{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.391 visninger | Oprettet:

Tatoveringer.. Hvad synes I? Har I ingen? En eller flere? {{forumTopicSubject}}

Jeg har selv 2...
En jeg fik for 20 år siden på et kræmmermarked i en brandert med studenterhue på... - Et løvehovede på brystet...

Har altid tidligere haft det sådan, at jeg ikke synes, det er pænt til piger med mange eller store tatoveringer, men nu fik jeg så selv en mere sidste måned, som betyder meget for mig. Den er tegn på, jeg efterhånden har lært at acceptere, jeg har et handicap og kan leve med det....

Det betyder ikke noget for mig, at andre synes, den er grim, for jeg elsker den.... Den er ikke helt helet på billedet...

Lige nu er det som om, at jeg gerne vil have en mere på et tidspunkt, men det skal kun være hvis jeg finder noget jeg virkelig brænder for.... Sikkert noget med katte eller måske min niece og mine nevøers navne. De betyder alt, da jeg ikke selv har børn...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tatoveringer.. Hvad synes I? Har I ingen? En eller flere?
  • #1   1. jun 2013 Min isbjørn med 2 hoveder...

profilbillede
  • Blackbird
    Blackbird Tilmeldt:
    jan 2013

Katte: 2 Emner: 7 Svar: 19
    #2   1. jun 2013 Jeg ELSKER tatoveringer.. Jeg har pt. 5 stk, og en 6. på trapperne smiley
    Jeg har:
    - 3 stjerner på højre underarm - står for min mor, min far og min lillesøster
    - En rose på venstre underarm - står for min kærlighed til de personer i mit liv jeg elsker
    - Tre hjerter på højre læg - fordi min kæreste skulle øve sig (han er lærling)
    - En skelanimal panda på højre skulder
    - En påbegyndt my little pony på højre læg

Og jeg skal have mange mange flere smiley

• #3   1. jun 2013 Skelanimalpanda? - Hvad er det? Kender ikke det udtryk.... Er skel noget med skelet...?

• #4   1. jun 2013 Jeg har 3 stk, og skal have flere. den næste bliver enten et symbol eller ansigt af schæfer. jeg elsker schæfer.
    Lige nu har jeg et hjerte på højre skulder, skorpion på højre ankel og fire stjerner på højre hånd ved håndledet. De betyder alle sammen rigtig meget for mig

• #7   1. jun 2013 jeg har et anker, 2 små minimalistiske noder, og så overvejer at få tatoveret "meow", fordi jeg er kendt for at være lidt meget katteglad i min omgangskreds smiley

• Blackbird
    Blackbird Tilmeldt:
    jan 2013

Katte: 2 Emner: 7 Svar: 19
    #8   1. jun 2013 Det er pandaen her jeg har tatoveret smiley
    Så ja, det har noget med skelet at gøre smiley
    http://bamboufrip.files.wordpress.com/2009/12/skelanimals-chungkee.gif

• #9   1. jun 2013 Sød Blackbird....

• #10   1. jun 2013 Den her synes jeg er utrolig smuk..... Ideen med den, men TROR den ligner en skovkat og sådan en har jeg jo ikke..

profilbillede
  • #11   1. jun 2013 Jeg skal i hvert fald aldrig have en, men det kan da være pænt nok - på andre.
    Jeg synes dog det bliver for meget, hvis folk er helt plastret til, særligt hvis det er i ansigtet (selvom det er ulovligt, så synes jeg man ser flere og flere)

den du viser på det første billede er da rigtig pæn (dog lidt stor), og jo vist ikke bare lige.

• #12   1. jun 2013 Kom til at ligge forkert link ved, så prøver lige igen...

Jesper: Min kæreste har en viking på den ene overarm..... Rigtig grim efter min mening... Dem er der mange, der har.... Og så piger med sommerfugle. Klassiskt.

Ham der tatoverede mig er fra Holland og vildt god til at lave vikinger osv..

https://www.facebook.com/robinlontart?fref=ts

• #13   1. jun 2013 Haha, jeg synes den er rigtig fed din isbjørn, den er meget humoristisk smiley

Jeg har nogle stykker. Jeg har en løbende ræv på min skulder, det var min første tattoo. Så har jeg en lille slange på min overarm, men den er jeg lidt træt af, fordi den ikke harmonerer med resten af mine tattoo, fordi den er lille og sort/hvid. Tror jeg får lavet et cover en dag smiley
    Så har jeg to svaler, et "sacred heart", roser og torne, samt et hjerte med en nøgle, hvor der står mor. Alt sammen på maven smiley Og så har jeg to kaninhoveder, et under hvert kraveben.

