{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

Lidt hjælp til slankekur søges {{forumTopicSubject}}

Da jeg er blevet lidt for rund, kunne jeg godt tænke mig at smide ca 8-10 kg. Men jeg har altid været en slank pige, og har aldrig skulle bekymre mig om hvad jeg spiser, så derfor er jeg totalt på bar bund ang. vægttab. Derfor vil jeg gerne finde en kur jeg kan følge, for jeg har prøvet lidt selv, men jeg falder for hurtigt i hvis ikke jeg har en bestemt kostplan smiley
Motion får jeg i form af daglig ridning, og jeg begynder at løbetræne.

Har du et link til en slankekur man kan følge?
Har du gode tips til kosten?
Det skal lige siges at jeg ikke rigtig spiser kød, kun som pålæg.

Håber I har nogle godt fif smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt hjælp til slankekur søges
  • #1   14. apr 2013 Jeg har aldrig været på slankekur, men min grundregel er:
    Mindre fedt
    Tørst slukkes i vand - ikke i Cola
    Slik hører ikke hjemme til hverdag - højest 1 gang ugentligt
    Kager smager godt, men et godt brød kan også være lækkert og sundere.
    Og ellers spis varieret og salat eller grøntsager hver dag.
    Chips er ikke sundt, så er det også dyrt, så hold dig væk fra hylderne smiley

    Når du er i byen, så er du i byen og når du kommer hjem bruger du bare disse grundregler igen.

    Der skal være plads til at drikke et krus kakao til hjemmebagte boller med smør (ikke "tand-smør"), ellers bliver det for kedeligt.

    Så kig fedtprocenter når du køber ind - det behøver ikke at blive dyrere.


  • #2   14. apr 2013 Vil også sige:
    Spar på slik, kage, brød etc.
    Fyld op med grønt.

    Nogle tips, hvis du ikke er så god til grøntsager.
    Riv hvide rodfrugter og kog sammen med ris. Ca samme mængde som de tørre ris.
    Brug kun halvdelen af de kartofler du normalt bruger, og kog dem sammem med f.eks gulerødder, pastinakker, persillerod etc.

    En rigtig god varm 'salat' får man ved at skære grøntsager i tynde skiver og komme i en stor stegepande. Mix vand, soyasovs og chilisovs i en lille kop og hæld over dem. 'kog' dem bløde og tørre. Jeg har brugt alt fra hvidkål, gulerødder, broccoli, squash, aubergine - ja, alt grønt der bliver godt varmt. Så tager jeg en halv tallerken med det, og en halv tallerken alm mad.
    smiley


  • #3   14. apr 2013 Prøv frøken skrumps hjemmeside. Jeg har selv tabt 14 kg på den madomlægning.

  • #5   14. apr 2013 GitteS. Helt enig. Madlog er genialt! Ens syn på mad bliver virkelig ændret.

  • #6   16. apr 2013 Tak for de gode råd smiley

Kommentér på:
Lidt hjælp til slankekur søges

Annonce