1.709 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 47 Svar

Sommerhår - Jeres ærlige mening... Ligner jeg en dreng? Sommerhår - Jeres ærlige mening... Ligner jeg en dreng?

Jeg får ALTID at vide, jeg ligner en dreng... Gør jeg det? Ved godt jeg er drenget, men er det så slemt?
Når mit hår er længere, så krøller det og bliver som babyuld og ikke til at frisere, men selv der får jeg at vide, jeg ikke ligner en pige/kvinde...

Håber I vil skrive jeres ærlige mening... Jeg kan jo ikke rigtigt ændre mit ansigt. Går aldrig med make-up udover til tider mascara. Bryder mig ikke om at havde det på..

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køb og udskiftning af batteri på bil 1.100 kr.
  • Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
  • tømrer 1.000 kr.
  • Føring til lampe 250 kr.
  • Opsætning af lampe 700 kr.
  • Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sommerhår - Jeres ærlige mening... Ligner jeg en dreng?
  • #1   1. jun 2013 Et billede til at mit nye korte hår... Sagde til frisøren, hun måtte klippe det, som hun ville... Trængte til noget nyt..

profilbillede
  • #3   1. jun 2013 Og front...

profilbillede
  • #4   1. jun 2013 Min helt ærlige mening.. Du ligner ikke en dreng. Det er tydeligt at se at du ikke er en dreng. Man kan se på både dine øjne og din mund at du er en pige/kvinde. Og desuden er det tilfældet, at mange simpelthen bare kan bære det korte hår bedst, og du bær det godt! smiley

• #5   1. jun 2013 Sådan så det ud for en måneds tid siden - Børnene fik farvet ansigter til sommerfest i børnehaven, og de jublede, da de fik lov til at male mig.... Er lidt mere tosset end de andre ansatte.

profilbillede
  • #6   1. jun 2013 Min ærlige mening; Jeg syntes dit hår er for kort. Lidt mere længde på, og måske mere pandehår, da du har en lidt stor pande. Undgår at sætte dit hår som en hanekam. For at få et mere feminint udtryk så ret dine øjenbryn til, ta' din piercing i øjenbrynet ud, og brug i stedet lidt større smykker i dine huller i øerne, en lille enkel halskæde pynter også. Lidt mascara til dagligt, og så kan man få en stift til de mørke render under øjnene. Dette er min mening om hvordan du kan se mere feminin ud, hvis det er det du ønsker smiley

• #7   1. jun 2013 smiley Den med hanekammen er ny - Det bestemte frisøren...

• #8   1. jun 2013 Jeg syntes bestemt ikke at du ligner en dreng.. Du har mange kvindelige træk i ansigtet..

Og du kan godt bære en kort frisure, dog må jeg indrømme at jeg syntes det er lige kort nok, 1-2 cm mere længde havde ikke gjort noget, men jeg syntes det er en frisk og klædelig frisure til dig..

• #10   1. jun 2013 Okay smiley Men det hele bunder jo også i, om du selv er tilfreds med måden du ser ud på. Hvis du har det godt med dig selv som du er, så skide være med hvad folk syntes du ligner og ikke ligner. De råd jeg har givet dig, er kun til hvis du har lyst til at ændre på noget.

• #11   1. jun 2013 Min ærlige mening er at ja det gør du, rigtig meget endda. Det er virkelig ikke kønt til nogen kvinde med så kort hår. Kunne bedre lide det du havde før og havde det været mig havde jeg ladet det vokse endnu længere smiley

• #12   1. jun 2013 Ginger, lige en kommentar, nu er det ikke alle der er vilde med at have langt hår og bestemt heller ikke alle det klæder..

Sorry lidt OT og har ikke noget med Lonnie at gøre, men jeg er selv ret korthåret og har været langhåret indtil jeg blev omkring 18, og aldrig aldrig mere igen vil jeg være langhåret..

• #13   1. jun 2013 Jeg vil også lige tilføje, at jeg ikke synes du skal gøre noget som helst ved dine bryn eller putte en masse makeup i hovedet når du ikke bryder dig om det. Du ser rigtig sød og pæn ud, med dit nye hår. Ingen grund til forandring af den du er. smiley

• #14   1. jun 2013 Man skal være tro mod sig selv og ikke ændre noget for andres skyld, kun hvis man selv syntes at man trænger til forandring skal man gøre det og kun gøre noget som man selv har det godt med smiley

• #15   1. jun 2013 Lige præcis Heidi! smiley

• #16   1. jun 2013 Der er ingen der siger det skal være langt langt, men så kort hår klæder ingen. Der findes korte frisurer (med mere længde end Lonnie har) som er rigtig smukke og feminine.
    Jeg har selv super langt hår og det er et stort arbejde at holde og ved godt at det ikke er for alle.