Jeg skal snart have en ny tattoo, et portræt af min mormor og glæder mig rigtig meget smiley Det er nok 6 år siden jeg sidst er blevet tatoveret smiley

• #14   1. jun 2013 Jane: Nej, den er desværre ikke helt lige, men det er jo ikke nemt at få det rettet.... Han havde lidt problemer med teksten pga. rundinger..... Men nu er den der og jeg elsker mig isbjørn.... Med det vilde og det triste hoved beskriver den mit liv som bipolar på godt og ondt indeni mig selv....

Lyder nok underligt men jeg er simpelt hen bare så glad for den.... Selvom teksten ikke er lige.. Den er fin alligevel.

• #15   1. jun 2013 Camilla: Er det sådan nogen livagtige kaninhoveder eller mere sådan tegnefilmsagtige? - Hvis du ved hvad jeg mener.. Realistiske eller totalt fantasifulde..

• #16   1. jun 2013 Sonia: Meow ment som mijauv eller har det en anden betydning?

• #17   1. jun 2013 De er mere tegneserie smiley Jeg kalder dem for mine vilde kaniner smiley

• #18   1. jun 2013 Men omkring smertetærskel så er det jo forskelligt fra person til person... De første vandrette streger på isbjørnen gjorde meget ondt, synes jeg.... Derefter var det ikke så slemt, men da der var gået lidt over 2 timer, så synes jeg godt nok, det var hårdt.... Min kæreste vidste ikke, jeg skulle have den lige netop den dag, så jeg var temmelig stolt men pænt øm, da jeg ankom hos ham på min scooter...

• #19   1. jun 2013 lonnie - ja ment som mijauv, men min kæreste synes det er helt tosset smiley

• #20   1. jun 2013 Sådan ser den ene ud. Den anden er omvendt farve af det blå og røde

profilbillede
  • #21   1. jun 2013 Lonnie: med "ikke bare lige" hentydede jeg nu netop til indholdet og din situation, om den sidder lodret/vandret havde jeg ikke bemærket! Når jeg nu kigger på bogstaverne, så hopper de måske, men det gør intet! Det passer perfekt til ironien!
    Et flot tattoo!

• #22   1. jun 2013 Jane: Hi hi... Den misforstod jeg.... Nej, det var godt nok en hård omgang. Det var lidt af en sejr, for jeg var meget nervøs... 2½ time er meget lang tid... Heldigvis var det en sød tatovør, og vi havde meget tilfælles, så selvom det var lang tid, så føltes det som om, at tiden gik hurtigt..

• #23   1. jun 2013 Sonia: Synes det er en god ide.... Det betyder noget... Har en veninde fra gamle dage, som jeg nu skriver med på FB, og hun har fået kattepoter på skulderen... Nu vil hun så have dem hele vejen ned af armen....

• #24   1. jun 2013 Fuck siger jeg bare! Der er jo en grund til at jeg aldrig skal have en. Jeg er en tøsedreng (pige).
    Godt klaret!

• #25   1. jun 2013 Jeg har kun en tattoo lige nu, har fået noget tekst hvor der står "mor" også hendes fødselsdags dato og den dato hvor hun gik bort, Den betyder meget for mig. Jeg vil gerne have flere, da jeg synes det er flot. Men jeg får dem altid et sted hvor de kan være gemt, da jeg går meget op i jeg stadig kan få arbejde selvom jeg har dem! smiley

• #26   1. jun 2013 Camilla: De ser lidt farlige ud smiley Nu ikke for at kritisere og gøre dig ked af det, men jeg synes også de ligner lidt ulv og kat, men det er jo også nogen fantasi-nogen, der ikke ligner kaniner på en prik, og det er jo heller ikke meningen...

God ide med farverne omvendt på den anden side....

Kan godt lide, når folk gør noget anderledes.... - Bare det har betydning, men det ændrer sig jo nogen gange med alderen...

Min den første var jo ikke gennemtænkt, men nu er jeg da glad for det er et løvehovede, som mine kammerater bestemte - Jeg ville have et dødningehovede, og det bryder jeg mig bestemt ikke om, selvom det fascinerer mange andre..

