemme fra slut april til slut aug og når jeg er hjemme er et kattene der får opmærksomheden og lidt have men ikke noget der skal hænges op og dit og dut det vil gå galt

Kommentér på:
lægge kartoffler??

Annonce