9. jan 2012 Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Problemer med KG Problemer med KG
Hej der ude
Er der andre end mig der har haft problemer med KG idag??
Jeg har hele dagen fået notifikationer på hændelser med forsinkelse, det vil sige at når jeg har logget mig på KG i dag, så har der ikke været nogle notifikationer i mine hændelser til mig, hvilket har undret mig, så har jeg haft kigget i de nye tråde og pludselig så er der en masse hændelser til mig, og det har ikke været fordi de var nye, for nogle af dem har været flere timer gamle..
Jeg har skrevet en besked til support om det, men ville bare høre om der er andre der har oplevet det, eller det er min konto den er gal med..
Lige her inden jeg skrev dette, da havde jeg været inde og byde en kat velkommen, trykkede mig tilbage til forsiden og ingen hændelser..
Så gik jeg ind i en tilfældig tråd og med det samme kom der en hændelse, da jeg gik ind i den tråd hændelsen var, så var svaret 3 min gammelt, så jeg burde jo have fået den med det samme..
Nå andre med samme problem??
mar 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 76 Svar: 919
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Altså jeg har også oplevet at "flaget" ikke bliver rødt, men hændelserne plejer at være der når jeg tykker på flaget
Jeg må se hvad support siger, hvis de svarer mig, ville bare høre om andre havde oplevet noget i dag..
jan 2012
Trykker jeg på flaget, så kommer notifikationerne heller ikke frem..
Som eks. så gik jeg på her kl. 9.45 og førs nu kl 10 har jeg fået notifikationerne med hændelser, altså omkring et kvarter efter jeg er gået på, og kommentatene er fra, ja din Felis 1:21, så de burde jo have været der da jeg loggede mig på..
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Og kan se det er samme problem idag
jan 2012
Mit problem startede også i går, jeg fik bare først oprettet tråden sent, fordi jeg troede det måske blot ar mig og min pc, eller en forbigående fejl..
Men fejlen er der stadig i da og jeg har endnu intet svar fået fra support endnu..
Men det må jo være KG der har problemer, når vi er flere der oplever det, og det var egentlig blot det jeg ville finde ud af..
Tak for svar alle, nu håber jeg KG løser problemet for det er da pænt belastende..
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
Jeg har også haft de samme problemer som du beskriver. Men idag har jeg med det samme fået notifikationerne da jeg loggede ind. Så vi må håbe det er blevet i orden. Men godt det er sjælden det sker.
Ha en god dag alle sammen.
jan 2012
Men nu her efter middag har der ikke været problemer, så jeg håber også at de har løst problemet
God dag til dig også Janne
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.156
Problemer med KG