{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

Hahahaha Ældre folk har også humor :) {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået denne posting fra Kattens Værn på min facebook side, og jeg syntes bare den var så god så jeg måtte bare dele den med jer andre....

Beviset for at ældre mennesker også har humor, og kan tage pis på deres børn smiley

<i>Fra Kattens Værn:
”Et godt grin”

Vi vil gerne dele denne sjove historie med jer.
Vores katteinspektør Henrik Juul Nielsen fik i mandags en sms fra en bekymret dame. Hun er datter af en ældre herre, der i slutningen af 2012 fik hjælp til at få styr på rigtig mange katte ved sin bolig. Datteren har også været engageret i processen.

Her er korrespondancen:

”Hej, den 27/12 var du og hente misser hos min far. Han skulle beholde den ene hunkat Perlesten, som så havde været hos jeres dyrlæge og blive steriliseret etc. Min far fortæller nu, at den har fået killinger. Han har ikke fortalt, at den har set gravid ud, og jeg har ikke set katten, siden han fik den igen i starten af januar. Hvad siger du til den historie ? Mvh. Datter”

Henrik svarer:
”Hej. Historien lyder speciel, da en steriliseret kat jo ikke kan blive drægtig. Heller ikke 1. april!!!!”

Datter:
”Aiii...jeg håber du har ret i, at det er en aprilsnar :-)”

Henrik:
”Det kan være, at din far griner af dig lige nu ;-)”

Datter:
”Ja, det skal jeg love for han gør, har lige talt med ham. Undskyld forstyrrelsen og god påske :-)”

Henrik:
”Det er helt ok. Jeg har også moret mig smiley god påske”

Fremragende aprilsnar. Det er en far, der har god humor</i>


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hahahaha Ældre folk har også humor :)
Kommentér på:
Hahahaha Ældre folk har også humor :)

Annonce