9. mar 2012 Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 76 Svar: 919
Skum permanent derhjemme - krøller. Skum permanent derhjemme - krøller.
Hej folkens.
Jeg har siddet og læst hist og her på nettet, omkring hjemme permanenter. Jeg faldt over skum permanent, som skulle være mere skånsom mod håret, da det ikke er lige så stærke kemikalier som i væske permanent (derfor holder krøllerne også ''kun'' 3 måneder).
Sidder der tilfældigvis en bag skærmen, som har prøvet skum permanent til at lave krøller med?
Jeg er udmærket godt klar over at mange har haft uheld med permanent, både ved frisør og derhjemme - så det er ikke det jeg leder efter i denne tråd. Jeg vil bare hører om evt. erfaring med skum permanent - hvilke produkter der er gode at bruge efter sådan en omgang (hårvask og hårpleje).
mar 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 76 Svar: 919
mar 2012
Tak for linket.
mar 2012
Jeg havde flyttet min blog over til et andet domæne (som desværre er helt lukket og slukket pga. ejerne slet ikke kunne administrere det). Min blog på blogspot findes dog stadig, men jeg er lige pt. i tænkeboks om jeg vil bruge den igen. I mellemtiden har jeg overvejet youtube istedet. Men jeg skal da nok lige sige til, hvis bloggen eller youtube bliver aktuelt.
aug 2006
Følger: 21 Følgere: 19 Katte: 4 Emner: 18 Svar: 319
Dengang lavede jeg både skumpermanent samt almindelig permanent og farvede på livet løs på alle veninder og naboer samt klippede dem også.
Er fuldstændig hjemmelært, men det så srme godt ud.
Og det er virkelig gode produkter de har.
Skum permanent derhjemme - krøller.