• #27   1. jun 2013 Lonnie: Det er helt i orden, tager det ikke som noget negativt at du synes de ligner ulv og kat smiley Inspirationen til dem er egentlig en kinesisk drage, så der ligger flere stilarter bag. Det er nogen min tatovør havde tegnet og som han viste mig, og jeg synes de var så flotte, så måtte han lave dem på mig smiley

Nej, det er ikke altid tatoveringer er så gennemtænkte smiley
    De tatoveringer jeg har, har ikke nogen betydning som sådan, andet end at jeg synes de er flotte og passer til mig. Men jeg fortryder ikke nogen af dem, kun den ene jeg har på armen, som jeg godt kunne tænke mig at få gjort lidt mere ved.

• #28   1. jun 2013 Bortset fra kattes øretatoveringer siger tatoveringer mig ikke så meget. Forstår det ikke rigtigt.
    Mindetatoveringer kan jeg dog godt forstå, og hvis jeg ikke var nervøs for allergisk reaktion, så var det nok ikke umuligt, at jeg ville få et par kattepoter og et par drengenavne tatoveret, den dag dejligdrengene ikke er mere.... Nå, men til den tid er min hud da også blevet så runken, at tatovering næppe er aktuelt.

• #29   1. jun 2013 Jeg har ingen tatoveringer, men jeg syntes at det kan være flot med tatoveringer, men det kan også være for meget..

Jeg vil meget gerne selv have en tatovering, men jeg syntes det er mange penge og så syntes jeg det er en jungle at finde ud af hvilke tatovører der er de gode/ bedste..

Jeg har et bestemt motiv jeg vil have der et et symbol for mig og ved derfor at det kræver at en tegner den til mig da jeg ikke selv kan, og også det koster jo penge ved tatovøren smiley

Lonnie din tatovering med isbjørnene er rigtig flot, og jeg syntes det er super at den har en betydning for dig og din situation..

• #30   1. jun 2013 Min første jeg fik var da jeg var 16 år. En stor rose ved mit venstre skulderblad. Det er den tatovering jeg ikke fortryder. Den har stor betydning for mig, da rosen er min yndlings blomst - og det var også min afdøde mormors yndlingsblomst. Jeg havde et halskæde vedhæng, som var min mormors. Det var en guld rose.

Så har jeg ''Faith'' stående ovenpå mit højre håndled, med et kors ved siden af. Det er endnu en tatovering jeg ikke fortryder, men den skulle have været lavet af en professionel.. Køn er den ikke, og den skal en skønne dag rettes. MEN betydningen er for mig stor. Men en længere historie. smiley

Den sidste, som jeg helt klart fortryder, er tre prikker på min hånd. Det står for tro, håb & kærlighed.. MEN det har desværre også andre betydninger, som jeg først fandt ud af senere hen. I frankrig betyder den ''f*ck politiet'', her i dk betyder den også at man har været hjemløs - og sidst men ikke mindst, at man har siddet inde i spjældet.. På mit sidste arbejde, spurgte en jævnaldrende fyr mig om jeg havde siddet inde, og at hvis jeg svarede ja, så ville han nægte at tro på det.. Det har jeg heller ikke smiley men så fortalte han at min tatovering også betød det. Smukt..

• #31   2. jun 2013 TR - kan være du kan bytte de tre prikker med Jesper for endnu en (socialdemokratisk) rose :-p.

• #32   2. jun 2013 De tre prikker bytter jeg gerne!!! ENDDA GRATIS! smiley

• #33   2. jun 2013 Jeg er ikke så meget til tatoveringer.
    Måske en lille en på overarmen der kan dækkes med en tshirt, men jeg gider ikke at pine mig selv og så give penge for det smiley

Når det er sagt, så kan jeg ikke se mig selv som 80 årig med en tatoo.
    Det er jo ikke bare noget man lige får fjernet igen.

