{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
378 visninger | Oprettet:

facebook connektion hjælp!! {{forumTopicSubject}}

hvordan kan jeg logge ind uden at skulle logge ind med min facebook.
jeg kom til i starten at trykke opret bruger via facebook eller såden noget.
men her på min efterskole er facebook lukket og kan ikke logge ind. kan man på nogen måde lige skifte den indstilling jeg vil ikke slette min bruger her inde forde har lige oprettet to katte

jeg ved godt det ikke lige handler direkte om katte men ved ikke lige hvor jeg eller skal skrive det.

håber der er nogen som kan hjælpe mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  facebook connektion hjælp!!
  • #1   20. mar 2013 Kan du ikke bare ændre den mail du logger ind med, inde på din konto? Ved ikke lige hvordan sådan noget fungere, da jeg ikke linker min facebook til noget som helst andet - Men det er i hvert fald mit umiddelbare bud?
    Ellers må du vel spørge admin (:


  • #2   20. mar 2013 hmm jeg kom til at lave "login med facebook" da jeg oprettede profil på Woman.dk det kunne ikke laves om og den var heletiden linket til Facebook så alle kunne via facebook se hvad jeg læste/hvilke emner jeg fulgte på woman.dk... det ville jeg absolut ikke have så jeg endte med at lave en ny konto da man ikke kunne "unlinke" kontoen fra Facebook.

    Men Bazoom har mange mange flere bruger instillinger end woman.dk har. hos woman kan man ikke engang se alle de tråde man har deltaget i kun de 5 nyeste.... irriterende.

    Nå ja ville bare lige skrive at det muligvis ikke kunne lade sig gøre at ændre det fra en facebook linket konto til konto uden facebook. kontakt admin og se om de kan ændre indstillingerne for dig


  • #3   20. mar 2013 okay det vil jeg prøve tak


Kommentér på:
facebook connektion hjælp!!

Annonce