• #17   1. jun 2013 Karin.... Den med halskæden vil jeg tage til mig... Har forresten mascara på på billederne....

Mit hår går rigtigt hurtigt, så inden længe er det allerede en del længere...

• #18   1. jun 2013 Den frisure jeg først tænkte på kunne være rigtig fin, da jeg så Lonnies hår før er denne som hende fra denne video får efter at have doneret sit lange hår. Man kan se den nye korte frisure omkring 1:45. Den er kort uden at være for kort og utrolig feminin smiley
    http://www.youtube.com/watch?v=TAlegsO7y9s

• #19   1. jun 2013 Mie: Nej, piercingen beholder jeg.. Den er jeg meget glad for... Jeg betragter den efterhånden som en del af mig, og synes det ville se forkert ud uden. Den er jeg meget glad for...

• #20   1. jun 2013 TS:
    Det er godtnok noget af et krav du stiller til os smiley

Med den frisure er du lidt maskulin. Min helt ærlige mening er, at du sagtens kan få en smart korthårsfrisure der er nem at holde og ærlig talt, den farve du har fået i, den håber jeg at du selv har valgt, for den virker lidt 80' agtigt (punkerperioden).

Jeg bruger heller ikke make up, for jeg gider simpelthen ikke at stå og male mig hver morgen.

Så mener jeg også at piercingerne i ansigtet skal ud, men det er jo dit valg, jeg er slet ikke til piercinger uanset hvor de sidder.

Med den frisure du har fået + farven+ piercingerne ligner du en type der gerne vil provokere lidt smiley
    Undskyld, men du bad om en ærlig mening.

• #21   1. jun 2013 Mine øjenbryn ordner jeg tit, men har ikke fået gjort det den sidste uges tid, så de er nok ikke specielt fine på billedet... Jeg laver dem ikke smalle, for det synes jeg ser forkert ud, da mine bryn i virkeligheden er meget brede (Desværre)... Men bryder min ikke om, når bryn ikke er bredere end en blyantsstreg...
    Studser/klipper dem og plukker.....

Meget meget meget sjældent har jeg øjenskygge på, men det svider desværre i mine øjne, og så ser de røde ud....

Jeg vil aldrig blive typen, der bruger ret meget make-up, men det med smykkerne vil jeg gøre noget ved..... Har ikke noget imod at være/virke lidt drenget, bare ikke folk tror, jeg er en rigtig dreng....

Men det er utroligt, hvor meget folks hår egentligt betyder for dem - Også for mænd.... Mange er jo kede af at blive tyndhårede/skaldede... Min lillebror er begyndt konstant at gå med kasket..

• #22   1. jun 2013 Hvis det er mit hår, I hentyder til farven på, så er det ikke farvet....

Er lidt forvirret over alle svarene...

• #23   1. jun 2013 Har du ikke en rød farve i "kammen"?

• #24   1. jun 2013 Og undskyld der var kun én piercing smiley

• #25   1. jun 2013 At nogen siger du ”ligner en dreng” betyder nok ikke, at de ikke sagtens kan se, du er en kvinde.

Personligt synes jeg rigtig godt om det drengede look til kvinder, og ja, jeg synes du ser drenget ud på billederne med det meget korte hår. Pandehåret er IMO lige det korteste til dig nu - tror frisuren bliver flot, når der er gået 3-4 uger.

Synes du skal gøre med dit hår, tøj og evt. make-up, hvad du selv føler dig bedst tilpas med. smiley

(Den pink farve i håret (og på væggen) må være noget kameraet har lavet).

• #26   1. jun 2013 Er enig i rigtig mange af de ting folk skriver ! synes også du ligner en dreng .. Så jeg dig på gaden ville jeg ikke kunne vide om du var det ene eller det andet ..

HUSK tøjet gør også meget for om man ligner en dreng eller en pige !
    Og angående håret så lad det blive lidt længere og gerne noget pandehår ! det vil klæde dit ansigt rigtig godt! men ikke for langt smiley
    Gerne noget farve i håret med lidt stiper ! Hjælper også på man ser feminin ud ! smiley

• #28   1. jun 2013 Ja frisøren har kun lavet mit pandehår 1 cm eller sådan noget - Hun mente det løftede det hår bagved... Ved godt det er meget kort... Det plejer at være længere, når det lige er blevet klippet, og så plejer der at være forskellige længder i pandehåret...