Jesper:
    Lad nu være med at overmale dig selv:)

• #34   2. jun 2013 Jeg har 7. Kun én er jeg ikke vild med, den vender lidt forkert og ligner ikke helt den tegning jeg gav tatovøren (lidt mærkeligt for de to andre han lavede på mig samme dag er perfekte...)
    Har bl. a. aftryk af min datters hånd, hendes navn og en tattoo der både er for mig og min far.
    Vil meget gerne have flere, har bare ikke pengene. Har fået tilbud fra et par stykker at de gerne vil tatovere mig billigt, men jeg holder mig til ham der har lavet de sidste to, da han er mega dygtig og gør det så smukt.
    Alle mine kan dækkes og sidder steder hvor huden ikke forandrer sig voldsomt meget;-)

Er vild med din isbjørn, Lonnie! Den viser du har humor, trods "vanskeligheder"

Her er min datters hånd, på min højre underarm.
    PS. Jeg er allergisk over for helt vildt mange ting og har aldrig reageret på en tatovering eller hårfarve smiley

profilbillede
  • #35   2. jun 2013 Tinka...runkne hud er ingen hindring. Her hvor jeg bor, er der en dame på 86, der lige har fået lave sin første tatovering:-) Synes det er så fedt gjort af hende.

• #37   2. jun 2013 Camille: Det er jo også nok, at de er flotte...

Mente mere at nogen finder en de synes er sådan ok bare for at få en...

Min søster synes f.x. at vi skulle få en søstertatovering af en lilje eller en sommerfugl. og det er bare ikke mig, så jeg takkede nej - Det skal jo være en tatovering, man kan lide...

• #38   2. jun 2013 Ninna jeg synes, det er rigtigt fint, når folk får lavet deres barns håndaftryk aftryk af deres små børnefusser...

• #39   2. jun 2013 Jesper den er flot... - Og anderledes.

mine kan også skjules..

• #40   2. jun 2013 Jeg synes tatoveringer kan være virkelig smukke. Både til mænd og damer.

Har ikke nogen selv, da jeg er panisk ræd for nåle!
    Men jeg kunne godt tænke mig en alligevel. En minde tattoo om min far. Men jeg har bare ikke fundet det rigtige motiv eller sted eller noget. Har tænkt over det nu i 13 år, så er nået frem til, at jeg måske slet ikke skal have en:)

• #41   2. jun 2013 Karina: Ja, når du ikke har besluttet dig efter 13 år, så er det nok ikke noget, du alligevel ønsker brændende...

- Men måske en dag så er den der bare - Lige den du vil have...
    Jeg havde nok tænkt på at få en i 10 - 15 år, og da jeg så isbjørnen med 2 hoveder, så vidste jeg bare, at den ville jeg have. Der var ingen tvivl, men der gik alligevel omkring et halvt års tid... - Ville lige være helt sikker..

• #42   2. jun 2013 Jeg havde tegnet er lille blomst på min ankel, med kuglepen. Tegnede den op hver dag fra jeg var 12 til jeg var 18, den blev tatoveret år mig da jeg var 22 (tror jeg) den er lille og præcis som jeg ville have den og har ikke et sekund fortrudt.

Jeg får koldsved og rysteture når jeg skal have taget blodprøver, tattoos er noget helt andet!

profilbillede
  • #43   2. jun 2013 Jeg tænker også at en eller anden dag er den der pludselig:) Who knows;)

• #44   2. jun 2013 Jeg har en lille kolibri på anklen,den er jeg glad for ,men vil ikke have flere smiley

profilbillede
  • #45   3. jun 2013 Jeg har 4 stk. - tatoveringer er bare en god måde at udsmykke sin krop på, og giver en lille fortælling om sidst liv på det tidspunkt man fik den lavet. Så helt klart med på vogen

• #48   4. jun 2013 Hey, den har jeg på benet;-)
    Den betyder også faderen, sønnen og helligånden. Himmel, jord og helvedes. Me, myself and I. Og meget andet med 3 i, har jeg fundet ud af

profilbillede
  • #49   4. jun 2013 Det er også et wiccaner tegn smiley

• #50   4. jun 2013 Iben: Han er dygtig Robin...

• #51   4. jun 2013 Ninna **Den betyder også faderen, sønnen og helligånden. Himmel, jord og helvedes. Me, myself and I. Og meget andet med 3 i, har jeg fundet ud af**

Ja, jeg har hørt noget med at den betyder "øl, fisse og hornmusik" smiley

• #53   4. jun 2013 Iben - Nej det er alle ikke..

Heks er ofte det wiccanere er (jeg er wiccaner, dog ikke heks)

• #55   4. jun 2013 Tja, det svare til at sige vi alle jo er en lille smule diceple..

