{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
423 visninger | Oprettet:

underholdning af børn til fællesspisning {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for nogle kreative input.

Sagen er den, at min fars side af familien holder en "familieskovtur" hvert år.

Det har stået på i nogen og 60 år nu. Planlægningen står bestyrelsesgruppen for, og den er jeg med i.

Dagen forløber således:
klargøring med opsætning af borde og stole, spisning, rundbold, kaffe og kage.

Sidste år havde vi, for første gang, en musik/ballon-mand til at underholde børnene, mens de voksne spiste. Der er afsat to timer til spisning, så derfor synes jeg, det var fantastisk, at børnene blev underholdt imens, og de var vilde med det.
Desværre har vi ikke penge til det i år, men da jeg synes, det er synd, hvis der ikke er noget for børnene i år, prøver jeg at finde et alternativ.
Det er desværre svært at finde noget, som enten er gratis eller som er meget billigt.

Er der nogen kreative hoveder herinde, der kan hjælpe?

Det skal være noget, der kan underholde de fleste aldersgrupper.
Det må ikke fylde ret meget (der kan blive ca 4 kvadratmeters gulvplads til det - for at visualisere pladsen)
Det skal heller ikke larme, for folk sidder og spiser og snakker i samme lokale, og der er alle aldre repræsenteret.
Det skal være indendørs, både af hensyn til vejret, men også så forældrene kan se børnene.

Jeg håber virkelig, I kan hjælpe os

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  underholdning af børn til fællesspisning
  • #1   31. maj 2013 Er der penge til en hoppeborg??
    De kan da lejes.

• #2   31. maj 2013 En hoppeborg genererer larm og skal nok ikke stå tæt ved spisning indendørs;-) har desværre ingen ideer der duer indendørs:-\ udover nogle spillemaskiner wir, xbox, Nintendo og lign.

• #3   31. maj 2013 rundbold er da fint som underholdning, i er i en skov, ungerne vil sikkert gerne opleve lidt på egen hånd smiley

• #4   31. maj 2013 Vi er ikke i en skov. Det er et levn fra gamle dage, at det stadig kaldes skovtur. Derfor skrev jeg det også i " " i det første indlæg smiley

Vi lejer et lokale, hvor der er et grønt område udenfor, hvor vi spiller rundbold.

Grunden til, at jeg ønsker, det skal kunne være indendørs er, at der er børn helt ned til 2-3 år, så det er ment som en service til forældrene, at de ikke skal afbryde hele tiden, for at gå ud og lede efter børn smiley

Problemet ved spillemaskiner og TV er, at der risikeres for meget fnidder-fnadder over, hvem der vil hvad, så det har jeg valgt helt fra smiley

• #5   31. maj 2013 I kunne jo have en skattejagt, hvis der ikke er alt for mange børn og lokalet er ok stort hvilket det jo lyder som. Find 1-2 børnepiger/drenge, lav et kort og gem ledtråde rundt over det hele med forskellige opgaver der skal løses, lidt efter alder på børnene. Gerne noget fysisk så de bliver lidt trætte. I skattekisten kan der jo findes noget som også kan underholde lidt, som balloner, en sæbeboblemaskine, et spil, en dvdfilm etc... Det plejer at vare et stort hit hos de fleste børn, og det burde ikke vare så dyrt med et par teenagere som legeledere i et par timer.

Evt et par wii eller kinect opsatte med forskellige spil alle kan vare med til hvor minimum to børn kan vare med ad gangen. Kinect har nogen nemme nogen som min dreng har hoppet med i siden han var to, og det er nemt at skifte mellem spillerne. Og igen en legeledere til at styre det hele for at undgå for meget fnidder-fnadder.

eller et kreativt hjørne med alt muligt der kan males, limes etc.

saml sammen masser af f.eks brio togbane, duplo togbane etc som de selv skal bygge sammen og derefter kan lege med.

Kommentér på:
underholdning af børn til fællesspisning

Annonce