Mit hår er ikke farvet - Sådan lidt gråt med grå stink... smiley
    Farve kunne nok pynte men det er ikke noget jeg som sådan bruger penge på...

Har ikke ret meget direkte piget tøj - Jeg er for tyk og har taget meget på det sidste halve år pga. ændringer i medicin, så vil helst og ikke vil købe tøj nu. Men glæder mig til jeg forhåbentligt får smidt nogle kg og kan få lidt pigede T-shirts eller lignende...

• #29   1. jun 2013 Sådan så mit hår ud for 3 - 4 år siden... Det var inden jeg begyndte at få medicin.. Synes det var pænt men der mente nogen stadigvæk, jeg var drenget og der synes jeg selv, jeg var feminin..

profilbillede
  • #30   1. jun 2013 P.S.... Er ikke fornærmet eller ked af nogen af jeres bemærkninger... De er jo også meget forskellige... - Og selvom der er negative ting, så er det i det mindste jeres ærlige meninger....

Hader f.x. når folk siger til mig: Du er ikke tyk..... For det er jo en direkte løgn. Det kan enhver jo se....
    Samtidig bliver jeg rigtig ked af, når nogen siger, du har godt nok taget på.... Det ved jeg jo også godt. Det behøver folk ikke smide i hovedet af en... Tror alle er kede af at tage på, så det har man ikke brug for, at folk påpeger...

Men det er selvfølgelig noget helt andet end frisuren... - Det er jo nemt at ændre, hvis det ikke lige passer....

• #31   1. jun 2013 Det jeg skriver er bestemt heller ikke for at genere. Når man bliver bedt om en ærlig mening, synes jeg det vigtigste man kan gøre er at komme med den uden at blive grov. Jeg synes lidt længere kortere hår ville klæde dig utrolig godt, men i sidste ende er valget jo dit. Smag er jo heldigvis forskellig smiley

• #32   1. jun 2013 Sjovt nok så ligner du en af mine (mandige) bekendte på det første billede... Så må sige jeg ikke er så vild med den nye frisure, synes den er lige en tand for kort. Dog tror jeg den kan blive rigtig pæn om et par uger og et par cm.
    Synes deremod at den helt gamle frisure er helt vildt flot, du ligner da Marie Fredrikson med det hår. (hende fra Roxette)

• #33   1. jun 2013 Det sidste billede du har sat ind, det synes jeg lige er firsuren til dig!

Mht. tøj, så gå ind i Zizzi eller en anden kæde/forretning der handler med tøj til store piger - ekspedienterne er heller ikke sylfider smiley

Du kan få rigtigt meget pænt tøj sådan nogle steder.

Da jeg gik med skinne på min arm sidste sommer, gik jeg en tur i Zizzi og jeg fik sådan en fin tunika og tshirt som det skrækkelige monstrum kunne være i.
    Det var ikke specielt dyrt.

Så din tøjsmag behøver du ikke at slække på fordi du er overvægtig smiley

Og det med farven - undskyld jeg vidste ikke at det var kameraets skyld.

• #34   1. jun 2013 Må jeg spørge om medicinen har indvirkning på dit hår?
    Du behøver ikke at kommentere hvis du vil holde det for dig selv.

• #35   1. jun 2013 Marianne: Nej, det har den nok ikke, men når vægten stiger, så ændrer ansigtsformen sig, og det er jeg tit meget ked af, men når jeg er i de depressive perioder, så tager jeg tit det på, jeg har tabt.... Det er ikke så nemt at tabe sig, når man er psykisk ustabil, men jeg tror på, energien vender tilbage.... Jeg bliver aldrig tynd, men hvis jeg kunne smide 10 måske 15 kg, så ville det jo øge mit velvære på mange måder...

Er Zizzi en side på nettet???

• #36   1. jun 2013 M.h.t. længden på håret så skal jeg til fætter/kusinefest om 3 uger, og så tror jeg frisuren passer....

• #37   1. jun 2013 smiley
    Om ikke andet, det er da nemt at sætte smiley

• #38   1. jun 2013 Nej, tror kun at det er fysiske forretninger.

Men der findes mange andre butikker der ligner.

Ud med pengepungen en dag du har det godt og gør dig selv til en smuk kvinde :).

Du har jo et kønt ansigt!

• #39   1. jun 2013 Tak Marianne....

Det er bare som regel svært for mig med bluser omkring brystet... Det har jeg altid haft problemer med.. H-skål - Så det ikke nemt. Ved folk siger, et ændrer sig med vægten, men det har været sådan i 20 år..

• #40   1. jun 2013 Kiggede lige Zizzi på nettet..... 138 om brystet er XL - Så det er for stramt..