• #56   5. jun 2013 Iben, jeg faldt også for den via heksene fra warren manor;-)
    Min datters navn som står på samme ben er helt tilfældigt skrevet med en skrift der hedder charmed der åbenbart blev brugt i den serie. Anede jeg ikke før tatovøren sagde det;-) (det var den eneste skrift jeg kunne lide)

• #57   5. jun 2013 Beltane, det ved jeg smiley

• #58   5. jun 2013 jeg har ingen tatoos men vil vildt gerne have tatoveret min gamle (ikke så gammel hun må meget gerne nå at komme op i 30. erne smiley ) islænder som jeg stadig har hun bliver 19 i år har haft hende siden hun kom til dk. som 1 års og vi har et helt specielt bånd men jeg har ikke fundet et billede af hende som jeg vil have hende lavet så det ender nok med jeg få en dygtig tegner til at lave en combi af de billede jeg ikke kan bestemme mig imellem smiley og så vil jeg også gerne have en af min hund, da han også betyder noget helt særligt for mig .

Min mor fik hendes første til hendes 50 år fødselsdag en fin blå delfin på det øverste af ballen. Så den ses kun når hun er i bikini om sommeren smiley hun har ville have en tatoo lige fra hun blev 18 men hun viste at min mormor ville blive tosset hihi derfor ventede hun så længe men mormor er nu blevet mere tolerant da 2 af mine søstere og min mor nu har tatoos og hun har aldrig brokket sig over dem så mor kunne nok godt have fået den før smiley
    Anja min mellemste lillesøster har orange blomster i et flot mønstre fra skulderne og ned over ryggen til det øverste på ballerne helt vildt flot og en mindre lilla blomstret over fod og ankel også vildt flot, hendes mand har en stor rød drage op af armen og ud over ryggen smiley den ældste af mine lille søstre har en Ulv på det ene skulderblad smiley men ellers er der ikke nogen tatoos i den nærmeste farmillie. dog er min mor kusine til Frank Dickmann der tatovere i Herning så vi får familie rabat på 10 % hos ham hihi men ved dog ikke om det bliver ham når jeg skal for ham i Holstrebro er bedre til at tegne nye. så nu må vi se hvornår jeg får taget mig sammen til af få den tatoo af Brúnka og hvor jeg vil have den kan ikke bestemme mig mellem overarm, skulderblad eller ankel smiley

• #59   8. jun 2013 Jeg har 11 styks, dog er nogle af dem blevet tegnet sammen.
    Jeg har på venstre skulder en G-nøgle jeg selv har tegnet. Fra lænd og ned til haleben har jeg en ulv, næsten kun lavet i skygger. Venstre arm har jeg "VEritas" (sandhed på latin) og rundt om håndleddet et indianer armbånd. På højre arm har jeg "Aequitas" (retfærdighed på latin). Højre hånd har jeg 3 prikker (tro, håb og kærlighed). Venstre ben har jeg en koikarpe, og "lykke" på hindi. På højre ben har jeg en orkide, og nede under den har jeg "sindsro" på tengwar (elversprog) og en lille sød kat på min hofte smiley

• #60   8. jun 2013 Synes tattoos er fantastiske og kan være utrolig dekorative - hvis altså man vælger sig tatovør med omhu smiley
    Har selv to.. en af Hyde (den ene kat) og en cartoony kanin som jeg fik sammen med min søster smiley vi fik den begge lavet - bare i hver vores farve. Derudover har jeg allerede planer om den næste smiley

Jeg ser lidt tattoveringer som dekorative minder. For mig skal en tattovering ikke nødvendigvis ikke betyde alt muligt. Så længe den er flot lavet så er jeg ikke bang for at fortryde en tattoo for den vil altid være en del af min "historie".

TS Lonnie: Suuuper fin tattoo smiley ærgerligt den er blevet lidt skæv i skrifte, men er helt vild med ideen smiley

profilbillede
  • #61   9. jun 2013 DK mikris ved du godt at de 3 prikker på hånden i "ikke pæne sammenhænge" betyder at man har siddet inde? (vist nok for mord)

• #62   10. jun 2013 I know - jeg mener det er i Amerika, så betyder det at man er med i Vatos Locos banden og har slået en mand ihjel. Men jeg bor ikke i Amerika og kommer heller ikke til det smiley

• #63   10. jun 2013 smiley smiler mikris

• #64   10. jun 2013 smiley

• #65   30. jun 2013 Charlotte: Har ikke været logget på længe, men din tattoo er vildt flot..

Kommentér på:
Tatoveringer.. Hvad synes I? Har I ingen? En eller flere?

Annonce