592 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Bryllup i London :) Bryllup i London :)

Uh… Jeg har lige brug for at læsse lidt af!:)

Så er der i dag præcis en uge til min lillesøster skal giftes! I London:)

Selvom hun nu har boet derovre i 3 år, er det første gang jeg skal derover. Glæder mig vildt til turen, men også brylluppet. Er så spændt på hendes vegne.

Hendes kommende mand er også dansk, og de skal giftes i Den Danske Kirke i London, og derefter skal vi til fest på en restaurant ved Kings Cross. Tror slet ikke det er gået op for mig, at hun skal giftes. Eller at vi skal derover!

Vi rejser på onsdag. Torsdag skal jeg i Harry Potter Studios med min søster og bagefter til Afternoon Tea på The Wolseley. Det er vist noget rigtig fancy noget! Fredag er det så tøse dag. Pigerne for sig og mændene for sig;) Og så bryllup lørdag!
Pludselig er det tæt på, og jeg synes slet ikke jeg er klar. Har lavet tjeklister til dit og dat!

Også til Feline:) Og jeg er spændt på, hvordan hun tager det. Min kæreste skal ikke med, så han er hjemme hos hende. Skal være væk i 5 dage og 5 nætter. Men hun er MORS kat. Helt og aldeles. Det er jo mig, der har gået hjemme med hende, og mig der fodrer og leger mest med hende. Det længste jeg indtil nu har været væk er 2 dage og 2 nætter. Og hun går helt i koma, når jeg er væk. Hun sover bare. Vil ikke lege eller kæle eller noget. Hun spiser og drikker dog! Så jeg er virkelig spændt på, hvordan det kommer til at gå. Kæresten har dog lovet at skrive sms’er hver dag og måske lige sende et enkelt billede af hende, så jeg kan se hun har det fint! Pyldremor!!!!;)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bryllup i London :)
  • #2   22. jun 2013 Uhh det bliver da vildt spændende med det bryllup og også optakten til det lyder det som smiley

Feline skal nok klare sig, kæresten passer jo godt på hende, måske vil hun være rastløs den første dag, men hvis din kæreste forsøger at kopiere dine rutiner lidt, så falder hun nok hurtigt til ro igen, det er jo netop det der med forandringen i hjemmet som katte reagere på..

Husk nu at glæde dig og nyde din tur i London og ikke bekymre dig så meget om Feline, hun sulte strejker jo ikke smiley

• #3   22. jun 2013 Jah Feline skal som nok klare sig:) Bare det hun spiser og drikker er jo godt!

Men det med at få manden til at følge mine rutiner, det er nok ikke lige sagen.... For ham!;) Uha så skal han jo op af sofaen!!!

Så det skal nok gå. Men jeg har ik været ude at flyve siden år 2000, og egentlig jo heller ik været længere væk end Norge siden! Så det er jeg lige så spændt på. Har heldigvis ik noget imod at flyve!;)

• #4   22. jun 2013 smiley haha Karina jamen så må du træne manden til at komme op af sofaen smiley

Det bliver da såå spændende med den tur til London, jeg er såååå misundelig, jeg vil helt vildt gerne opleve London, men det bliver ikke lige med det første smiley

Rigtig god tur og håber på et fantastisk bryllup for din søster ja og alle gæsterne også og dig smiley

• #5   23. jun 2013 Mange tak Heidi:)

Kommentér på:
Bryllup i London :)

Annonce