• #41   1. jun 2013 Jeg syntes den frisure du havde på det sidste billede som du skriver er 3-4 år gammelt er rigtig frisk og sød til dig, jeg havde faktisk en lignende frisure for år tilbage (nok omkring samme antal år smiley )

Og ja giver dig ret at antidepressiv medicin ikke er godt for vægten og det er svært at tabe sig når man psykisk ikke har det godt..
    Jeg har en veninde der også er overvægtig, hun har aldrig været super tynd, men alligevel været ok, så fik hun børn tog lidt på og nogle år sener fik hun en depression, tog mere på, kom op i en str. 46, og har siden været on off på medicin, nu er hun kommet helt fri af medicinen og i løbet af en lille måned tabte hun sig 7 kilo uden at ændre på noget som helst, udelukkende ved at hun stoppede medicinen...

• #42   1. jun 2013 Jeg kan nok desværre ikke slippe for min medicin... Har mange år fået at vide, jeg havde tilbagevendende depression men får 3 år siden sagde de istedet for bipolar type 2 (maniodepressiv uden psykose) så jeg får nu 3 slags medicin med vægtøgning som bivirkning.... Ved godt man ikke kan give medicinen hele skylden, men jeg bliver vejet hos sygeplejersken i lægehuset, der siger, at det i hvert tilfælde gør det meget sværere for mig at tabe mig....

Medicinen snupper nok også lidt af energien - Når jeg kommer fra arbejde, så er jeg helt flad og hat ikke overskud til motion, men tror på det ændrer sig... Arbejdet sørger for jeg er social og møder andre, så sådan skal det være - Livskvalitet.

• #43   1. jun 2013 Lonnie det kan godt være at du føler dig flad når du kommer hjem, men jeg tror faktisk at hvis du finder en motionsform du syntes om og så laver en aftale med en veninde (hvis det er muligt for dig) om at den og den dag så dyrker i den form for motion sammen som du syntes om, så er det meget nemmere for dig at komme i gang og af sted fordi du har den aftale, jeg ved det virkede for mig, og min veninde lavede netop den aftale med mig for nogle år siden og det gjore at hun kom af sted selv om hun måske følte sig træt..

Jeg ved det måske ikke er lige nemt, og måske virker det ikke for dig, men måske gør det smiley

• #44   2. jun 2013 Tak Heidi... Ved det godt - Det giver mere glæde, når jeg endelig kommer i gang.. smiley

• #45   2. jun 2013 Se:

http://www.castaluna.dk/

Altså Linse har da også H skål og hun kan da få tøj....... smiley

• #46   2. jun 2013 Har gemt den under favoritter Marianne....

Tror sgu Linse bruger større end H-skål - Ellers er det bare fordi, de er kuglerunde..
    Hun var ikke min kop the, før jeg så familien på bryggen, men hun er godt nok forkæmper for dyr, der ikke har det godt..
    - Tænk sig hun tog et sted hen med mange hunde, og bare fyldte bilen op med hunde og smuttede..

• #47   2. jun 2013 Det har jeg ikke set - men Linse er nu da også lidt ekstrem........;)

• #48   2. jun 2013 I programmet er hun også ved at komme op og slås med en mand, der går på stranden og så sparker sin hund...

• #49   2. jun 2013 Hi. hun har jo også siddet i spjældet før, så hvorfor ikke prøve det igen - for hundens skyld smiley

• #50   2. jun 2013 Ang. tøj.
    Jeg er en H om brystet, og handler (næsten) alt mit tøj i Zizzi. De har langt om længe fået en webshop, men synes nu man den første gang skal gå ind i en fysisk butik, og lige prøve hvilken størrelse, der passer hist og her.

Nogle gange er jeg en 50 andre gange en 52. Jep sådan er det nu engang bare! Har selv arbejdet i en "tyk-butik" som jeg kalder dem, og ekspedienterne ved præcis hvad man skal gå efter, og hvordan det ser ud. I vores butik skulle vi nemlig prøve alt det nye vi fik ind, så vi bedre kunne rådgive om, hvordan det sad osv:)

Ellers bruger jeg http://www.ellos.dk/plus?N=1z141n1 til sådan alm hverdags ting som t-shirts og toppe. De er også ok billige:)

Og mht. håret (som tråden jo handler om!) så synes jeg måske det første billede er lige lidt for kort. Men til gengæld er det sidste billede, du har sat ind rigtig flot!
    Hilsen en tyk tidligere korthåret;)

Kommentér på:
Sommerhår - Jeres ærlige mening... Ligner jeg en dreng?

Annonce